آکوا سرویس

صرفه جویی در مصرف آب استخر

صرفه جویی در مصرف آب استخر

صرفه جویی در مصرف آب هنگام پر کردن استخر بسیار مهم است، هم برای صرفه جویی در خانه و هم برای جلوگیری از هدر رفتن مقدار زیادی آب. بسته به اندازه استخر لوکس شما، ممکن است کمتر یا بیشتر لیتر آب مصرف کند. آیا می توانید تصور کنید که باید هر سال آن را پر کنید یا زمانی که آب کثیف می شود؟

خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می توانید در مصرف آب در استخر خود صرفه جویی کنید که ما در آکوا دوست داریم در مورد آنها بدانید. اگرچه ما در ایجاد استخر لوکس رویاهای شما و هماهنگ کردن آن با خانه شما تخصص داریم. ما می خواهیم که شما با استخر خود ناراحتی و هزینه کمتری داشته باشید.

صرفه جویی در مصرف آب استخر

نگهداری از استخر در تمام طول سال

یکی از راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب در استخر مجلل این است که آن را در تمام طول سال در بهترین شرایط نگهداری کنید. ممکن است تعجب کنید که اگر آب به دلیل ضد آفتابی که هنگام استفاده از آن استفاده می‌کنید، کثیف شدن آب، برگ‌هایی که ممکن است بریزند یا سبزی آب که ممکن است شروع به ظاهر شدن کند، این کار چگونه ممکن است.

خوب، اگر یک سیستم تمیز کننده خوب داشته باشید، می توانید به این هدف برسید. به این ترتیب آب تجدید می شود و تمام کثیفی هایی که ممکن است باعث شود مجبور شوید تمام آب را دور بریزید، فیلتر می شود. در واقع، دیگر نگران تعویض آب در سال بعد نخواهید بود. روشی موثر برای پس انداز پول

یک راه خوب برای نگهداری استخر در تمام طول سال، علاوه بر موارد فوق، پوشاندن استخر است. این در موارد خاص به خوبی جواب می دهد، به عنوان مثال اگر استخر در منطقه ای قرار دارد که درختان وجود دارد و همیشه پر از برگ است. اگر اینطور نیست، یک سیستم تمیز کننده خوب کافی است.

صرفه جویی در مصرف آب برای پر کردن استخر

راه های دیگری وجود دارد که می تواند به شما در صرفه جویی در مصرف آب و همچنین آسایش هنگام پر کردن استخر کمک کند. یکی از آنها استفاده از آب باران است. اگر هنوز از استخر خود لذت نبرده اید، اجازه دهید آن را با آب باران پر کند. به این ترتیب، نیازی به هدر دادن آب در آن نخواهید داشت. اگر استخر خود را برای تمیز کردن آن خالی کرده اید، این نیز مفید خواهد بود. بسیاری از مردم قبلاً این کار را انجام می دهند.

می توانید از آب آبیاری نیز استفاده کنید. این روش دیگری برای پر کردن استخر و صرفه جویی در مصرف آب در حین انجام این کار است. با این حال، هم باران و هم آب آبیاری اغلب گزینه‌های مناسبی در نظر گرفته نمی‌شوند، زیرا آب استخر به سرعت قهوه‌ای یا رنگ ناخوشایندی پیدا می‌کند. این همان چیزی است که Pure Tool Technology برای آن است.

صرفه جویی در مصرف آب استخر

سیستم فناوری ابزار خالص

ما در آکوا می خواهیم به شما کمک کنیم در مصرف آب در استخر خود صرفه جویی کنید و به همین دلیل است که سیستم Pure Tool Technology را ارائه می دهیم. آب را بسیار موثر درمان می کند، از جلبک ها جلوگیری می کند، باکتری ها را از بین می برد و تمام بقایای آب را از بین می برد. بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی از آب باران یا آب آبیاری استفاده کنید.

این سیستم برای نگهداری از استخر شما مناسب است تا دیگر مجبور به تعویض آب نشوید. تمیز می ماند و حتی پوشش آن کاملاً غیر ضروری خواهد بود. مهم نیست که الان زمستان است، وقتی تابستان می آید آب استخر شما عالی خواهد بود. اما بهترین چیز این است که در مصرف آب صرفه جویی کرده اید.

صرفه جویی در مصرف آب در خانه برای حفظ محیط زیست مهم است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از یک استخر مجلل لذت ببرید. به لطف سیستم Pure Tool Technology، مشکلی در صرفه جویی در مصرف آب نخواهید داشت. زیرا همه با هم می توانیم سهم خود را برای محیط زیست انجام دهیم. تجمل نیز می تواند پایدار باشد.

صرفه جویی در مصرف آب استخر

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟