آکوا سرویس

طراحی و ساخت بهترین استخر شیشه ای

خدمات ما در حوزه استخر چیست ؟

شاید خیلی از دوستانی که کارهای مارا پیگیری میکنند بدانند تخصص اصلی ما وجوه شفاف استخر است و در حقیقت ارزش افزوده ای که با اجرای وجوه شفاف میتوانیم به استخر بدهیم.

ما با هماهنگی و ارتباط کامل با معمار، پروژه را شروع و جانمایی میکنیم. همچنین به نکته های مهمی که در ساخت یک استخر باید رعایت بشه، زیر نظر کارشناس مربوطه انجام میدهیم. این نکات شامل تعیین روش تصفیه سطحی، لوله کشی ها، عایق بندی، تهویه و گرمایش و … می شود. همچنین در بحث تعمیرات و خدمات پس از تحویل پروژه هم با شما هستیم. همچنین هرچیزی که قابل طراحی باشد را حتما میتوانیم یک راهکاری از اجرا برایش پیدا کنیم.

سیستم فیلتراسیون

چنانچه وجوه شفاف در استخر وجود داشته باشد، چند آپشن به سیستم فیلتراسیون بابت شفافیت اضافه ای که در وجوه داریم، افزوده می شود؛ به این دلیل که وقتی شما دیواره یا کف استخر شفاف دارید، باید ملاحضات خاصی  در سیستم فیلتراسیون لحاظ شود که در  استخرهایی که وجوه شیشه ای ندارند این ملاحضات دیده نمی شود. سیستم فیلتراسیون قلب تپنده ی یک استخر است و طراحی و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است تا یک استخر بی عیب و ماندگار داشته باشید.

قاطعانه می‌توانیم اظهار کنیم که استخرهای شفاف، با ابعاد چه کوچک چه بزرگ، یک ابتکار منحصر به فرد دارند که به ویلا یا پروژه شما ارزش افزوده ارائه می‌دهند. این موضوع از طریق شفافیت بصری، نه تنها جلب توجه را به خود جلب می‌کند بلکه یک حس فضایی خاص را ایجاد می‌کند. با این حال، این بیان به معنایی نیست که ما در سایر بخش‌ها خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

ما میتوانیم اجرای کاسه استخر را داشته باشیم ، آب بندی های خیلی خاصی انجام بدهیم، اجرای سیستم فیلتراسیون یا مشاوره در این حوزه داشته باشیم، و اخیرا یک خدمات جدیدی که در حال انجام است، در بحث جکوزی های شفاف است که خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.شما دوست دارید توی بالکن یا پشت بام یک پروژه خوب یک جکوزی داشته باشید که هم وزن سازه ای کمی رو داشته (سبک) باشه و هم وجه شفاف باشه، در تمامی این حوزه ها، ما خدمات ارائه میکنیم.

طراحی و ساخت بهترین استخر شیشه ای9533

سبک سازی پروژه های شما

در پروژه‌های مرتبط با استخر، تیم آکوا با اختلافات جزئی ویژه‌ای برخورد کرده است که آنها را از آکواریوم‌های بزرگ با حجم بیشتر از خود استخرها جدا می‌کند. این جزئیات، که بسیاری از حجم استخر بتنی را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهند، با وزنی کمتر از یک پانزدهم از جرم استخر بتنی عادی عهده‌دارند. عملیات آب بندی این جزئیات، باعث ایجاد یک لایه محافظتی با ماندگاری فوق‌العاده شده و سال‌ها در آکواریوم‌های آب شور بزرگ تجربه شده است، حتی قابلیت اطمینان را ده‌ها سال به شما ارائه می‌دهد. این عملیات آب بندی توانایی را دارد که تمامی سرلوله‌ها را به نحوی کامل آب بندی کند، که اغلب در استخرهای بتنی معمولی این امکان وجود ندارد.

اگر بخواهیم وجوه شیشه ای داشته باشیم این امکان به راحتی وجود دارد. و این حاصل تلاش ما برای سبک سازی پروژه های داخل طبقات است.

بحث سرسره های ابی، دیواره های دکوراتیو در استخر ها، بابل والها به عنوان جداکننده ها و هرجایی که شما میخواهید یک وجه شفاف با ایمنی بسیار بالا با قابلیت بارگذاری روی وجه شفاف و آب بندی دراز مدت رو داشته باشید میتوانید روی خدمات ما حساب بکنید.

طراحی و ساخت بهترین استخر شیشه ای9534

بابل وال چیست؟

دیوارهای حبابی که در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود می‌باشند، آب‌نماهای مستقل و محصور هستند که می‌توانند در ساختمان ها قرار بگیرند. این دیوار ها به گونه ای طراحی شده اند که در هر کجا که قرار می گیرند، نقاط کانونی باشند، رقص حباب ها را در داخل دیوارهای خود به نمایش می گذارند و اثر زیبا و همیشه در حال تغییر و متحرک را خلق می کنند.

طراحی و ساخت بهترین استخر شیشه ای9535

تیم آکوا سال های سال در این زمینه کار کرده و کسب تجربه نموده اند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک تیم مجرب و متخصص اید، می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟