آکوا سرویس

محافظ شیشه ای برای استخر

محافظ شیشه ای برای استخر

استخر شنا طبق قانون ملزم به داشتن محافظ در اطراف آن است تا از دسترسی بدون نظارت کودکان خردسال جلوگیری شود. نرده های شیشه ای استخر جایگزینی شیک برای حصارهای ایمنی سنتی ارائه می دهند که به شما امکان می دهد چشم اندازهای شما را به وضوح مشاهده کنید. سیستم های محافظ استخر شیشه ای بادوام، زیبا و مهندسی شده اند تا کودکان را ایمن نگه دارند. ما معتقدیم که نباید بین ایمنی و سبک یکی را انتخاب کرد.

محافظ شیشه ای برای استخر

محافظ شیشه ای استخر نور و گرما را منعکس می کند، به این معنی که می توانید در تمام طول سال از حیاط خلوت خود لذت ببرید: اگر تا به حال سعی کرده اید در طول زمستان در استخر شنا کنید، می دانید که چقدر سردتر از زمانی است که هوا گرم است. یک مانع شیشه ای اجازه نمی دهد گرما و نور خارج شود، به این معنی که آب شما برای مدت طولانی تری گرم تر می ماند!

محافظ شیشه ای باعث می شود منطقه بزرگتر و جادارتر به نظر برسد، که به ویژه برای استخرهای کوچک خوب است. همچنین دیدی بدون مانع از چشم انداز و محوطه شما فراهم می کند. مزیت دیگر این است که حصار شیشه ای به فضای بیرونی شما احساس و زیبایی بسیار بالایی می دهد.

محافظ شیشه ای استخر

شیشه ی حرارت دیده ی محافظ

حصار استخر شیشه ای بدون قاب از شیشه سکوریت شده با ضخامت 12 میلی متر (دریچه های 8 میلی متر/12 میلی متر) ساخته شده است و در طول فرآیند تولید تا دمای بیش از 700 درجه سانتیگراد گرم می شود و باعث می شود که آن را چنان مستحکم کند که بدون شکستگی بر روی بتن ریخته شود. پلکسی گلاس یا پلکسیت اکریلیک بهترین مواد برای تولید استخر است. این ماده شفافیت عالی همراه با استحکام را ارائه می دهد.

ضخامت محافظ شیشه ای استخر چقدر باید باشد؟

به طور کلی، پانل های حصار شیشه ای بدون قاب باید حداقل 12 میلی متر ضخامت داشته باشند. در حالی که نرده شیشه ای نیمه بدون قاب باید حداقل 10 میلی متر ضخامت داشته باشد.

آیا تمیز نگه داشتن نرده های شیشه ای سخت است؟

بسیاری از مردم نگران هستند که نرده های شیشه ای به تمیز کردن مکرر و شدید نیاز دارند. با کمال تعجب، نرده شیشه ای در واقع یکی از ساده ترین انواع نرده برای نگهداری است! از آنجایی که پانل ها در بالای سطح زمین نصب می شوند، تجمع گرد و غبار و زباله در اطراف پایین شیشه از بین می رود.

محافظ شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای استخر

  1. مراقبت از بچه ها را آسان می کند
  2. بالا رفتن از آن بسیار دشوار است
  3. فوق مستحکم است
  4. حیاط شما را بزرگتر نشان می دهد
  5. ظاهری شیک دارد
  6. به شما امکان می دهد از کل حیاط خلوت خود لذت ببرید
  7. در برابر مواد شیمیایی استخر مقاوم است
  8. بادگیر خوبی می سازد

محافظ های آلومینیومی جایگزین ارزانی برای نرده شیشه ای است زیرا مواد به طور قابل توجهی ارزان تر هستند و روند کلی نصب هم ساده تر و هم سریع تر است. اما اگر شما به دنبال محافظی بسیار شیک و در عین حال ایمن که فضای حیاط شما را همانطور زیبا نگهدارد، بهترین انتخاب برایتان محافظ های شیشه ای خواهد بود.

محافظ

از نظر استحکام، ایمنی، دوام، دید و ظاهر زیبا، حصار شیشه ای استخر برنده واضح طراحی حصار استخر است و اگر در حال نصب استخر شنای جدیدی هستید یا قصد ارتقاء حصار استخر موجود را دارید، شایسته توجه جدی است.

اگر قصد اجرای حصار شیشه ای را دارید، پس به بهترین های موجود نیاز دارید، و اینجاست که ما می توانیم کمک کنیم. تیم آکوا متخصص در تمامی امور مربوط به وجوه شفاف در استخرهای شیشه ای و یا هرجایی که شما دوست دارید یک وجه شیشه ای شفاف ایمن داشته باشید، پاسخگوی خواسته ها و طرح های شماست.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟