آکوا سرویس

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است. حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ایدر ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

اما شاید یکی از دغدغه های شما تمیزی استخر و یا حتی استفاده آن در تمامی روزهای سال باشد، محفظه تلسکوپی لوازم جانبی است که می توانید به استخر خود اضافه کنید تا بتوانید حتی در سردترین ماه ها از آن لذت ببرید و از آن استفاده کنید. اینها سازه های آلومینیومی با پانل های کشویی شفاف و مقاوم در پلی کربنات یا پلی اتیلن هستند. امروزه مدل های زیادی با شکل ها، اندازه ها و رنگ های مختلف، راه حل های متنوع برای بازشوی پنجره ها، با ریل یا بدون ریل و بسیاری تنوع و ویژگی های دیگر موجود است.

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

چرا محفظه تلسکوپی؟

مانند هر نوع محفظه دیگری، تلسکوپی نیز از استخر در برابر آلودگی، گرد و غبار و انواع شاخ و برگ محافظت می کند. اما به اینها باید مزیت هایی هم اضافه کنیم که کم اهمیت نیستند!

  • محدودیت تبخیر و پراکندگی گرما با ثابت نگه داشتن دمای آب و در نتیجه امکان استفاده طولانی تر از استخر. (استخر روباز بدون گرمایش به طور متوسط 90 روز در سال استفاده می شود، استخر با پوشش تلسکوپی حداقل 180 روز در سال استفاده می شود – دو برابر!).
  • با اضافه کردن گرمایش از طریق پمپ حرارتی، می توان از آن 365 روز در سال استفاده کرد – همیشه!
  • 50% صرفه جویی در مصرف مواد شیمیایی زیرا استخر بسیار کمتر کثیف می شود.
  • با این حال، کاملاً بسته شدنی است، اما حتی در تابستان بدون اعمال نفوذ، فضا را باز و تمیز می کند.

مدل های اساسی محوطه استخر

همانطور که در بالا گفته شد، هر مدل دارای تنوع و امکان انتخاب ارتفاع، رنگ، شکل، ابعاد است. با این حال در زیر مدل های اصلی محوطه استخر تلسکوپی آمده است.

مدل های تمام قد

اینها محفظه های تلسکوپی کاملاً قابل زندگی هستند و می توانید در داخل آن حرکت کنید. این یک نوع راه حل است که یک محیط واقعی اضافی ایجاد می کند که می تواند در طول سال در اطراف استخر استفاده شود.

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

مدل های با ارتفاع متوسط و پایین

ورودی این نوع پوشش جانبی است و با وجود کاهش ارتفاع همچنان می توان در استخر شنا کرد. پوشش کم (و همچنین متوسط) دمای آب را بیشتر از پوشش بالا حفظ می کند و تأثیر زیبایی شناختی کمتری دارد.

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

مدل های LEAN-TO

این راه حل ایده آل برای کسانی است که یک استخر در مجاورت دیوار یا بسیار نزدیک به خانه خود دارند. در این صورت سقف نیز نقش «ایوان» خانه را ایفا می کند که در فصل سرما می توان از آن بهره برداری کرد.

محفظه های تلسکوپی برای استخر شیشه ای

مدل های خاص

برخی از مدل ها دارای راه حل های ویژه ای مانند محفظه های دو ارتفاع، فوق مسطح و محفظه هایی با فضای قابل زندگی هستند.  مدل های موجود در بازار برای انواع استخرها، حتی آنهایی که شکل آزاد یا گرد دارند، مناسب هستند. محفظه های تلسکوپی در واقع می توانند به صورت سفارشی ساخته شوند. علاوه بر این، بهترین شرکت‌ها به همراه مشتری ارزیابی می‌کنند که چگونه می‌توانند محفظه را با استخر به بهترین نحو تطبیق دهند و در واقع آن را مطابق با نیازهای شما بسازند.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟