آکوا سرویس

مزایای فنگ شویی آکواریوم

قرار دادن یک آکواریوم فنگ شویی در خانه یا محل کار شما یک راه قدرتمند برای جذب انرژی فرخنده رفاه و خوش شانسی به فضای شما است. داشتن ماهی در خانه می تواند برای فنگ شویی، به ویژه برای پیشرفت شخصی و پیشرفت شغلی مفید باشد. دانستن محل قرار دادن آکواریوم برای فنگ شویی خوب می تواند مزایای انرژی مثبت را افزایش دهد.

مخزن ماهی فنگ شویی این پتانسیل را دارد که مزایای مثبت بسیاری را ارائه دهد. با این حال، برای جذب جریان مثبت انرژی، باید آکواریوم را به درستی قرار دهید و از آن مراقبت کنید. با قرارگیری، راه اندازی و مراقبت صحیح، آکواریوم ترکیبی عالی از هماهنگی و تعادل است.

حرکت و جریان آب

آکواریوم چیزی بیش از زیبایی را به خانه می آورد. آب نماد جریان زندگی، رشد و فعالیت موجودات زنده است. حرکت و صداهای حباب آب در حین حرکت در سرتاسر مخزن ماهی، انرژی مثبت منطقه را فعال و افزایش می دهد و ثروت، ثروت و فراوانی را به ارمغان می آورد.

مزایای فنگ شویی آکواریوم

مزایای اضافی تانک ماهی فنگ شویی

اگر آکواریوم در اتاقی خشک قرار گیرد، با اضافه کردن رطوبت به هوا به تعادل انرژی کمک می کند. آب متحرک در آکواریوم این قدرت را دارد که انرژی راکد یا خاموش را احیا کند.

محل قرار دادن آکواریوم

در تمرین فنگ شویی، قرار دادن آکواریوم در محل مناسب مهم است. با استفاده از یک نقشه ساده باگوآ، می توانید به راحتی بهترین بخش را برای قرار دادن آکواریوم فنگ شویی خوب شناسایی کنید.

بخش ثروت و فراوانی خانه شما بهترین مکان برای یک مخزن ماهی است تا شانس رفاه را فعال کند. شما همچنین می توانید یک آکواریوم را در بخش شغلی خانه خود قرار دهید تا موفقیت در کار و تجارت را افزایش دهید.

یک آکواریوم برای جلوگیری از چی منفی از سازه های بیرونی با گوشه های تیز مانند حصار، پل یا گوشه های خانه دیگر قرار دهید. یک مخزن ماهی که زیر یک تیر قرار می گیرد استرس و فشار روحی را کاهش می دهد.

آکواریوم در اتاق غذاخوری برای فنگ شویی

اتاق های ناهار خوری مانند اتاق نشیمن مکان های عالی برای یک آکواریوم هستند. انرژی یانگ مثبتی که ماهی فراهم می کند می تواند به این فضای تجمع انرژی ببخشد. یک نکته در قرار دادن آکواریوم در اتاق غذاخوری این است که اتاق به آشپزخانه باز باشد. از آنجایی که عنصر آب مخازن ماهی می تواند عنصر آتش مفید آشپزخانه را خاموش کند، باید در چیدمان آشپزخانه باز/اتاق غذاخوری از آنها اجتناب کرد.

مزایای فنگ شویی آکواریوم

مخزن ماهی در اتاق خواب برای فنگ شویی

آکواریوم در اتاق خواب فنگ شویی بد در نظر گرفته می شود و می تواند تأثیر مخربی بر این فضای آرام داشته باشد. انرژی یانگ آب و ماهی شناگر انرژی یانگ زیادی برای خوابی آرام تولید می کند.

از این مکان های آکواریوم فنگ شویی اجتناب کنید

در تصمیم گیری برای قرار دادن مخزن ماهی فنگ شویی، چند مکان وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد. قوانین فنگ شویی حکم می کند که آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و مرکز خانه همه مکان های نامطلوب برای آکواریوم هستند.

هرگز مخزن ماهی را در آشپزخانه قرار ندهید زیرا عنصر آتش در این اتاق قوی است و آب آتش را از بین می برد. آکواریوم را در مرکز خانه قرار ندهید. عنصر زمین بر این بخش حاکم است و زمین آب را از بین می برد. این تعارض می تواند درگیری در خانواده ایجاد کند و فراوانی خانواده را مختل کند. در حمام آکواریوم راه اندازی نکنید. فاضلاب تولید شده در این اتاق نامطلوب است و آکواریوم انرژی منفی را افزایش می دهد.

پنج عنصر در یک آکواریوم

آکواریوم نمونه کاملی از تعادل پنج عنصر فنگ شویی است. هنگامی که هر پنج عنصر وجود دارند و با یکدیگر در تعامل هستند، کمال انرژی چی هستند.

  • آب: عنصر آب، آب موجود در آکواریوم است.
  • زمین: ماده زیرلایه نشان دهنده عنصر زمین است. این ماده می تواند یک یا مخلوطی از سنگ، خاک، شن یا ماسه باشد.
  • آتش: روشنایی یا ماهی در آکواریوم عنصر آتش را نشان می دهد. ماهی هایی با رنگ های زیر نشان دهنده آتش هستند: قرمز، طلایی، زرد و نارنجی.
  • فلز: عنصر فلز در اکثر چارچوب های آکواریوم وجود دارد. دو راه دیگر برای ترکیب عنصر فلزی، قرار دادن سکه‌های مسی قدیمی در زیر لایه مخزن و اضافه کردن ماهی‌های طلایی رنگ مانند آروانا طلایی یا ماهی قرمز است. با بستن سکه ها در یک کیسه قفل پلاستیکی از ماهی خود محافظت کنید.
  • چوب: عنصر چوب بوسیله گیاهانی که در مخزن ماهی رشد می کنند یا چوب آکواریومی تزئینی نشان داده می شود.

بهترین نوع ماهی برای آکواریوم فنگ شویی

تعداد خوش شانس ماهی های یک آکواریوم 9 عدد است. به طور سنتی، بسیاری از تمرین‌کنندگان فنگ شویی توصیه می‌کنند که هشت ماهی طلایی یا قرمز رنگ را با یک ماهی سیاه در مخزن قرار دهید. نقش تک ماهی سیاه این است که تمام انرژی منفی را قبل از رسیدن به شما جذب کند. ماهی قرمز یکی از محبوب ترین انواع ماهی برای مخازن ماهی فنگ شویی است. به طور کلی ماهی قرمز رنگارنگ، مقاوم و ارزان است. همچنین محبوب، اما بسیار گران، آروانا، خالص ترین آروانا و ماهی اژدها هستند. در صورت تمایل می توانید به جای ماهی قرمز از هر ماهی قرمز استفاده کنید.

مزایای فنگ شویی آکواریوم

رنگ های ماهی

شما محدود به رنگ ها و اعداد ماهی های فنگ شویی نیستید، اما مطمئناً می خواهید این موارد را در آکواریوم خود داشته باشید. می توانید رنگ های دیگر ماهی مانند سفید، سبز، آبی و زرد را اضافه کنید. هنگام اضافه کردن ماهی های رنگارنگ، ویژگی های فنگ شویی اختصاص داده شده به هر رنگ را در نظر بگیرید، مانند رنگ آبی که به بخش شمالی (آب) اختصاص داده شده است.

انتخاب مکان و طراحی برای آکواریوم فنگ شویی

وقتی آکواریوم شما در مکان مناسب قرار گیرد، انرژی چی مثبت تولید می شود. هنگامی که در مورد بهترین مکان و طراحی برای آکواریوم فنگ شویی خود تصمیم گرفتید، باید توجه خود را به خانه داری معطوف کنید. تمیز، زیبا و مراقبت از آکواریوم فنگ شویی خود به ماهی شما کمک می کند شاد و سالم بماند و مزایای انرژی مثبت را افزایش دهد.

اگر شماهم به فکر داشتن فضایی آرامش بخش هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا بهتون مشاوره رایگان بدیم.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟