آکوا سرویس

نصب استخر روباز یا سرپوشیده؟

نصب استخر روباز یا سرپوشیده؟ انتخاب بین استخر سرپوشیده و روباز تا حد زیادی به نحوه استفاده از استخر بستگی دارد. یک استخر مجلل هم فضای داخلی یا هم بیرونی خانه را بهبود می بخشد و ویژگی خیره کننده ای ایجاد می کند که مورد تحسین همه قرار می گیرد.

چه در فضای داخلی، چه در فضای باز و یا حتی روی پشت بام، یک استخر ماهرانه طراحی شده که با معماری خانه شما هماهنگ است و از آخرین فناوری برای ایجاد فوق العاده کارآمد استفاده می کند، به ارزش ملک شما نیز می افزاید. ملاحظات کلیدی در تصمیم‌گیری برای مکان استخرتان این است که چقدر می‌خواهید به استخر بروید، چه برای یک شیرجه سریع، دویدن جدی، ایروبیک در آب یا بازی‌های استخری مانند واترپلو.

استخر سرپوشیده امکان استفاده در تمام طول سال را فراهم می کند و راه حل واضحی برای شناگر «هر روزه» است. شما می توانید هر زمان که حال و هوا دارید شنا کنید، صرف نظر از اینکه هوا چقدر خاکستری است یا هوای بیرون چقدر تاریک است. برخلاف استخرهای روباز، نیازی به انجام فرآیند زمستانی شدن سالانه نیست، جایی که استخر برای آن دوره بسته است تا از آن در برابر عوامل محافظت شود. همچنین خدمات کمی کمتر مورد نیاز است زیرا استخرهای سرپوشیده از هجوم زباله های موجود در هوا و بال زدن برگ ها به داخل استخر و آسیب رساندن به آب گازدار رنج نمی برند.

نصب استخر روباز یا سرپوشیده؟

گرمایش استخرها

روش های مختلفی برای گرم کردن استخرهای سرپوشیده و روباز وجود دارد. معمولا یک استخر سرپوشیده از طریق سیستم کنترل محیطی گرم می شود. این واحد استخر شما را گرم نمی‌کند، اما هوا را نیز گرم می‌کند، رطوبت را کنترل می‌کند و هوای تازه را وارد می‌کند و هوای کهنه را خارج می‌کند و فضای فوق‌العاده دلپذیری به اتاق استخر می‌دهد – هیچ یک از آن بوی وحشتناک کلر که ممکن است با استخرهای عمومی مرتبط شود، وجود ندارد.

یک استخر در فضای باز احتمالاً توسط یک دیگ گاز اختصاصی گرم می شود، اما می تواند از طریق پمپ حرارتی هوا به آب نیز گرم شود. پمپ حرارتی از دمای هوای محیط استفاده می کند و آن را به گرمای استخر تبدیل می کند و می تواند بسیار کارآمد باشد. واحدهای بهتر می توانند 5 کیلووات انرژی خروجی به ازای هر 1 کیلووات انرژی ورودی ارائه دهند – چیزی که واقعاً ارزش بررسی دارد.

همه برای خریدهای عمده بودجه تعیین می کنند و برای استخر نیز باید به همین صورت باشد – پیچیدگی ساخت، سبک، اندازه و پرداخت انتخاب شده مشخصاً هزینه استخر را تعیین می کند. با این حال، زمانی که تصمیم خود را می گیرید، باید به خاطر داشته باشید که طراحی و ساخت استخر سرپوشیده معمولاً دارای قیمت بالاتری نسبت به استخر روباز است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که دلتان بر روی یک استخر زیرزمینی باشد که به کار حفاری قابل توجهی نیاز دارد.

هیچ چیز به اندازه یک استخر روباز برای یک دورهمی سرگرم کننده و آرامش بخش با خانواده و دوستان نیست. در تمام طول سال در این کشور، آرزو می کنیم که ای کاش کسی شیر آب بزرگ آسمان را می بندد، با این حال، زمانی که خورشید می تابد، هیچ تجربه ای بهتر از خشکیدن در کنار استخر، شنا کردن در هوای آزاد و تازه وجود ندارد. لذت بردن از غذاخوری در فضای باز.

یک استخر سفارشی را می توان به عنوان قطعه مرکزی در باغ طراحی کرد و طراح هر محیط یا موضوعی را که می خواهید به دست آورید ایجاد کند. سنتی یا فوق مدرن برای مکان استخر روباز عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت، از فاصله استخر از خانه تا محل کاشی که همچنین باید با طراحی باغ ترکیب شود. یک مزیت بزرگ برای استخر روباز گرمایش رایگان است! نور خورشید به گرم کردن آب استخر کمک می کند که مصرف انرژی و هزینه کلی را کاهش می دهد.

نصب استخر روباز یا سرپوشیده؟

کارایی استخر

اگر هنوز در حال تلاش برای تصمیم گیری در مورد سؤال بزرگ اجرای استخر “داخل یا خارج” از خانه هستید، مهم است که از خود بپرسید اگر استخر برای نیمی از سال بسته باشد چقدر شنا را از دست خواهید داد. با نزدیک شدن به پایان روزها، باید استخر خود را از سپتامبر تا مارس در خواب زمستانی قرار دهید. فرآیند زمستانی شدن برای مهندس استخر کار ساده ای است، آن را در طول زمستان سرویس می کند و در بهار دوباره آن را باز می کند.

اما اگر نتوانید در طول دوره تعطیل شنا کنید، چقدر در سبک زندگی شما شکاف ایجاد می کند؟ بسیاری از مشتریان ما که یک استخر روباز نصب می کنند، مایلند فضای باغ خود را بهبود بخشند و عاشق معاشرت در کنار استخر هستند، بنابراین آنها خوشحال هستند که شنا در تمام طول سال را با لذت شنا در فضای باز و مهمانی های استخر معاوضه کنند.

اگرچه در فصل زمستان نمی توانید در استخر روباز شنا کنید، اما اگر در مرحله برنامه ریزی، از طراح استخر خود بخواهید که یک سیستم کف متحرک Hydrofloors را در استخر شنا ادغام کند، می توانید از فضای استخر در زمستان استفاده عالی کنید. یک طبقه متحرک به شما امکان می دهد کف را از پایین استخر بالا ببرید.

هنگامی که به سطح عرشه می رسد، در جای خود قفل می شود و یک کف باربر جامد ایجاد می کند، بنابراین راه رفتن روی آن کاملاً ایمن است. این فناوری شگفت‌انگیز به این معنی است که در کمتر از 10 دقیقه، می‌توانید محوطه استخر را به یک پاسیو کامل تبدیل کنید تا در پاییز و زمستان از آن برای سایر امور/فعالیت‌ها استفاده کنید.

وقتی نوبت به انتخاب بین استخر سرپوشیده یا روباز می رسد، همه چیز به این بستگی دارد که چه چیزی برای شما و خانواده شما مناسب است. اگر غواصی روزانه علاقه شماست، باید مسیر استخر سرپوشیده را طی کنید. اما اگر چیزی جز جذب ویتامین D در باغ خود در طول ماه های تابستان دوست ندارید، فکر می کنیم با یک استخر روباز بیشتر خوشحال خواهید شد. اگر هنوز برای تصمیم گیری مشکل دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید – تیم بسیار با تجربه و دوستانه ما از طراحان استخرهای شیشه ای خوشحال خواهند شد که در مورد گزینه های شما بحث کنند و مشاوره عینی ارائه دهند.

نصب استخر روباز یا سرپوشیده؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟