آکوا سرویس

نکات مهم ساخت استخر شیشه ای

از فولاد ضد زنگ گرفته تا کاشی‌های سرامیکی، طیف گسترده‌ای از روکش‌های استخر در بازار موجود است که می‌توانند به تنهایی یا به صورت ترکیبی برای برآورده کردن همه نیازها استفاده شوند. با پیشرفت چشمگیر طراحی و فناوری ساخت استخر در سال های اخیر، موادی که زمانی برای کسانی که به دنبال راه اندازی استخر خصوصی بودند دور از دسترس بودند، به طور فزاینده ای مقرون به صرفه و در دسترس می شوند.

ما قبلاً به محبوبیت روزافزون پنجره‌های زیر آب در استخرها نگاهی انداخته‌ایم، و با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید توجه خود را به یکی از پویاترین و منحصربه‌فردترین مواد تکمیلی در آنجا معطوف کنیم: شیشه. چه به دنبال یک ظاهر روستایی، صنعتگر باشید یا خطوط تمیز و مدرن، شیشه در طیف گسترده ای از سبک ها، شکل ها و اندازه ها موجود است.

ملاحظات مهم

مهم است که به خاطر داشته باشید که شیشه ممکن است به مراقبت خاصی نیاز داشته باشد. شما همچنین باید یک غشای ضد شکستگی را در نظر بگیرید … در آب و هوای یخبندان / سرد، این امر در نوارهای کاشی و به ویژه هر قسمت کاشی کاری ضروری است. که در بالای زمین قرار دارند، مانند استخرهای بی نهایت.

به طور مشابه، شیشه می‌تواند بسیار لغزنده باشد، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از قرار دادن آن در مناطق ورودی/خروجی یا هر جایی که افراد پیاده به استخر وارد/خروج می‌شوند، دو بار فکر کنید، مانند پله‌ها یا در مناطق کم عمق. برخی از ردیف های کاشی بدون لغزش در لبه پله ها باید این را اصلاح کنند.

کمی مراقبت بیشتر از شیشه عمر طولانی آن را تضمین می کند – این ماده ای قوی اما اغلب حساس است. با در نظر گرفتن همه این موارد، بیایید نگاهی به چند روش بیاندازیم که روکش شیشه می تواند ظاهر و احساس استخر شما را تغییر دهد.

نکات مهم ساخت استخر شیشه ای

رنگ های نفس گیر

ویژگی منحصر به فرد شیشه این است که می توان آن را به هر رنگی که شما انتخاب می کنید رنگ آمیزی کرد – در حالی که هنوز اجازه می دهد نور از آن عبور کند. برخلاف کاشی‌های سرامیکی که رنگ‌های آن‌ها به دلیل ماهیت متریال، عموماً مات هستند، شیشه مانعی در برابر نور نیست. این نتیجه خواص طبیعی آن است و تأثیراتی که می تواند بر روی نور و رنگ آب ایجاد کند می تواند به طور مثبتی نفس گیر باشد.

در ترکیب با چراغ های زیر آب با کیفیت، می توانید یک اثر هنری شگفت انگیز – استخر خود – را در روز و شب تجربه کنید. همچنین می توانید شیشه شفاف را با پشتی سفید یا رنگی ترکیب کنید تا جلوه ای چشمگیرتر داشته باشید.

نکات مهم ساخت استخر شیشه ای

ترکیب و مطابقت

کاشی‌های شیشه‌ای را می‌توان با طیف گسترده‌ای از مواد کاشی دیگر ترکیب کرد و در طراحی فضای داخلی استخر خود، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از سنگ یا کاشی سرامیکی به عنوان بوم خود در رنگ های ساده، می توانید یک الگوی موزاییک با استفاده از شیشه نصب کنید. از آنجایی که شیشه شفاف است، این می تواند به الگوی موزاییک عمق بصری منحصر به فردی بدهد که با بسیاری از انواع دیگر روکش در دسترس نیست. از طرف دیگر، می توانید این کار را برعکس انجام دهید، با کاشی های سنگی یا سرامیکی که تاثیر بصری خوبی به محیط شیشه ای می بخشد.

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ایدر ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

در آکوا سرویس، ما در طراحی، ساخت و بازسازی استخر تخصص داریم، بنابراین اگر به مشاوره در مورد یک استخر کاملاً جدید نیاز دارید، برای بحث اولیه با ما تماس بگیرید – هیچ جایگزینی برای مشاوره تخصصی وجود ندارد.

نکات مهم ساخت استخر شیشه ای

برای دریافت مشاوره و دانستن نکات مهم ساخت استخر شیشه ای با ما تماس بگیرید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟