آکوا سرویس

ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا

ویلا Zelie به میراث فرهنگی غنی اندونزی با چوب درخت ساج و پل ironwood و ساختمان‌های gladak که در میان ۳۳۰۰ متر مربع باغ استوایی اختصاص‌داده شده‌است، ادای احترام می‌کند. این ویلای ۵ خوابه استثنایی یک واحه آرام با یک استخر شنای ۲۰ متر زیبا، فضای غذاخوری al که با گیاهان سبز شاداب احاطه شده و مجموعه‌های خصوصی و خصوصی مزین به آثار عتیقه و آثار هنری را احاطه کرده‌است. محل enviable ویلای Zelie، رستوران Kayu Putih“، رستوران “لا لاگونا” و “باشگاه ساحلی فین در “Canggu (Canggu.) می‌باشد.

ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا (5)
برای تشخیص مسافران به دنبال یک مقصد طراح که آرامش را به دنبال داشته باشد، با این حال گام‌هایی از سواحل کلاس جهانی، غذا خوری و زندگی شبانه، ویلا Zelie برای زدن دشوار است. این ویلای مجلل ۵ خوابه در هر پیچ باعث شگفتی می‌شود.
ساختمان‌های چوبی باشکوه از طریق کاخ‌های Javanese که با آثار عتیقه و آثار هنری قبیله‌ای ساخته شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند که با طبیعت مشورت کنید، یک استخر آبی لرزان در قلب ملک قرار دارد، و سرگرمی همیشه یک گزینه با یک میله چوب، یک پروژکتور drop، و کارکنان دقیق در دست است تا از هر نیاز شما مراقبت کند. ویلا همچنین یک قدم زدن کوتاه به ساحل و چند دقیقه از کافه‌های hip، رستوران‌ها و مغازه‌های of است.ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا (8)
این استخر ۲۰ متر با لبه سنگی در مرکز باغ‌های پر جنب و جوش “ویلا Zelie واقع شده‌است. برای انجام این کار و با یک منطقه سطحی برای کودکان، این مکان عالی برای خنک کردن در روز بعد از ظهر است. این استخر با sunbeds دوگانه در چمن احاطه شده‌است که برخی از آن‌ها آفتاب کامل و برخی دیگر را که در سایه درختان frangipani قرار دارند، عرضه می‌کنند.
ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا (9)
غرفه استخر در یک طرف استخر قرار دارد و صندلی‌های راحتی با بالش‌های بزرگ و یک میز چوبی چوبی روستایی در زیر سقف برجسته pendobo قرار می‌دهد.ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا (10)مجموعه اصلی ویلا Zelie در an iconic از joglo Javanese با ایوان چوبی بزرگ که مشرف به باغ است، قرار دارد. فضای داخلی یک تخت‌خواب مجلل و مجلل است که زیر سقف کنده‌کاری‌شده چوبی قرار دارد، یک مبل مجلل در پایین تخت، پرده توری که می‌تواند بسته شود تا لایه دیگری از صمیمیت و اثاثیه چوبی عتیقه که افسون روستایی را به آن اضافه می‌کنند، به آن اضافه شود. حمام بزرگ بیرونی هم چنین یک حمام با یک وان حمام، دو لگن حمام، حمام باران، و یک اتاق تعویض با یک جفت ابریشم لوکس که در کمد آویزان است، است.ویلای ساحلی زلی با استخر شنای زیبا و روح افزا (11)suites مهمان ویلا Zelie در ساختمان‌های تک جایگاه اختصاصی در سراسر باغ قرار دارند. این سازه‌های چوبی مجلل و باشکوه با نشستن در برابر استخر، تخت پادشاهی، قدم زدن در داخل کمدها و حمام با هوای آزاد با رگبار بارانی و بارانی به خود می‌بالد. هر یک دارای تم رنگ خاص خود و اثاثیه منحصر به فرد مانند lanterns آویزان، headboards دستی و بالش‌های نرم است.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟