آکوا سرویس

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مجلل

در حاشیه یک ساحل دست‌نخورده در روستای صبا در ساحل جنوب شرقی بالی، The ylang یک ویلای مجلل و با شکوه ۶ خوابه است که نمای باشکوه و باشکوه اقیانوس را ارائه می‌دهد. این طرح شامل عناصر آسیایی معاصر، touches سنتی، و پیچیدگی اروپایی برای ایجاد مجموعه‌ای از فضاها است که هم غنی و هم بسیار آرامش‌بخش هستند. این امکانات لوکس شامل یک استخر آبی ۱۵ متری است که به اقیانوس، یک تئاتر خانگی، سالن ورزش و سونا کمک می‌کند. به این گروه از کارکنان محتاط و محتاط اضافه کنید تا هر کدام و هر مهمان را ناز کنید، و تعجبی ندارد که ylang ylang افراد مشهور و خانواده سلطنتی را جذب می‌کند.

استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مجلل (2)

استخر شیشه ای بی نهایت

آرامش پر شور“، شعار فلسفه سبک زندگی است که به راحتی در میان باغ‌های زیبایی و محیط کنار دریا این خانه ۶ خوابه در آغوش گرفته می‌شود. از جایگاه زنده با سقف بلند و پارچه‌های توری ابریشمی که به داخل اتاق‌های آراسته آراسته شده، فضای داخلی در اینجا اولین کلمه‌ای است که با شکوه به نظر می‌رسد. سپس شما یک استخر آبی زیبا با حوله‌های Chanel در offer، یک سالن غذاخوری خصوصی با سونا، یک سالن غذاخوری al در کنار ساحل شنی سیاه و یک بسته relaxation در کنار رودخانه با نظراتی از طرف تنگه Badung دارید. به بیان ساده، این یک perfection خالص است.

استخر شیشه ای مشرف به ساحل یا باغ

مرکز اجتماعی ylang ylang یک جایگاه بلند دو طبقه و غرفه dining است که مشرف به باغ‌ها، استخر و اقیانوس است. ورودی به دهلیز ۱۱ متر با ستون‌های بزرگی که از سقف گنبدی حمایت می‌کنند و یک اتاق نشیمن مجلل با دعوت daybeds تزیین شده با بالش‌های طلایی باز می‌شود. اتاق نشیمن باز است، اما از عناصر با دره‌ای چوبی بزرگ، پرده‌های ابریشمی و blinds بامبو محافظت می‌شود. در یک سر شما یک منطقه غذا خوری دوست‌داشتنی با یک میز چوب لاک دار دارید که می‌تواند تا ۱۴ نفر را در بر بگیرد، و در دیگر درها بزرگ منجر به تئاتر خانگی شرطی با مبل، کتابخانه و محل کار با یک کامپیوتر می‌شود.
استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مجلل (3)

طراحی استخر شیشه ای

در هر دو طرف اتاق پذیرایی کاخ مانند، پلکان‌های تاریکی به رنگ سیاه وجود دارند که به یک عرشه سبک mezzanine منتهی می‌شوند. در اینجا یک فضای روشن و روشن با دو میز غذاخوری پیدا خواهید کرد. دره‌ای شیشه‌ای به بالکن باز می‌شود و an بزرگ‌تر از اندازه بزرگ به بالکن باز می‌گردد و نمای شگفت انگیزی از باغ‌ها و خارج از اقیانوس به نمایش می‌گذارد. در روزه‌ای روشن می‌توانید Nusa Penida همسایه را در سرتاسر آب ببینید. در یک طرف بالکن یک تراس پشت‌بام با بالش‌های کف و در طرف دیگر یک اتاق درمان با دو میز ماساژ وجود دارد. برای کسانی که می‌خواهند در تعطیلات بمانند، یک سالن ورزشی شیشه‌ای با fronted فروسرخ در باغ وجود دارد.

پنل های شیشه ای

پس از بازگشت از ، دو سوئیت ویژه ملکه با تخت ملکه با چهار تخت‌خواب تخت ملکه و حمام پر از سبک و حمام با سقف کوچک و بارانی که زیر پنل های شیشه‌ای در سقف وجود دارد، قرار دارند.  ملکه دری را باز کرده‌اند که منجر به suites adjoining، هر یک با دو تخت‌خواب و حمام با حمام با دوش می‌شود. این اتاق‌ها برای خانواده‌ها و کودکان مناسب هستند. مجموعه‌های مهمان همچنین دارای patios خصوصی با صندلی‌هایی در حال استراحت هستند که سرسبزی آن‌ها را احاطه کرده‌اند.

استخر شیشه ای اینفینیتی

در مرکز چمن expansive ylang ylang، استخر آبی ۱۵ متر با فواره‌های آبی تزیین شده‌است. این استخر توسط یک ایوان سنگی با نور آفتاب راحت و با تشک و بالش‌های ابریشمی احاطه شده‌است. به سوی اقیانوس بروید و در کنار رودخانه‌ای که از جزر و مد به درون دریا می‌ریزد، به یک عرشه خورشیدی متصل شوید. در اینجا شما می‌توانید با منظره‌ای باور نکردنی در سراسر تنگه Badung، loungers های خورشیدی بیشتری پیدا کنید. در یک طرف عرشه، یک غرفه غذاخوری فقط از روی ماسه‌ها و در طرف دیگر یک غرفه که با ماساژ ساحلی و آرامش در ذهن طراحی شده‌بود، قرار دارد.
استخر شیشه ای بی نهایت در ویلای مجلل (4)

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟