آکوا سرویس

استخر بی نهایت در ویلای مجلل ۲ خوابه

تصویر خود را در استخری پر از یاقوت کبود تصویر کنید که در میان سبز انبوه مناطق گرمسیری از بالای سرشان می‌تابد و شما ایده خوبی از آنچه که یک روز معمولی در اقامتگاه ویلا Shamballa وجود دارد، دارید. این ویلای مجلل ۲ خوابه دارای فضای باز و فضای داخلی است، بنابراین می‌توانید از مناظر تماشایی و هوای تازه لذت ببرید، در حالی که با تمام وسایل راحتی مدرن یک خانه لوکس رفتار می‌شود.

با touches رمانتیک مانند یک pagoda غذاخوری در فضای باز و حمام‌های سنگی طبیعی که به ستاره‌های بالا باز می‌شوند، اقامتگاه ویلا Shamballa بهترین راه فرار برای honeymooners و زوج‌ها است.استخر بی نهایت در ویلای مجلل 2 خوابه (1)

استخر شیشه ای بی نهایت

روز شما در اقامتگاه Villa هنگامی آغاز می‌شود که از خواب بیدار شوید و صدای باد در درختان نارگیل درست بیرون از پنجره اتاق‌خواب خود و نور خورشید که به اتاق‌خواب ایده فضای باز زیبا وارد می‌شود، بیدار شوید. از طبقه پایین به محل صبحانه می‌روم و مناظر باور نکردنی جنگل را جذب می‌کنم که از کناره‌های شیب‌دار دره سرازیر می‌شود، به طوری که کارکنان خندان برای شما ضیافتی از میوه‌های تازه، نان برشته، تخم‌مرغ، و قهوه بهشتی به شما خدمت می‌کنند.
بعد از صبحانه، در استخر خصوصی خود شیرجه بزنید و ابره‌ای شناور را تماشا کنید و یا روی یک کاناپه مجلل در سالن پذیرایی استراحت کنید، قبل از این که برای یک بعد از ظهر هنر، فرهنگ، خرید و شام در برخی از بهترین رستوران‌های بالی به آنجا بروید. اگر دوست دارید، کارکنان می‌توانند سفره‌ای اطراف بالی را برای شما ترتیب دهند، بنابراین می‌توانید برخی از بهترین مناظر این جزیره را تجربه کنید.
همان طور که شب شروع به سقوط می‌کند، شما راه خود را به ویلای یک غذای خوش‌مزه که توسط chef با استعداد شما تهیه‌شده و با چند لیوان شراب خوب جفت شده‌است، باز می‌کنید. بعد از شام، کارکنان با احتیاط به پس‌زمینه می‌رسند تا شما بتوانید از محیط آرامش‌بخش قسمت استخر و سالن استراحت لذت ببرید، در یک فیلم خوب بر روی صفحه تلویزیون صفحه تخت استراحت کنید، یا قبل از اینکه زیر لایه‌های نازک سفید تخت شاهی خود سر بخورید، کمی کوکتل بخورید.
محل اقامت اقامتگاه ویلا Shamballa یک سالن هوای سرد با کف سنگی سرد، کاناپه‌های بزرگ کرم رنگ و میزه‌ای چوبی طبیعی است. یک طرف سالن به طور کامل به سوی استخر بی‌نهایت باز است، و نظراتی را در مورد دره رودخانه ارائه می‌دهد و اجازه می‌دهد نور خورشید و هوای تازه به درون آن بریزد. این سالن همچنین یک تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی و سی‌دی برای سرگرمی شما دارد.استخر بی نهایت در ویلای مجلل 2 خوابه (2)

استخر

از پشت سر تقسیم کننده اتاق با پنجره‌های بریده‌شده که شامل اشیا هنری و گلدان‌های زیبای اندونزی پر از گل‌های تازه است عبور کنید، و شما به اتاق غذا خوری با میز گرد نزدیک خود که از بالای استخر نیز نگاه می‌کند بروید. می‌توانید برای صبحانه در اینجا شام بخورید، یا برای صبحانه در هوای تازه صبح، یا یک شام رومانتیک با شمع‌های روشن از شمع‌های روشن که به صدای آرامش‌بخش رودخانه گوش می‌دهند و موسیقی سنتی traditional که در سرتاسر دره به مشام می‌رسید، شام بخورید.
جایگاه چوبی استخر به وسیله استخر بیکران بهترین نقطه برای کار بر روی برنزه کردن شما روی یکی از the cushioned، دلسرد کننده با یک کتاب خوب و لذت بردن از نوشیدنی‌های غروب خورشید به رنگ‌های پر جنب و جوش نارنجی، قرمز و صورتی است. در شب، استخر از پایین روشن می‌شود و ویلای دارای نور ملایمی است که محیط گرم و رمانتیک را ایجاد می‌کند.
کف زمین همچنین به حمام اصلی که با ناز و نوازش پاک در ذهن ایجاد شده‌است، می‌بالد. یک خیساندن در وان حمام بزرگ که با شمع احاطه شده‌است، با میلیون‌ها ستاره درخشان بالای سر و صدای برگ‌های بامبو که در نسیم ملایم خش‌خش می‌کنند، دارند. اقامتگاه Villa همچنین محصولات aromatherapy طبیعی و حوله‌های پشمی ضخیم و لوکس را ارائه می‌دهد.استخر بی نهایت در ویلای مجلل 2 خوابه (3)
این دره زیبا و خیره‌کننده، یک اتاق‌خواب بزرگ با فضای وسیعی است که فضای وسیعی دارد و در یک طرف باز است تا مناظر اطراف جنگل را تماشا کند. حمام زیبا همچنین دارای یک وان حمام هوای آزاد است که مناظر تماشایی را روی نوک درختان ارائه می‌دهد و باعث می‌شود شما احساس کنید که شما در خانه رابینسون کروز زندگی می‌کنید.
چهار تخت بزرگ تخت پادشاهی، بهترین تشک و بالش‌ها که در sheets پنبه مصر تزیین شده بودند. چراغ‌های چینی در شب درخشش خوشایندی ایجاد می‌کنند و تور پشه‌بند یک تماس خارجی را ایجاد می‌کند. از این مکان خیره‌کننده، می‌توانید هر روز صبح، هنگامی که بیدار می‌شوید، در چشم‌انداز طلوع خورشید بر روی این دره در نظر بگیرید.
طبقه بالا در طبقه بالا با تختخوابی از چوب ساج تزیین شده‌است که دو کاناپه با بالش‌های نرم و batik، یک صندلی با یک صندلی و یک میز قهوه چوبی طبیعی. اتاق‌خواب و محل زندگی با هم ترکیب می‌شوند تا یک فضای آرام ایجاد کنند که در آن شما می‌توانید هر زمان از روز یا شب را با آهنگ‌های پخش‌شده بر روی iPod خود در جایگاه iPod، یک فنجان چای شیرین زنجبیل و یک کیک Balinese که پرسنل با خوشحالی برای شما آماده خواهند کرد، استراحت کنید. شما همچنین می‌توانید در هر زمان با استفاده از قهوه و امکانات ساخت چای به خودتان خدمت کنید.

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟