آکوا سرویس

کف شیشه ای در رستوران

کف شیشه ای در رستوران

بسیاری از کسانی که دارای یک محیط فعال کسب و کار هستند، علاوه بر افزایش کیفیت چیزی که ارائه می دهند، به محیط و دکوراسیون داخلی نیز اهمیت می دهند و سعی خود را می کنند تا از ایده ها و طرح های جدیدی استفاده کنند. رستوران ها جزء آن دسته از محیط هایی می باشند که علاوه بر کیفیت غذای عالی، مورد دیگری که باعث جذب مشتری می شود، دکوراسیون رستوران می باشد و متریالی که در ساخت این محیط استفاده شده است نیز بر جذابیت محیط شما اضافه می کند.

استفاده از کف شیشه ای در رستوران همان ایده و طرح جذابی است که می توانید در رستوران خود آن را اجرا کنید. به جای استفاده از دیگر کفپوش ها در کف رستوران خود، می توانید از کف‌ها ی شیشه ای استفاده کنید تا نمای منحصر به فردی را به فضای رستوران خود ایجاد کنید. این کفپوش ها نسبت به کفپوش های دیگر از جذابیت بیشتری برخوردارند و از نظر زیبایی فوق العاده هستند.

اجرای کف شیشه ای در رستوران

کفپوش های شیشه ای یکی از انواع کفپوش های مورد استفاده در محیط های مختلف هستند و نمای شفاف و براق این نوع کفپوش ها نمایی چشمگیر را درون فضای شما به وجود می آورد. همانطور که می دانید، جنس این کفپوش ها از شیشه است همین موضوع باعث زیبایی آن شده است و علاوه بر زیبایی، استفاده از شیشه در ساخت این نوع کفپوش ها مزایای بیشتری نسب به دیگر کفپوش ها دارد.

نکته قابل توجه این است که می توانید از مدل های مختلف این نوع کفپوش ها در رستوران خود استفاده کنید و از زیبایی خاص هر کدام لذت ببرید. کف های شیشه ای در دو نوع شفاف و کدر ساخته می شوند و می توانید با توجه به علاقه و سلیقه شخصی خود آن ها را انتخاب کنید. هر دوی این کفپوش ها زیبایی مخصوص به خود را دارند.

کف شیشه ای در رستوران

کاربرد کف های شیشه ای

کف های شیشه ای علاوه بر رستوران در محیط های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این کفپوش ها در هر مکان و محیطی استفاده شوند زیبایی آن مکان را چندین برابر می کنند و می توانید از مزایای فوق العاده آن ها استفاده کنید. از این کفپوش های جذاب می توان در محیط های گوناگونی مانند: محیط های اداری مانند شرکت ها، کافی شاپ ها و رستوران ها، ویلاها و باغ ها و در فضاهای مختلف منزل خود می توانید از آن استفاده کنید.

ساخت کف شیشه ای در محیط های اداری به مدرن تر شدن فضای کاری شما کمک می کند و باعث می شود تا کارمندان شما از کار کردن در یک فضای کاری زیبا و جذاب لذت ببرند و در مکان های تفریحی مانند رستوران ها و کافی شاپ ها باعث جذب مشتری و در ویلاهای و باغ های خود می توانید با استفاده از این کفپوش های شیشه ای، ویلای خود را منحصر به فرد کنید.

ساخت کفپوش شیشه در رستوران

اجرا و نصب این کفپوش ها با اینکه نسبت به دیگر کفپوش ها نصب آسانی دارد اما به تیم و افراد متخصص برای اجرا و نصب نیاز دارد، مواردی که در نصب و اجرای این کفپوش های شیشه ای مهم است و باید این اصول رعایت شوند، اندازه گیری دقیق، رعایت استاندارد های لازم و اصول ایمنی، درزگیری های درست و دقیق و از مهم ترین موارد تیم حرفه ای برای اجرا می باشند.

با انتخاب یک تیم حرفه ای برای نصب کف های شیشه ای در رستوران و اجرای این نوع کفپوش ها به بهترین شکل ممکن، می توانید کاملا از انتخاب این کف ها راضی باشید. اما یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد در ساخت کف شیشه ای در رستوران و در هر محیطی به خصوص اگر رستوران شما در ارتفاع باشد، انتخاب شیشه می باشد.

شیشه های مورد استفاده در کف های شیشه ای از نوع نشکن می باشد اما منظور از نشکن مقاومت فوق العاده بالای این شیشه ها می باشد. شیشه های مورد استفاده شیشه های سکوریت و لمینت می باشد که این شیشه ها مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و حرارت دارند و هنگامی که ضربه می بینند به قطعات ریز تبدیل می شوند و از ویژگی عالی این قطعات کنارهای خم و ساییده شد می باشند که آسیب نمی رسانند.

کف شیشه ای در رستوران

مزایای کف شیشه ای در رستوران

امنیت و مقاومت بالا

همانطور که اشاره کردیم، شیشه های مورد استفاده در ساخت کف های شیشه ای، شیشه های نشکن مانند سکوریت می باشد، بنابراین این کف های شیشه ای مقاومت بالایی دارند و در صورت ضربه ترک برداشته و در جای خود باقی می مانند و فرو نمی ریزند. و در برابر شرایط مختلف و فشار و حرارت نیز مقاوم هستند. کف های معمولی مشکلاتی مانند نفوذ پذیری در برابر آب را به همراه دارند اما کف های شیشه ای این مشکل را ندارند و علاوه بر آن ضد حریق نیز محسوب می شوند.

زیبایی و جذابیت

یکی از مهم ترین مزایایی که بیشتر افراد به همین دلیل کف های شیشه ای را برای رستوران خود انتخاب می کنند، زیبایی منحصر به فرد و جذابیت این نوع کفپوش ها می باشد. شیشه از متریال های جذاب و شفاف می باشد که استفاده از آن در سازه ها و قسمت های مختلف محیط باعث مدرن شدن و جذاب شدن محیط شما می شود. همچنین شیشه با انعکاس نور، جلوه های نوری درخشان و زیبایی را به وجود می آورد که همین موضوع باعث روشن تر شدن محیط شما نیز می شود.

تمیزی کردن و نظافت آسان

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این کفپوش ها، نظافت آسان آن ها می باشد. کف های شیشه ای نسبت به دیگر کفپوش ها به آسانی تمیز می‌شوند، در واقعا با استفاده از یک دستمال و شوینده می توانید به آسانی سطح آن ها را تمیز کنید و از شفافیت آن ها لذت ببرید. کف های شیشه ای سطح صاف و براقی دارند، بنابراین به راحتی تمیز می شوند.

ابعاد و طرح های متنوع

کف های شیشه ای تنها در یک طرح و اندازه ساخته و نصب نمی شوند، بلکه می توانید در طرح ها و ابعاد گوناگونی آن ها را سفارش دهید. کف های شیشه ای در قالب های مختلف و متفاوتی ساخته و تولید می شوند که می توانید با توجه به سلیقه زیبای خود، در طرح  و اندازه مورد علاقه آن ها را سفارش دهید. بنابراین اگر می خواهید تنها در یک قسمت خاص رستوران خود به شکلی متفاوت از کف شیشه ای استفاده کنید، می توانید در اندازه و طرحی که می خواهید آن ها را سفارش دهید.

نور طبیعی و زیبا

یکی از زیباترین و فوق العاده ترین ویژگی های کف های شیشه ای ورود بیشتر نور به محیط شما است. سطح شیشه ای این کفپوش ها به راحتی بیشتر نور بیرونی و طبیعی را وارد فضای شما می کنند و می توانید از فواید عالی نور خورشید در روز استفاده کنید و از گرمای آن لذت ببرید. به طوری که مشتریان شما از غذا خوردن و گذراندن وقت خود در یک محیط پر نور و زیبا لذت می برند و اوقات فوق العاده را در کنار دوستانشان سپری می کنند.

کف شیشه ای در رستوران

نتیجه گیری

بنابراین به این نتیجه رسیدیم که از ایده ها و طرح های مختلفی می توان برای زیباسازی محیط کسب و کار خود استفاده کرد که در این مورد به کف های شیشه ای در رستوران اشاره کردیم. اگر شما هم یک رستوران جذاب دارید و نیاز به یک ایده جدید برای جذاب تر شدن ان نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از موارد شیشه ای مانند نصب کف شیشه ای در رستوران می باشد.

که با انتخاب یک تیم حرفه ای و با تجربه می توانید از نصب این کفپوش ها لذت ببرید. تیم آکوا با تجربه چندین دهه می تواند در این زمینه به شما کمک کند، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958384  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟