آکوا سرویس

گلخانه شیشه ای

گلخانه شیشه ای

گلخانه های شیشه ای، از گلخانه های شیک و جذاب هستند که علاوه بر زیبایی گل و گیاهان درون گلخانه، ساختار شیشه ای این گلخانه ها، زیبایی محیط شما را چند برابر می‌کنند. گلخانه های شیشه ای محیطی عالی و جذاب را برای رشد فراهم می کنند.

ساختار این گلخانه ها، شیشه ای می باشند و سطح شفاف شیشه باعث می شود که درون گلخانه از بیرون مانند تکه از بهشت دیده شود و با انعکاس نوری که شیشه ایجاد می کند، یک فضای رویایی را در محیط شما به وجود می آورد.

همین جلوه زیبا یک دلیل قوی برای انتخاب گلخانه های شیشه ای به جای دیگر گلخانه ها می باشند. این گلخانه های شیشه ای از مزایای بیشتری نسبت به دیگر گلخانه ها برخوردار هستند.

گلخانه شیشه ای

گلخانه های شیشه چیست؟

این گلخانه ها محیطی بسته یا نیمه بسته می باشند که این محیط برای پرورش و رشد گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد که ساختار این نوع گلخانه ها شیشه ای می باشد که امکان کنترل میزان نور و دما را فراهم می کند. شیشه ای که در ساخت این نوع گلخانه ها به کار می رود از‌ نوع نشکن می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است.

مزایای گلخانه شیشه ای

ورود نور طبیعی بیشتر

این گلخانه ها مانند بسیاری از سازه های شیشه ای نور طبیعی را چندین برابر وارد محیط شما می کنند. گلخانه های شیشه ای تقریبا ۱۰۰ درصد نور را وارد فضا می کنند و این ورود نور و شفافیت برای سالیان سال حفظ می شود، اما گلخانه هایی با پلی کربنات دو جداره نور کمتری را نسبت به گلخانه های شیشه ای وارد محیط می کنند و با گذشت زمان، پلی کربنات آرام آرام محو می شود.

نصب آسان و سریع

این گلخانه های شیشه ای علاوه بر ورود نور طبیعی فوق العاده، به راحتی نصب و اجرا می شوند. این گلخانه ها را می توانید در هر مکانی که دوست دارید اجرا کنید، مانند حیاط، باغ، پشت بام. فضای معینی برای ساخت این گلخانه ها وجود ندارد.

زیبایی فوق العاده

زیبایی که گلخانه های شیشه ای به محیط شما می دهند، زیبایی منحصر به فردی است. ترکیب شیشه شفاف و انعکاس نور و گل ها و گیاهان درون گلخانه یک فضایی رویایی را برای شما به وجود می اورد که حس ارامش فوق العاده ای از ایجاد چنین فضای بهشتی در شما ایجاد می شود.

کنترل میزان سرما و نور

گلخانه های شیشه ای این امکان را می دهند تا بتوانید میزان عبور‌ نور و سرما فضای درون را برای رشد بهتر گیاهان کنترل کنید، زیرا هر محصولی برای تغذیه و رشد به یک دمای معین و میزان نور معینی، احتیاج دارد.

قابلیت نصب سایر تجهیزات

برای رشد و پرورش بهتره گیاهان، به تجهیزاتی مختلفی نیاز دارید که با ساخت گلخانه های شیشه ای، به راحتی می توانید تجهیزات و مواردی را که برای رشد گیاهان تهیه می کنید را، روی شیشه های گلخانه نصب کنید و از این مزیت لذت ببرید.

مقاومت بالا

شیشه یکی از متریال های قوی و محکم مورد استفاده در سازه ها می باشد و می‌تواند ۴۰ تا ۵۰ سال بدون خرابی کار‌ کند و همچنین این متریال جذاب علاوه بر زیبایی خاصی که دارد غیر قابل احتراق می باشد و در برابر اشعه ماوراء بنفش و آلاینده هوا مقاوم است.

گلخانه شیشه ای

انواع مختلف گلخانه شیشه ای

گلخانه تمام شیشه ای

گلخانه تمام شیشه ای یکی از زیباترین و جذاب ترین گلخانه ها می باشد که این گلخانه ها تماما از شیشه ساخته شده اند. اما از ویژگی های قابل توجه در این نوع گلخانه های این است که گیاهانی که لازم است در کف گلخانه روئیده شوند،‌ گلخانه های تمام شیشه ای برای پرورش این‌نوع گیاهان بهترین گزینه می باشد.

گلخانه نیمه شیشه ای

ساخت این گلخانه ها به طوری است که تنها نیمی از آن از شیشه ساخته شده است و قسمت پایینی این‌ نوع گلخانه ها از جنس چوب یا آجر و سیمان می باشد. برای رشد گیاهانی که نیاز به بستر گلخانه ندارند، می توان از گلخانه های نیمه شیشه ای استفاده کرد.

گلخانه شیشه ای تراس

یکی از کاربردی ترین و زیباترین گلخانه های شیشه ای، می توان به گلخانه شیشه ای در تراس اشاره کرد که در ساخت این نوع گلخانه ها از شیشه های ریلی و یا تاشو استفاده می کنند. بسیاری از تراس ها فضایی برای نگهداری وسایل می باشند و کمتر به نمای آن ها توجه می شود.

اما برای طراحی تراس ها نیز ایده های جدید و جذاب طراحی شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید، یکی از این طرح و ایده ها استفاده از گلخانه های شیشه ای در تراس می باشد که این استفاده از این نوع گلخانه ها در تراس باعث زیبا تر شدن آن می شود و می توانید اوقات لذت بخشی را در تراس خود بگذرانید.

در ساخت گلخانه های شیشه ای از شیشه های سکوریت شده استفاده می کنند که شیشه های سکوریت شده از شیشه های مقاوم و بادوام هستند که در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی را نشان می دهند. این شیشه ها در برابر تغییرات فصلی و شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و برای گلخانه ها ضخامت تک جداره 3 میلی متر مناسب می باشد اما می توانید از 4 میلی متر که ضخامت قوی تری دارد استفاده کنید.

گلخانه شیشه ای

نتیجه گیری

گلخانه های شیشه ای از مزایای خیلی خوبی برخوردارند که می توانید در حیاط یا پشت بام خود این گلخانه ها را اجرا کنید و اگر برای زیبا کردن محیط خود می خواهید یک گلخانه زیبا بسازید، گلخانه های شیشه ای یکی از این گزینه ها می باشد که زیبایی چشمگیری را به محیط شما می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55958384  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟