آکوا سرویس

جکوزی پرتابل شیشه ای

جکوزی پرتابل شیشه ای

جکوزی ها یکی از بهترین وان های آب داغ می باشند که برای درمان نیز از آن استفاده می‌کنند. در واقع جکوزی ها به یک حوضچه بسته ای گفته می شود که در آن، آب با فشار زیاد جهت ماساژ عضلات بدن استفاده می شود اما این فشار از طریق لوله های تعبیه شده در قسمت های مختلف دیوارها به داخل جکوزی فرستاده می شود.

اگر یک روز کاری شلوغ داشته اید یا از یک تمرین ورزشی قوی به خانه برگشته اید یا عضلات شما گرفته است، یکی از چیزهایی که خستگی شما را از بین می‌برد و حس فوق العاده آرامش بخشی را به شما می‌دهد، ماساژ آبی در جکوزی می باشد. تنها کافیست به داخل حوضچه بروید و بدن خود را در مسیر فواره های آب قرار دهید.

جکوزی پرتابل شیشه ای

جکوزی چگونه عمل می کند؟

همانطور که گفتیم، جکوزی یک حوضچه ای است که در آن آب با فشار و حرارت بالا درون آن پخش می شود. نحوه عملکرد جکوزی به طوری است که آب از طریق لوله های تعبیه شده توسط مبدل های حرارتی گرم می شود و سپس آب گرم شده به گردش درآمده، و این گردش از طریق پمپ ها از طریق لوله ها انجام می شود، و بوسیله فیلترهای فشنگی عبور می کند و آب گرم وارد وان می شود و دمای آب داغ نباید بیشتر از ۴۰ درجه سانتی گراد شود.

انواع جکوزی

جکوزی ها به دو دسته یک نفره و چند نفره تقسیم می شوند. جکوزی یک نفره، از یک پمپ جهت فشار آب استفاده می کند و معمولا مانند وان حمام هستند. بدنه این جکوزی ها از جنس فایبرگلاس می باشند. در این نوع جکوزی ها، آب پس از هر بار مصرف تخلیه می شود. بعضی از این‌ جکوزی ها دارای المنت حرارتی برای گرم شدن آب می باشند.

جکوزی های چند نفره ابعاد مختلفی دارند و آب پر شده توسط جت های داخل آن در اطراف با فشار انجام می شود. از تجهیزات استخرهای کوچک برای تصفیه آب جکوزی های چند نفره استفاده می شود. پمپ تصفیه در این جکوزی ها همانند پمپ تصفیه استخر عمل می کند که پس از گرفتن آب از کف و از صافی اولیه عبور کرده و به به سمت صافی های اصلی می رود.

جکوزی پرتابل شیشه ای

مزایا استفاده از جکوزی

یکی از مزایای جکوزی این است که این‌ جکوزی ها بوسیله آب گرمی که با فشار به اعضای بدن می خورد برای ماساژ عضلات بدن مفید هستند و همینطور برای رفع خستگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جکوزی ها همچنین حس آرامش بخشی را به شما می دهند و برای سلامتی نیز مفید می باشند. این جکوزی ها برای کاهش ورم مفاصل نیز مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که اب داغ باعث می شود که عضلات اطراف مفاصل منبسط شود و خون مورد نیاز توسط رگ های بدن به خوبی تامین می شود. از دیگر مزایای جکوزی می توان به کاهش وزن و درمان بیماری های روحی نیز اشاره کرد.

جکوزی پرتابل

اما در کنار این مزایای عالی، یکی از بهترین گزینه ها جکوزی های پرتابل می باشند. جکوزی های پرتابل در محوطه سازه شما اجر نشده و امکان جا به جایی جکوزی را به شما می دهد، در واقع شما می توانید هر موقع که دوست داشتید جکوزی خود را به راحتی جا به جا کنید.

جکوزی پرتابل یکی از بهترین جکوزی ها می باشد که علاوه بر مزایای خود جکوزی که باعث رفع خستگی و آرامش شما می شود، می توانید از پرتابل بودن آن که قابلیت حمل و نقل و جا به جایی آسان را دارد نیز بهره مند شوید.

جکوزی پرتابل شیشه ای

مزایای جکوزی پرتابل شیشه ای

هزینه کمتر

از ویژگی های قابل توجه در جکوزی های پرتابل، هزینه های کمتر آن ها نسبت به جکوزی هایی هستند که در داخل زمین اجرا می شوند، به طوری که برای اجرای جکوزی در داخل زمین، نیاز به حفاری زمین و یا کارهای بتونی اطراف جکوزی دارید. علاوه بر این ها هزینه های تیم اجرا نیز به هزینه های دیگر اضافه می شود. اما هزینه های جکوزی های پرتابل که باید بپردازید کار برقی و پایه آب گرم جامد است.

اجرا آسان

جکوزی های پرتابل به راحتی باد می شوند و برای تامین آب مورد نیاز آن فقط به یک شلنگ ساده نیاز دارید و علاوه بر آن عمل واترجت توسط یک واحد موتور کوچک انجام می شود که وظیفه ایجاد حباب اب گرم را دارد. اما جکوزی های دیگر موارد سختی مانند حفاری زمین را به همراه دارند.

همانطور که نتیجه گرفتیم، جکوزی ها پرتابل گزینه جذاب تری نسبت به دیگر جکوزی ها هستند که علاوه بر لذت بردن از مزایای کاربردی و مفید جکوزی، از پرتابل بودن و قابل حمل بودن این جکوزی ها نیز لذت می برید و در هر فضایی که دوست داشتید می توانید جکوزی را جا به جا کنید. اما اگر می خواهید از جکوزی در بالکن ها یا مکان های دیگر استفاده کنید.

یکی از گزینه هایی که باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن محیطی که در آن جکوزی قرار دارد می شود، جکوزی های پرتابل شیشه ای می باشند، دیواره های این جکوزی ها از شیشه ساخته شده و به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن ها باعث مدرن شدن محیط شما می شوند و جذابیت های بصری خاصی را ایجاد می کنند.

استفاده از یک جکوزی پرتابل شیشه ای یک انتخاب کامل و منحصر به فرد می باشد که می توانید هم از مزایای جکوزی و مزایای پرتابل بودن آن ها و هم از مزایای شیشه بهره ببرید. اما علاوه بر تمام این مزایا و جذابیت های این نوع جکوزی ها، اجرا جکوزی توسط یک تیم حرفه ای و با تجربه نیز این کار را برای شما راحت تر می کند و می توانید رضایت کامل را از انتخاب عالی خود داشته باشید.

نتیجه گیری

جکوزی پرتابل شیشه ای یک انتخاب جذاب و منحصر به فرد است که  علاوه بر این انتخاب باید یک تیم باتجربه و متخصص را برای ساخت این جکوزی ها انتخاب کنید. تیم آکوا با چندین دهه تجربه و تخصص می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اما شما می توانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

09205958384  و  55958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟