آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای مجلل سوری

استخر بی نهایت ویلای مجلل سوری

اقامتگاه ۶ ۶ اتاق‌خواب Soori یک پناه‌گاه مجلل در ساحل غربی بالی است که در کنار ساحل شنی سیاه و paddies سبز قرار دارد. این ویلا بخشی از تفریحگاه sprawling بالی است، با این حال بیش‌ترین حریم خصوصی را برای خانواده‌ها و گروه‌ها ارائه می‌دهد. مهمان ها فضای زیادی برای پخش در اینجا پیدا خواهند کرد، چون ویلای دارای طبقات عالی در فضای باز و غذا خوری، یک استخر بی‌نهایت درخشان از اقیانوس هند، شش اتاق‌خواب با امکانات رفاهی luxe و یک سالن خصوصی و سالن ماساژ درمانی است.

استخر بی نهایت

اقامتگاه Soori شش خوابه توسط معمار مشهور سو کی طراحی شد. چان که با دقت زیاد کار می‌کرد تا اطمینان حاصل کند که ویلا به طور یکپارچه با محیط طبیعی جریان دارد. ویژگی‌هایی چون دره‌ای شیشه‌ای به سقف و خطوط سفید تمیز به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل بر روی مناظر اقیانوس و مناظر باغ متمرکز شوید، و مواد بومی مانند چوب تیره و سنگ صیقل یافته، شما را در بالی به طور کامل قرار می‌دهند.

سیستم‌های مدرن مانند یک آشپزخانه gourmet، System بوز Fi، و تلویزیون اپل آسایش و راحتی را فراهم می‌کنند، و اگر شما به چیز دیگری نیاز داشته باشید، پیشخدمت خصوصی و کارکنان حرفه‌ای در اطراف ساعت هستند تا به هر نیاز شما رسیدگی کنند.

استخر بی نهایت
مناطق زندگی و غذا فضای وسیعی برای مهمانان فراهم می‌کنند تا بر روی کاناپه‌های سفید نرم و در کنار میزه‌ای طویل چوبی که کنار آشپزخانه قرار دارند، جمع شوند. دره‌ای شیشه‌ای بزرگ را می توان باز کرد تا نسیم دریا گرم شود و آن‌ها دسترسی به استخر بی‌نهایت، sundeck، و باغ‌ها را فراهم کنند. برای آن‌هایی که می‌خواهند عرق بریزند، ورزش یک انتخاب خوب از تجهیزات آموزشی کاردیو و ورزش دارد و بعد از ورزش شما می‌توانید با ناز و نوازش در سالن درمان آب‌گرم شرکت کنید.
استخر بی نهایت
در جلوی اقامتگاه Soori فقط پله‌های شنی ۱۸ متر زیبایی وجود دارد که توسط یک عرشه چوبی احاطه شده‌است. در یک طرف استخر یک غرفه در فضای باز سرپوشیده قرار دارد که به سمت غرب است و آن را نقطه ایده‌آل برای کوکتل و پیش‌غذا در هنگام غروب می‌سازد. این ویلا نیز دارای بار فضای باز و باربی کیو به اضافه زمین‌های خیره‌کننده ساخته‌شده از گیاهان گرمسیری نیز می‌باشد.
استخر بی نهایت
سوئیت عالی اقامتگاه شش اتاق‌خواب اتاق‌خواب Soori، منظره‌ای بی‌حد و حصر از اقیانوس هند از منطقه آرام نشستن و منطقه خواب با یک تخت‌خواب با اندازه king را ارایه می‌دهد. این مجموعه همچنین دارای یک اتاق پیاده‌روی بزرگ و یک حمام پر زرق و برق با یک وان حمام بزرگ است. و مانند همه suites در ویلا، وسایل زیادی از جمله یک تلویزیون LCD ۵۵ اینچی، وای فای، و یک یخچال کوچک وجود دارد.
استخر بی نهایت
پنج سوئیت باقی مانده در اینجا در دو سطح گسترده شده‌اند و شامل دو تخت با اندازه شاه و سه تخت دوقلو هستند. یک اتاق شاه و یک اتاق دوقلو دارای حمام و حمام با اندازه کافی بزرگ هستند در حالی که بقیه رگبار باران دارند. مهم نیست که کدام یک از مجموعه‌های مهمان شما را انتخاب کنید، شما با مناظر اقیانوسی خیره‌کننده و چیزهای اضافی مانند محصولات حمام Soori لوکس رفتار خواهید کرد.
استخر بی نهایت

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟