آکوا سرویس

ویلا جنگلی با استخر بی نهایت ۵ خوابه

نام Wanakasa به معنای جنگل در مه است، که یک نام مناسب برای این محل اقامت ۵ خوابه است که به شکل یک ستاره پنج ستاره ساخته شده‌است. این خوابگاه منحصر به فرد شما را دعوت می‌کند تا با طبیعت در تماس باشید و در عین حال از راحتی و راحتی معاصر لذت ببرید.لبه نیم دایره ای استخر خصوصی آن منعکس کننده خم رودخانه Ayung در 100 متری زیر است. کف های چوب ساج و سقف های چوب آهنی، فضای یک خانه درختی پنج ستاره را فراهم می کند.

محل اقامت بخشی از املاک مشهور como Shambhala است که یک پناه‌گاه برای سلامتی است، بنابراین مهمانان می‌توانند به درمان‌های درمانی آرامش‌بخش، درمان‌های Ayurvedic، کلاس‌های تناسب روزانه و غذاهای مقوی شرکت کنند.

استخر بی نهایت

اقامت دائم در دو سطح گسترده است، اقامتگاه Wanakasa فضای وسیعی دارد که با دوستان و خانواده دور هم جمع شود یا گوشه خلوتی برای خود پیدا کند. در حالی که مبلمان و تجهیزات مدرن مانند Wi Fi و تجهیزات سرگرمی لبه برش، چیزهای لوکس را به آن اضافه می‌کنند، The خالدار و ۱۵۰ ساله فضای داخلی شیک و شیک خود را به فضای داخلی ارائه می‌دهند. جایگاه اصلی نشیمن دارای یک اتاق استراحت با هوای خنک و فضای غذاخوری، کتابخانه و مطالعه‌ای است که می‌تواند به یک اتاق‌خواب اضافی برای درخواست تبدیل شود.
ویلا جنگلی با استخر بی نهایت 5 خوابه (1)
سوییت “como Shambhala” بزرگ‌ترین اتاق‌خواب محل اقامت است و دارای یک تخت بزرگ با اندازه یک پادشاه و یک حمام خیره‌کننده مجهز به سنگ طبیعی است. این مجموعه همچنین دارای جکوزی خصوصی مخصوص خودش است که از مناطق زندگی مشترک جدا است. و مانند همه  در اقامتگاهWanakasa، چیزهای اضافی منحصر به فرد مانند یک حصیر یوگا، تلویزیون ماهواره‌ای، دی وی دی و محصولات حمام como ارائه می‌دهد.
دو مجموعه Terrace و دو مجموعه گاردن در اقامتگاه Wanakasa وجود دارد و تراس کمی بزرگ‌تر از the Garden بودند. هر یک از این اتاق‌ها یک پادشاه یا تخت ملکه را با حمام مجلل با بارانی از باران، و مناظر دره رودخانه که از میان شاخ و برگ‌های مناطق استوایی عبور می‌کند، مشخص می‌کند.
یکی از اصلی اقامت Wanakasa، فراوانی مناطق زنده فضای باز است که به شما این امکان را می‌دهد که خودتان را در طبیعت غرق کنید. مهمان ها می‌توانند آفتاب را روی عرشه چوبی استخر خیس کنند و در استخر منحنی خنک شوند و از غذاهای al لذت ببرند در حالی که به خش‌خش برگ‌ها و صدای آهسته رودخانه در زیر گوش می‌دهند. مهمان ها همچنین به استخر آب چشمه آب‌معدنی como، زمین تنیس، و استخر ۲۵ متری نیز دسترسی دارند.
ویلا جنگلی با استخر بی نهایت 5 خوابه (2)

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟