آکوا سرویس

استخر برکه ای ویلای استوایی شامپا

ویلا Shampa که توسط جنگل استوایی سرسبز احاطه شده‌است، یک آبادی ۸ خوابه در نزدیکی روستای سنتی Balinese of است که در حدود ۲۰ دقیقه رانندگی از سمت هنر بالی و مرکز فرهنگی of قرار دارد. در اینجا چند استخرها، pavilions را احاطه کرده‌اند که با مواد طبیعی مانند چوب و سنگ محلی ساخته شده‌اند. فضای داخلی با منسوجات و اثاثیه سبک مستعمراتی اندونزی تزیین شده‌است، و فضای باز بسیاری برای استراحت و لذت بردن از محیط طبیعی وجود دارد. به خاطر عقب‌نشینی گروهی یا کسانی که به دنبال یک پناه‌گاه امن در دور از مناطق شلوغ توریستی بالی هستند، ویلا Shampa یک گوهر پنهان واقعی است.

استخر برکه ای ویلای استوایی شامپا (2)

ویلا Nag با آرامش، حفظ حریم خصوصی و جوان شدن در ذهن ساخته شده‌است. هر چند تنها یک راند کوتاه از Ubud، ویلا از مکان خلوتی در میان مناطق طبیعی بالی مرکزی برخوردار است. معماری سنتی اندونزی و طراحی را می توان از کف چوبی مجلل و سقف خانه‌ها و آثار هنری ظریف و آثار هنری باز یافت که با محیط حاره‌ای ترکیب می‌شوند. کابین لوکس تنهایی، بیش‌ترین حریم خصوصی را تضمین می‌کند، در حالی که سالن بزرگ، اتاق غذاخوری و مناطق زنده fresco برای اجتماعات اجتماعی ایده‌آل هستند. اضافه کردن تجربه به تجربه، bale یوگا، چشمه آب‌گرم و تکمیل کامل پرسنل حرفه‌ای در اطراف ساعت است.استخر برکه ای ویلای استوایی شامپا (3)
قلب اجتماعی ویلا Nag، محل زندگی بزرگ و بزرگ با نیمکت‌های مجلل، daybeds رنگارنگ و گوشه‌های نزدیک برای یک مکالمه است. منطقه زنده از همه طرف باز است تا به هوای تازه اجازه عبور داده شود و نظراتی را در مورد باغ ارایه دهد. بعد از غرفه زندگی یک غرفه یک طرفه دیگر است که یک میز غذاخوری چوبی بزرگ و یک پیاده‌رو دارد که به آشپزخانه با تجهیزات با کیفیت رستوران خود منتهی می‌شود. هر دو غرفه می‌توانند برای رویداده‌ای کوچک یا بزرگ شکل بگیرند. برای ناز و نوازش کامل، یک چشمه آب‌گرم همراه با یک ناحیه استراحت آرام، تخت‌خواب ماساژ و یک وان حمام بزرگ که از یک تکه سنگ جامد تراشیده شده‌است نیز وجود دارد.استخر برکه ای ویلای استوایی شامپا (4)
در مرکز این ملک، حوضچه تالاب قرار دارد که در آن رشته‌های نرم یوگا را احاطه کرده و خود را با یک عرشه چوبی بزرگ احاطه کرده و با loungers و چترهای آفتابی، خود را احاطه کرده‌است. برای آن‌هایی که بیرون غذا خوردن را ترجیح می‌دهند، عرشه استخر مکان ایده‌آلی برای غذاهای al است که با مواد غذایی تازه از باغ آلی و غروب آفتاب تشکیل شده‌است. باغ‌های Lush از the با مسیرهایی که منجر به سوییت تنها می‌شوند، ایجاد می‌شود که سه عدد از آن‌ها دارای استخرهای خصوصی و کف چوبی با loungers دیگر است.

استخر برکه ای ویلای استوایی شامپا (5)

اتاق اصلی در ویلا Nag به سادگی با مبلمان روستایی شیک و شیک، یک تخت خوابی به اندازه یک شاه و یک اتاق استراحت با یک تلویزیون و دی وی دی تزیین شده‌است. یک اتاق پیاده‌روی در کمد مقدار زیادی ذخیره فراهم می‌کند، در حالی که حمام بزرگ حمام یک دوش باران جداگانه و یک وان حمام دارد که به سبز شاداب جنگل نگاه می‌کند. ملتزمین رکاب نیز استخر خصوصی مخصوص خود را دارند که با چمن‌های خانگی و درختان نخل احاطه شده‌است.
هفت سوئیت مهمان در ویلا Nag برای اتصال با طبیعت طراحی شده‌اند، بنابراین هر کدام شامل یک مهتابی وسیع، پاسیو یا بالکن هستند که مناظر اطراف باغ و جنگل را شامل می‌شود. پنجره‌های بزرگ و دره‌ای شیشه‌ای کشویی نیز به ادغام فضای داخلی و بیرونی کمک می‌کنند. چهار دستگاه از the تخت پادشاهی دارند و چهار تخت دیگر دو تخت‌خواب دوقلو دارند که می‌تواند به یک شاه تبدیل شود که برای خانواده‌ها یا گروه‌های بزرگ‌تر ایده‌آل است. هر سوئیت دارای حمام ensuite زیبایی با حمام باران، وان حمام بزرگ و محصولات حمام است که با روغن‌های اسانس organic ساخته شده‌است.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟