آکوا سرویس

استخر لوکس در ویلای بجی

ویلا بجی، یک خانه ویلایی ۶ خوابه با شکوه است که در Canggu کم‌تر از دو کیلومتر دورتر از ساحل Berawa قرار دارد. ویلای دارای پرسنل کاملا پر شده در عرض ۶،۵۰۰ متر مربع زمین چمن و همچنین یک استخر ۲۱ متر، سالن رسانه هنری، سالن ورزش و یک مرکز ورزشی با زمین تنیس، trampoline و بازی‌های کوچک فوتبال پخش می‌شود. مهمان ها در تمام سنین، ساعاتی از سرگرمی را در اینجا پیدا خواهند کرد، اما اگر بخواهید سرمایه‌گذاری کنید، کافه‌های hip، breaks و bars ساحلی تنها چند دقیقه دورتر هستند.

بجی کاملا برای خانواده‌های بزرگ، چندین خانواده که با هم سفر می‌کنند، یا گروهی از دوستانی که دوست دارند فضای خود را دوست دارند، مناسب است. هر مجموعه خیره‌کننده در جایگاه خود با یک تراس خصوصی قرار دارد، و چندین فضا برای خوردن، نوشیدن و بازی کردن با هم یا پیدا کردن گوشه خلوتی برای خودتان وجود دارد.
با استخر شیشه ای بزرگ، ایوان rooftop، سالن استراحت و مرکز ورزشی، زندگی در فضای باز یک هدیه است، اما فضاهای خنک‌کننده با هوای خنک در داخل خانه برای فرار از خورشید وجود دارد. به عنوان یک پاداش اضافه‌شده، میهمانان بجی همچنین از این مهمانی VIP به باشگاه ساحلی Finns و باشگاه تفریحات Finns تنها یک پیاده‌روی ۵ دقیقه‌ای از ویلا رد خواهند شد.
استخر لوکس در ویلای بجی
ورودی بجی، به جایگاه زندگی باز یک طرفه منتهی می‌شود که در آن نیمکت‌های راحتی برای نشستن بر روی یک عرشه چوبی قرار دارند که با استخر رو به رو است. یک طرف سالن غذاخوری ظریف با یک میز چهار متر teakwood است که می‌تواند تا ۱۶ نفر روی صندلی نیمکت بنشیند. از پله‌ها به طبقه بالا بروید و با یک تلویزیون ۶۰ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای، دی وی دی، سیستم صدا تئاتر خانگی، Playstation ۴، کتاب‌ها، بازی‌های تخته‌ای و اسباب‌بازی به اتاق رسانه تهویه هوا بروید. در مرکز ورزشی یک غرفه باشگاه ورزشی مشروط با تجهیزات دولتی و وزنه‌های آزاد وجود دارد.
بجی فرصت‌های زیادی را برای لذت بردن از هوای تازه و آفتاب بالی ارائه می‌دهد. این استخر ۲۱ متر با درختان سربه‌فلک‌کشیده احاطه شده‌است و در کنار یک سکوی چوبین پوشیده از loungers و چمن پوشیده از علف با loungers و چتر بیشتر قرار دارد. این استخر همچنین دارای دو قسمت کم‌عمق برای پاشیدن آب در اطراف و یا برای استحمام آفتاب نیمه فرورفته است.
راه خود را به سمت ایوان بالایی میان غرفه نشیمن و غذاخوری باز کنید و در آنجا یک سالن بزرگ al را با جایگاه تمام آب و هوا پیدا خواهید کرد. اتاق رسانه نیز به تراس پشت‌بام دارد. پشت جایگاه زنده یک مرکز ورزشی با زمین تنیس floodlit، زمین کوچک فوتبال، حلقه بسکتبال و یک ترامپولین است.
استخر لوکس در ویلای بجی
بجی دارای دو سوئیت مشترک کاخ مانند است که هر دوی آن‌ها دسترسی مستقیم به استخر شیشه ای از طریق گام برداشتن سنگ دارند که منجر به بخش‌های کم‌عمق استخر می‌شوند. هر یک از ملتزمین رکاب دارای یک تراس اختصاصی بسیار بزرگ است که بر روی استخر، کف پارکت پوش، صندلی‌های راحتی خوابه با یک تور پشه‌بند، یک حمام super با یک حمام دستی و یک حمام دو نفره که مشرف بر روی یک سکوی teakwood است که مشرف به دیوار سبزی است.
چهار مجموعه مهمان مستقل در بجی بجی، در دو طرف چمن گسترده صف کشیده‌اند. هر جفت دارای یک سوئیت با تخت شاهی و یک سوئیت دیگر با دو تخت جداگانه است که برای خانواده‌ها با کودکان کوچک عالی است. مجموعه‌های جفت شده توسط یک سالن هوای آزاد با گام‌هایی بر روی یک استخر koi از هم جدا می‌شوند. هر مجموعه دارای تراس اختصاصی، میز تحریر، یک تلویزیون ۲۶ اینچی با یک دی وی دی و یک حمام ensuite با یک وان حمام و یک حمام باز هوای آزاد است.
شما می توانید برای داشتن یک استخر شیشه ای جذاب در ویلای خودتان با همان طرح مد نظر خود با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دربافت کنید.گروه آکوا هیچ محدودیتی در ساخت استخر های شیشه ندارند و با خیال راحت می توانید ساخت استخر های شیشه ای خود را به ما بسپارید.   02155958384  09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟