آکوا سرویس

ویلای ساحلی رویایی ۴ خوابه با استخر بی نهایت

اگر روزهای تنبل در کنار دریا و انزوای پیچیده بیشتر به سبک شماست تا نورهای روشن و شب های پر جنب و جوش، پس ویلا آسادا می تواند ویلا بالی عالی برای شما باشد. این خانه تعطیلات بزرگ 4 خوابه بر فراز تپه ای مشرف به خلیج لابوان آموک در نزدیکی کاندیداسا قرار دارد و می توانید وقت خود را در اینجا با تماشای قایق های ماهیگیری در اقیانوس سپری کنید، در کنار استخر استراحت کنید و از مهمانی های شام مجلل یا باربیکیوهای خانوادگی لذت ببرید. ستاره ها. بعلاوه، محیط معاصر، فراوانی فضاهای نشیمن داخلی و خارجی، و امکانات رفاهی مدرن، این مکان را به مکانی عالی برای گریزهای گروهی، عروسی ها و رویدادهای خاص تبدیل کرده است.

ویلای ساحلی رویایی 4 خوابه با استخر بی نهایت (2)

ویلا آسادا بهترین راه فرار از لذت گرایی جنوب بالی است، زیرا در دارایی خصوصی در فاصله 100 متری از اقیانوس در روستایی شرق بالی قرار دارد. اگرچه این منطقه کاملاً عاری از شلوغی و هرج و مرج است، اما فقط یک رانندگی کوتاه تا مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های کاندیداسا و همچنین دو استراحتگاه پنج ستاره شرقی بالی، آمانکیلا و آلیلا منگیس فاصله دارد.

با این حال، ممکن است متوجه شوید که ترک ویلا چالش برانگیز است، زیرا مناظر وسیع اقیانوس، چمن‌های آراسته، تراس‌های نسیم‌دار، استخر 18 متری بی‌نهایت و اتاق‌های روشن و مطبوع با مبل‌های نرم، میزهای چوبی جامد، عتیقه‌جات و آثار هنری رنگارنگ از آن خارج می‌شوند. تو چیزی نمیخواهی علاوه بر این، امکانات پیشرفته ای مانند تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت، و صدای فراگیر، این خانه را به یک خانه واقعاً مجلل دور از خانه تبدیل کرده است.

ویلای ساحلی رویایی 4 خوابه با استخر بی نهایت (3)

استخر شیشه ای بی نهایت

وارد ویلایی در طبقه بالای آلاچیق اصلی می‌شوید، جایی که اتاق نشیمن و غذاخوری روباز با کاناپه‌های راحت بلند، سقف‌های بلند، وسایل آنتیک و یک میز ناهار خوری چوبی بزرگ که می‌تواند تا 12 نفر را در خود جای دهد، خواهید دید. درهای فرانسوی به بالکن رو به دریا با میز دیگری برای صرف غذا در فضای باز و مشرف به آب باز می شوند. این طبقه همچنین دارای یک آشپزخانه طراحی شده است که با همه چیزهایی که برای طبخ غذاهای خانگی نیاز دارید، و همچنین فضای جداگانه ای برای کارکنان دارد که سرآشپز ویلا برای شما غذاهای لذیذ آماده می کند.

طبقه پایین آلاچیق ویلای اصلی به اتاق سرگرمی و دو اتاق خواب مهمان اختصاص دارد که هر کدام دارای تخت های کوئین، کف چوبی صیقلی، دکور روشن، حمام اختصاصی با وان و دوش باران و درهایی هستند که به استخر منتهی می شوند. و تراس بین دو اتاق مهمان یک اتاق تلویزیون دارای تهویه مطبوع با یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ، سیستم صدای فراگیر، نیمکت ها و صندلی های beanbag وجود دارد.

ویلای ساحلی رویایی 4 خوابه با استخر بی نهایت (4)

استخر شیشه ای

آلاچیق ویلای دوم دارای یک اتاق خواب مستر در هر طبقه است. اتاق خواب اصلی طبقه بالا دارای سقف های بلند، یک تخت کینگ پوشیده شده با پشه بند، حمام اختصاصی با کاشی مشکی با وان بزرگ و دوش بارانی موسمی، و یک بالکن خصوصی است که می توانید از منظره دریا لذت ببرید. اتاق خواب اصلی طبقه پایین شبیه به اتاق طبقه بالا است، اما دارای امتیاز اضافی دری است که مستقیماً به تراس و استخر منتهی می شود و یک دوش در فضای باز در حمام اختصاصی بزرگ.

منطقه باغ جایی است که احتمالاً بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهید کرد، زیرا تعداد زیادی صندلی و چتر برای استراحت، استخر بی‌نهایت جذاب که به اقیانوس می‌نگرد و یک نوار کاملاً مجهز روی عرشه استخر چوبی خواهید یافت. با چهارپایه های بار راحت و یک قسمت نشیمن دنج با صندلی های کیسه ای لوبیا. در تراس نیز یک میز بلند 10 نفره برای صرف غذا در زیر آسمان آبی یا ستاره ها وجود دارد و درست در آن سوی میز تنیس و یک عدل بالیایی که در لبه صخره قرار گرفته است خواهید دید.

ویلای ساحلی رویایی 4 خوابه با استخر بی نهایت (5)

استخر شیشه ای

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

در صورت نیاز به مشاوره بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم :09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟