آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ساحلی ۶ خوابه

استخر بی نهایت

ویلای ساحلی Sungai Tinggi یک پناه‌گاه امن ۶ خوابه در ساحل غربی بالی است که در بیش از ۱۰۰ متر مربع، باغ‌های استوایی سرسبز، یک استخر با حاشیه ۱۸ متر، و فضاهای زنده برجسته با مواد محلی مانند چوب ساج و مرجان به خود می‌بالد. در اینجا هر اتاق نمای اقیانوس را ارائه می‌دهد و غرفه‌های یک طرفه با هوای آزاد، رویای زندگی در فضای باز را فراهم می‌کنند. این ویلا در روستای روستایی آرام روستایی واقع شده‌است، به نظر می‌رسد که مایل‌ها از شلوغی و جنب و جوشی در جنوب بالی فاصله دارد، با این حال به راحتی در دسترس ساحل “اکو“، “Tanah“، “Canggu“،Canggu و “Seminyak قرار دارد.

استخر بی نهایت

ویلای ساحلی Sungai Tinggi بر روی چمن سبز در کنار رودخانه‌ای که به دریا می‌ریزد، قرار دارد. گله‌ای معطر و معطر در امتداد استخر بی‌نهایت، و یک پیاده‌رو از میان یک بیشه پر از درختان نارگیل، به ساحل شنی سیاه رنگی منتهی می‌شود که به یکی از بهترین breaks موج‌سواری Canggu نگاه می‌کند. خود ویلا از یک خانه ۴ خوابه تشکیل‌شده که می‌تواند به تنهایی اجاره شود و یک مهمانخانه ۲ خوابه قدیمی کنار رود با استخر شیرجه خودش. هر دوی آن‌ها با آثار هنری چشمگیر و آثار دستی اندونزیایی آراسته شده‌اند و توسط تیمی از کارکنان گرم و خوشامد گویی که از مسیر خود خارج می‌شوند تا شما احساس خوبی در خانه داشته باشند، تمایل پیدا کرده‌اند.

استخر بی نهایت
ویلای ساحلی Sungai Tinggi یک غرفه زندگی باز است که به شکل سنتی Balinese wantilan (سالن جلسه روستا)با سقف گالی پوش، طبقات terrazzo رنگ کرم رنگ، و کاناپه‌ای بلند با بالش‌های نرم طراحی شده‌است. فضا توسط نسیم دریایی و طرفداران سقف سرد می‌شود و نظراتی را در مورد باغ به استخر و اقیانوس آن طرف می‌دهد. این غرفه یک میز چوبی بزرگ چوبی دارد که می‌تواند ۱۴ صندلی، یک میز صبحانه صمیمی برای چهار، و یک نوار پوسته نارگیل که برای یک نقطه cocktails sundowner به نمایش درمی آید، دارد. از the پوشیده در پشت غرفه زندگی پیروی کنید و به آشپزخانه کاملا مجهز خواهید رسید.
استخر بی نهایت
فضاهای باز فضای باز ویلای ساحلی Sungai s به همان اندازه که فضای داخلی خنک‌کننده خنک‌کننده آن را خنک می‌کند، به نمایش در می‌آیند. باغ‌های زیبا و زیبا، علف‌های دریایی، استخرهای ماهی با آب قل‌قل آب، نخل‌های بلند نارگیل، و درختان زیبای frangipani. این استخر ۱۸ متر و به شکل رایگان با سنگ‌های سبز رنگ احاطه شده‌است و یک تراس چوبی با sun loungers در امتداد یک طرف با یک ایوان شام خوری مجاور برای وعده‌های غذایی با فراغت زیر ستاره‌ها دارد. سر خود را به طرف اقیانوس حرکت داده و یک بسته event با مهمان های مهمان پیدا می‌کنید که برای مراسم عروسی و جشن‌ها کامل است. میهمانان ویلای ساحلی Sungai Villa می‌توانند از زمین تنیس مشترک درست پشت آشپزخانه ویلا استفاده کنند.
استخر بی نهایت
سوئیت اصلی در ویلای ساحلی “Sungai Tinggi ویلا بسیار عالی است. این مجموعه کاخ مانند که در جایگاه خود قرار دارد دارای کف پارکت صیقلی و کف پارکت بود، سقف alang soaring و اشیا عتیقه و مصنوعات چشم گیری. تخت پادشاهی چهار نفره، canopied از پشه‌بند را پوشانده و با یک مجسمه آرام بودا پشتیبانی می‌شود، و فقط چند قدم دورتر، یک میز راحت با صندلی‌های راحتی cushioned وجود دارد. این مجموعه همچنین به مطالعه خود با یک تلویزیون صفحه تخت بزرگ، یک حمام باغ ensuite با حمام در فضای باز و یک وان حمام کوچک که به مدت دو سال و یک تراس خصوصی که به اقیانوس نگاه می‌کند، می‌بالد.
استخر بی نهایت
ویلای ساحلی Sungai Tinggi سه اتاق‌خواب مهمان زیبا در ساختمان اصلی دارد که هر کدام از آن‌ها دارای کف چوبی، چهار تخت‌خواب تخت پادشاهی، محل زندگی باز، انتخاب شما از تهویه مطبوع و پنکه، و حمام‌های بزرگ ensuite هستند که با touches منحصر به فرد نظیر دیواره‌ای مرجانی، سنگ طبیعی و accents چوبی طراحی شده‌اند. دو اتاق‌خواب در طبقه همکف دره‌ای شیشه‌ای کشویی دارند که به باغ باز می‌شوند، در حالی که اتاق‌خواب طبقه بالا یک بالکن دارد که به یک سالن روباز متصل است که نمای وسیعی از دریا را ارایه می‌دهد.
استخر بی نهایت
ایده‌آل برای زوج‌هایی که به دنبال یک پناه‌گاه رمانتیک می‌گردند، مسافرخانه Sungai Tinggi Beach در نزدیکی رودخانه قرار گرفته‌است و دو اتاق‌خواب با چوب درخت ساج با اثاثیه قدیمی تزیین شده‌است. اتاق‌خواب ارباب با تخت پادشاه مشرف به رودخانه است، در حالی که اتاق دوم دو تخت‌خواب دارد که می‌تواند به یک شاه و پنجره تبدیل شود که به جنگل نارگیل نگاه می‌کنند. هر دو اتاق حمام، حمام، تهویه مطبوع و پنکه سقفی دارند. این مهمانخانه همچنین دارای یک اتاق نشیمن با یک تلویزیون ۴۲ اینچی، دی وی دی، و استریو، ایوان با یک میز al برای ساعت شش است.
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟