آکوا سرویس

استخر بی نهایت در ویلای زیبای نوسا

Secluded و خوش‌منظره، بزرگ Cliff Nusa یک زمین‌بازی کامل برای خانواده‌ها و گروه‌ها است، با این حال فقط یک راند کوتاه از خرید عالی، زمین‌های گلف و سواحل. این ویلای خصوصی ۵ اتاق‌خواب هر چیزی که برای تعطیلات در بالی به آن نیاز دارید را دارد از جمله مناطق آزاد سرپوشیده و فضای باز که به اقیانوس هند، یک استخر شیشه ای و jacuzzi، و امکانات شگفت‌آور مثل یک اتاق بازی، حمام خانگی، سونا، سالن ورزش و آب‌گرم نیاز دارد. اضافه کردن به تجربه یک تیم از کارکنان یک ویلای اختصاصی از جمله یک مدیر، پیشخدمت و آشپز خصوصی است که به هر نیاز شما رسیدگی می‌کند.

برنامه بزرگ the Nusa، یک ویلای مجلل و لوکس است که معماری و طراحی معاصر را با مناطق راحت مانند گوشه دنجی که در آن می‌توانید استراحت کنید، ترکیب می‌کند. بر روی صخره باور نکردنی در بالای صخره، هر اتاق نمای وسیعی از اقیانوس، از جمله پنج اتاق‌خواب با شکوه و تهویه مطبوع و فضاهای غذاخوری ارائه می‌دهد. با گزینه‌های سرگرمی بی‌پایان، هیچ نیازی نیست که این حریم امن را رها کنید، اما اگر بخواهید کمی کاوش کنید، یک ماشین شش صندلی و یک راننده در دسترس است.

Grand Cliff Nusa یکی از این دو اتاق نشیمن با امکانات رفاهی مانند تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های بین‌المللی و دی وی دی وی دی – است. اتاق نشیمن در سطح استخر، دره‌ای شیشه‌ای دارد که روی عرشه استخر قرار دارد، یک میز صبحانه که می‌تواند ۱۰ صندلی و یک میز غذا خوری رسمی باشد که می‌تواند ۱۲ نفر را در بر بگیرد. در طبقه بالا یک اتاق نشیمن دیگر است که در daybeds ساخته شده‌است در daybeds و یک بالکن که با اقیانوس رو به رو است. همچنین یک اتاق بازی‌های خنک‌کننده با یک تئاتر خانگی، ماشین karaoke، سیستم صدا، Playstation ۴، میز بیلیارد و یک نوار وجود دارد.
استخر بی نهایت در ویلای زیبای نوسا
با بسیاری از مکان‌ها برای خیس کردن مناظر و اجازه دادن به نسیم دریا بر روی شما، زندگی در فضای باز یک وعده در Dua Grand Nusa است. به نظر می‌رسد که برکه infinity به درون دریا می‌ریزد و با یک عرشه آهن با loungers و چترهای آفتابی احاطه شده‌است. در یک طرف استخر یک بسته سرگرمی آرامش با بالش‌های راحت وجود دارد و در طرف دیگر یک ساحل نشسته بر روی صندلی و یک میز قهوه وجود دارد. این ویلا همچنین دارای منطقه باربی کیو و یک میز al ۱۰ است که زیر سایه یک pergola قرار دارد.
مجموعه اصلی که به عنوان سوئیت ماه‌عسل نیز شناخته می‌شود، در سطح زمین پایینی قرار دارد و دارای کف چوبی صاف و پنجره‌های بزرگ است که می‌تواند به منظور اجازه دادن به نسیم دریا در یا بسته به راحتی تهویه مطبوع باز شود. این مجموعه همچنین به یک تخت تخت دیواری زیبا، یک تلویزیون صفحه تخت و دی وی دی، و یک حمام ensuite با بارانی از باران و jacuzzi در کنار پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ که اقیانوس را نادیده می‌گیرند، می‌بالد.
استخر بی نهایت در ویلای زیبای نوسا

دو مجموعه مهمان در طبقه بالا وجود دارد که بس‌ترهای تخت پادشاهی و بالکن‌های خصوصی هستند که با اقیانوس روبرو هستند. یکی از این suites حمام ensuite با حمام باران و حمام آزاد دارد و دیگری حمام ensuite با حمام باران و وان نمای اقیانوس دارد. در سطح میانی شما یک اتاق مهمان دیگر با دو تخت‌خواب، یک حمام ensuite با a hower و دره‌ای کشویی که به روی عرشه استخر باز می‌شود پیدا خواهید کرد. اتاق پذیرایی نهایی در سطح زمین پایینی قرار دارد و یک حمام با اندازه شاه و یک حمام ensuite با یک وان حمام است که به اقیانوس نگاه می‌کند.

شما هم می توانید زیباترین استخر های شیشه ای را در ویلای خود با همان طراحی که مد نظر دارید داشته باشید.برای ارتباط با کارشناسان و گرفتن مشاوره های رایگان می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.     02155958384     09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟