آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ساحلی نوکو

Sumptuous یک کلمه برای توصیف خانه ساحل Noku، یک ویلای مجلل و مجلل در Seminyak بود. این پناه‌گاه beachside توسط الکس Zabotto بنتلی طراحی شده‌است، این پناه‌گاه beachside به طراحی معاصر خود می‌بالد و از نظر استراتژیک دیواره‌ای شیشه‌ای را در بیرون به رنگ سبز معلق در بیرون و daybeds مدور عظیم کنار حوضچه ۲۷ متر قرار می‌دهد.

همه اتاق‌های خواب در طبقه دوم قرار دارند تا مناظر اقیانوس و باغ‌های شاداب را به حداکثر برسانند، و در اطراف هر گوشه‌ای از سالن‌های پشت‌بام و یک چشمه آب‌معدنی با استخر شیرجه پنهان شگفتی‌های زیادی وجود دارد.

استخر بی نهایت ویلای ساحلی نوکو

زمانی که در استخر شیشه ای ساحلی Noku dips، suntanning روی the که مشرف به اقیانوس هستند و یا برای یک جلسه موج‌سواری خارج می‌شوند، می‌توانید در اتاق نشیمن با طرح باز که مشرف به استخر است، احساس سرما کنید. در بعدی اتاق غذاخوری ظریف با جدولی است که می‌تواند تا ۱۴ نفر، مصنوعات یگانه آسیایی منحصر به فرد روی دیوارها، و پنجره‌هایی که به باغ استوایی نگاه می‌کنند، وجود داشته باشد.

پشت اتاق ناهار خوری، آشپزخانه تمیز، اتاق شراب و سر پیشخدمت است. اتاق رسانه یک hideaway دارای تهویه مطبوع است که می‌تواند تا ۲۰ نفر را برای فیلم روی کاناپه‌های نرم جا به جا کند. از the koi عبور کنید تا با استخر شیرجه در یک باغ محصور به چشمه آب‌معدنی بروید.

این استخر ۲۷ متر یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ها در خانه ساحل Noku و مکان ایده‌آل برای خنک کردن روزه‌ای گرم است. در یک طرف برکه، یک عرشه چوبی با تخت‌خواب پر از اندازه بزرگ، چتر و چتر و در طرف دیگر یک چمن‌زار پوشیده از علف با loungers آفتابی وجود دارد. terraces متعدد شامل یک تراس پشت‌بام هستند که باعث می‌شود یک نقطه عالی برای تماشای غروب خورشید باشد.
استخر بی نهایت ویلای ساحلی نوکو
بسته سرگرمی را می توان به سمت ساحل یافت و یک محل غذا و یک ناحیه غذا خوری دارد. Perched در طبقه دوم ویلایی که مشرف به اقیانوس هند است، دارای یک تراس بزرگ با صندلی، سرسبزی استوایی و یک ویژگی آبی پشت‌بام دار است که به جو zen مانند اضافه می‌کند. نور نرم در شب، یک فضای آرام ایجاد می‌کند و تخت پادشاه با بالاترین کیفیت کار انجام می‌شود. حمام ensuite دارای حیاط باغ مخصوص خودش، وان حمام، حمام باران، و vanities است.
بقیه مجموعه‌های مهمان در خانه ساحل Noku نیز در طبقه دوم هستند و یا مناظر ساحل و یا باغ را ارائه می‌دهند. مانند مجموعه اصلی، آن‌ها تخت‌های دارای اندازه شاه، پنکه و تهویه مطبوع، تلویزیون flatscreen، دی وی دی و سیستم‌های صوتی باطل دارند. حمام سبک استوایی باعث ریزش باران و vanities دوقلو می‌شود. دو اتاق مهمان در بالکن چوبی با مناظر اطراف ساحل و اقیانوس قرار دارند.
اگر شما هم می خواهید در ویلای خود یک استخر شیشه ای جذاب داشته باشید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.   02155958384    09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟