آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای لوکس ویداس

استخر شیشه ای در ویلا Vedas یک ویلای لوکس و کاملا منحصر به فرد و منحصر به فرد است که در یک ساحل باستانی که درست در شمال Tanah واقع در ساحل غربی بالی واقع شده‌است، قرار دارد. محل اقامت در اینجا بسیار عالی است، و ویلای بسیار با دقت طراحی شده‌بود تا بتواند از هر اتاق وسیع در ویلا، و از باغ‌های سرسبز استوایی و سه استخرهای شنا، چشم بپوشد.

مهمان ها همچنین با قطع کردن تکنولوژی لبه مانند سیستم دیوار کشویی مخصوص glass، Wi Fi در سرتاسر، و موسیقی، چراغ‌ها و سیستم تهویه مطبوع مرکزی که می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود کنترل شوند، در نظر گرفته می‌شوند. برای آن‌هایی که باهوش نیستند، لازم نیست نگران باشند چرا که یک تیم از کارکنان حرفه‌ای در دسترس هستند تا هر زمان که به آن نیاز دارید، ۲۴ ساعته خدمت کنند.

مهم نیست که شما در کدام مسیر به ویلا Vedas می‌روید، با مناظر خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شوید. در غرب شما ۴۵ متر ساحل و اقیانوس ساکن در امتداد ساحل مشهور غروب بالی دارید؛ در شرق قله کوه آتشفشان Mount در بالای جنگل بالا می‌رود؛ و در شمال و جنوب برنج سبز شاداب سبزی وجود دارد که در مقابل شما گسترده می‌شود.

استخر شیشه ای در ویلا

این ویلا یک اثر هنری با ویژگی‌های منحصر به فرد مانند staircases شناور، سه استخر از جمله استخر آبی کف شیشه‌ای، و پنج اتاق‌خواب خیره‌کننده با دیواره‌ای شیشه‌ای بزرگ است که به شما اجازه می‌دهد تا همه آن مناظر فراموش‌نشدنی را خیس کنید. اگر معماری بی‌نظیر، طبیعت خیره‌کننده، و وسایل رفاهی مدرن که بعد از آن هستید، پس از آن ویلا Vedas یک فرار کامل از تعطیلات بالی است.
استخر بی نهایت ویلای لوکس ویداس

معماری ویلا Vedas

معماری ویلا Vedas یک نوع از ویژگی‌های ساخته‌شده توسط دست در سایت است. در طبقه همکف شما یک منطقه زنده بزرگ با کاناپه‌های مخمل، قالی‌های شرقی و منبت‌کاری و حکاکی‌های سنگی دارید. این اتاق دیواره‌ای کشویی دارد که می‌تواند برای اجازه دادن به نسیم اقیانوس و یا بسته شدن به فراهم کردن یک فضای خنک‌کننده خنک باز شود.
سپس شما فضای غذاخوری را دارید، یک گالری هنری، یک اتاق رسانه با کاناپه‌های کرم بزرگ و یک نوار شیک با a برنجی طراحی سفارشی و مقدار زیادی نشستن بر روی استخر ۴۰ متر. برای رسیدن به سطح بالای ویلا، دو پلکان شگفت‌انگیز و stunning وجود دارد که یکی از آن‌ها با چوب ساج ساخته شده‌است که توسط تیره‌ای برنجی پشتیبانی می‌شود و دیگری با گام‌هایی که از سوی ستون‌های سنگ مرمر طبیعی حمایت می‌شود.
اتاق اصلی در ویلا Vedas یک مقصد است، چون این اتاق بزرگ سقف بامبو را دارد و پنجره‌های وسیعی دارد که امکان بازدید ۲۷۰ درجه در سرتاسر اقیانوس و باغ‌ها را فراهم می‌کند. تخت ساخته‌شده از دیوار از دیوار معلق است، بنابراین به نظر می‌رسد که کف سنگی صاف را شناور نگه می‌دارد، و به یک دیوار کاملا باز نگاه می‌کند که در سراسر اقیانوس شکل می‌گیرد.
حمام لوکس لوکس یک وان حمام بزرگ است که از یک تکه سنگ مرمر ساخته شده‌است، دو حوض که در یک سنگ مرمر قرار دارند و یک حمام آب باران.
استخر بی نهایت ویلای لوکس ویداس
هر یک از این پنج اتاق‌خواب در ویلای Vedas شبیه به سایز است یعنی با فضای انبار بزرگ و حمام‌های بزرگ بسیار بزرگ. دو اتاق‌خواب مهمان در طبقه بالای استخر قرار دارند و دو اتاق‌خواب مهمان در طبقه همکف آن قرار دارند. همه اتاق‌ها به تخت پادشاه فخر می‌کنند، از مناظر اقیانوس، باغ، یا برنج، از طریق پنجره‌های بزرگ، و bathrooms زیبا با حمام مرمرین و بارانی از باران.
مکان اصلی “ویلا Vedas در کنار اقیانوس آن را بهترین مکان برای لذت بردن از آب و هوای استوایی زیبای بالی ساخته‌است. از ساختمان اصلی می‌توانید مسیرهای سنگی را از طریق چمن تزئین‌شده با درختان نارگیل، و یا مستقیما به استخر ۴۰ متر و ۲۰ متر شنا که در جلوی ویلا پخش شده‌اند، دنبال کنید.
همچنین یک استخر ۶ متر آسمان در طبقه بالایی ویلا وجود دارد که بین دو اتاق مهمان بالا قرار دارد و دارای یک کف شیشه‌ای با تکنولوژی نانو است که می‌تواند شیشه را از روشن به مات شدن در یک تغییر روشن کند. این ویلا در کنار اقیانوس با امکانات باربی کیو و یک اتصال USB برای DG ها قرار دارد تا به سیستم صوتی داخلی / داخلی متصل شود.
اگر شماهم یک استخر شیشه ای در ویلای خود می خواهید تا در تابستان از تعطیلی های خود لذت ببرید می توانید با هر مدل و ابعادی که بخواهید آن را در ویلای خود بسازید. برای این کار کافیه با کارشناسان آکوا در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.
راهای ارتباطی با ما:   09205958384    02155958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟