آکوا سرویس

استخر لوکس در ویلای استوایی

استخر لوکس در ویلای استوایی

ویلا Lulito ویلای معروف بالی نیست. این ویلای چهار خوابه نمایشی با شکوه مستعمراتی استوایی در ذهن بنا شده‌است. چهار ویلای سبک کشت‌زار که یک استخر شیشه ای آبی درخشان را احاطه کرده‌اند و هر کدام دارای touches های زیبا مثل کرکره‌های چوبی سفید، تیره‌ای سقف چوبی، و گلدانی با شاخه‌های نخل در زمین‌های سفید بزرگ هستند. مناطق زندگی سخاوتمند ایده‌آل برای خانواده‌ها، زوج‌ها و گروه‌ها برای معاشرت و یا یافتن گوشه‌ای آرام برای استراحت هستند، و کارکنان خدمات پنج ستاره را از غذاهای سالم برای ترتیب دادن گردش‌های تفریحی فراهم می‌کنند.

این خانه مجلل در بالی با همه غرفه‌های چوبی سفید که از مبل و اثاثیه لوکس مانند مبل‌ها و صندلی‌های راحتی برخوردارند، برخوردار است. هر فضا رنگی از colour، آثار هنری و بالش‌ها دارد. این غرفه دو طبقه، بالکن وسیعی را در طبقه بالا دارد، و دیگر غرفه‌های دیگر گستره‌ای از فضای راحت را برای خوردن، نوشیدن، استراحت، و آویزان کردن هر دو در داخل و خارج را ارائه می‌دهند. باغ‌های زیبا اطراف غرفه‌ها را احاطه کرده، و فقط یک پیاده‌روی کوتاه و یا بیرون رفتن از آنجا بوتیک‌های بی شماری، کافه‌ها، رستوران‌ها و bars وجود دارد.

استخر لوکس در ویلای استوایی

ویلا Lulito با سه غرفه بزرگ که برای غذا خوردن و استراحت اختصاص‌داده شده‌است، مکان‌های زیادی برای گرد هم آمدن با خانواده و یا دوستان دارد. غرفه آشپزخانه پنکه به طور کامل تجهیز شده و یک میز صبحانه برای هشت نفر و یک سالن استراحت با صندلی و یک میز قهوه دارد. برای شام رسمی بیشتر، یک اتاق غذاخوری با یک طرفه با جدولی که هشت صندلی دارد، وجود دارد. به منطقه زندگی پنکه آویزان شده و به یکی از صندلی‌های راحتی و یا صندلی‌ها نفوذ کنید و فیلمی را در تلویزیون flatscreen بگیرید و یا به غرفه باغ بروید تا روی کاناپه لم دهید و روی کاناپه لم دهید.
اتاق اصلی که در طبقه بالای غرفه خواب واقع شده‌است، بزرگ و هوادار با دره‌ای کشویی است که به بالکن باز می‌شود تا منظره استخر را تماشا کند. این برج یک تخت پادشاهی چهار نفره و یک تخت خوابی بزرگ و یک حمام بزرگ ensuite با یک وان حمام ساده دارد. این اتاق یک گزینه عالی برای والدین است چون دره‌ای کشویی دارد که آن را به اتاق بچه‌ها وصل می‌کند.
استخر لوکس در ویلای استوایی
یکی از دلایلی که ویلا Lulito در بین خانواده‌ها رواج دارد این است که یک اتاق اختصاصی کودکان در طبقه بالا دارد که به مجموعه اصلی منتهی می‌شود. این اتاق پر زرق و برق چهار تخت‌خواب سفارشی با نردبان، یک دیوار کشوها برای نگهداری لباس‌ها و اسباب‌بازی‌ها، سبدهای رختشویی و قفسه‌های پر از کتاب، و قفسه‌های پر از کتاب. حمام ensuite حمام دارد و به بالکن دروازه دار دسترسی دارد.
در طبقه پایین غرفه خواب، دو سوئیت ویژه مهمان با دره‌ای دو طرفه وجود دارد که به روی ایوان کنار استخر باز می‌شوند. این اتاق‌ها دارای تخت‌های پادشاهی، rattan شیک و صندوق‌های مسافرتی، و حمام ensuite با رگبار باران هستند. همانند همه of در ویلا Lulito، مجموعه‌های مهمان ها مجهز به تهویه مطبوع، پنکه، و Wi Fi هستند.
اگر شما هم می خواهید در ویلای خود یک استخر شیشه ای بی نظیر داشته باشید و  از شنا کردن در آن لذت ببرید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید و از آنان مشاوره های رایگان دریافت کنید.  02155958384   09205958384
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟