آکوا سرویس

طراحی های متفاوت برکه کوی

برکه های کوی احتمالاً متمایزترین و جدایی ناپذیرترین مناظر الهام گرفته از آسیا هستند. همین امر را می توان در مورد کسانی که سعی در ایجاد یک اقامتگاه گرمسیری در حیاط خلوت خود دارند نیز گفت. زیبا، آرامش بخش و جادویی، حس خاصی از آرامش وجود دارد که با گنجاندن یک حوض کوی رنگارنگ به وجود می آید. با این حال، حوضچه های کوی تنها به این دو سبک محوطه سازی محدود نمی شوند. با تنوع طراحی و کمی خلاقیت، آنها کاملاً در خانه در یک محیط مدیترانه ای یا حتی در یک محیط به سبک جنگلی هستند.

حوض یک افزودنی باورنکردنی برای هر حیاط خلوت است. مناظر آرامش بخش و صداهای آب روان، فلس های چشمک زن ماهی کوی را که با تنبلی شنا می کنند، و تماشای جمع شدن عزیزانتان در اطراف آن را دوست خواهید داشت. برای به دست آوردن این، باید ببینید چه طرح های در حیاط خلوت شما امکان پذیر است.

شما می توانید از ما برای ایجاد سرزمین عجایب در حیاط خلوت خود با استفاده از برکه کوی به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید. این نوع حوض برای حیاط خلوت های بزرگ ایده آل است. این قطعاً نقطه کانونی اصلی است، اما هنوز فضای زیادی برای فعالیت های دیگر وجود دارد و در واقع تمام فضای شمارا اشغال نخواهد کرد. می توانید از سنگ های بزرگ و مسطح اطراف آن برای نشستن و تماشا استفاده کنید.

طراحی های متفاوت برکه کوی365

برای اینکه طراحی حوض کوی واقعاً موفق باشد، باید ۲ شرط اساسی را برآورده کند:

  • ابتدا باید کیفیت آب عالی را ارائه دهد. این فقط به معنای آب شفاف نیست، بلکه آبی است که برای کوی مفید است. بدون آب سالم، تجربه کوی شما می تواند یکی از درمان مداوم کوی های بیمار باشد.
  • دوم، باید با سیستم فیلتر مکانیکی و بیولوژیکی مناسب ساخته شود تا کوی شما سالم و زنده بماند. بسیاری از مردم یک حوض می‌سازند و از فیلترهای مهره‌ای یا استخر استفاده می‌کنند، بدون اینکه تصور کنند که این کار بر سلامت کوی و کیفیت پوست تأثیر می‌گذارد. ما این اشتباه را انجام نمی دهیم

در طراحی برکه کوی شما میتوانیم طرح های مختلفی را اجرا کنیم که شما قطعا از آنها خوشتان می آید:

پل بزرگ

اگر برکه بسیار بزرگ باشد، یک پل چوبی بزرگ از وسط میتواند عبور کند. این باعث می شود مردم از یک طرف به طرف دیگر عبور کنند. همچنین مکان دیگری برای تماشای منظره عالی از برکه است. ماهی کوی شما هم از این پل سود می برد! این به آنها مکانی برای پنهان شدن از شکارچیان و یک منطقه خنک و سایه برای استراحت می دهد.

طراحی های متفاوت برکه کوی366

پل کوچک بر روی جریان

یکی دیگر از طرح های حوض حیاط خلوت است که دارای پل است. تفاوت بین پل بزرگ و پل کوچک این است که این یکی روی یک پیوست جریان کوچک است. همچنین یک سکوی چوبی در لبه وجود دارد که برای مشاهده عالی است.

طراحی های متفاوت برکه کوی367

طراحی اسرارآمیز

این آب نما حس اسرارآمیز و مخفی حوض پری را در خود دارد. طراحی ساده ای دارد و با مفهوم زندگی احاطه شده است. اگر ماهی کوی و چراغ‌های LED را در زیر آب و اطراف لبه‌ها اضافه کنید، به کل حال و هوای اسرارآمیز حوض پری به خود خواهد گرفت.

طراحی های متفاوت برکه کوی368

طرح های حوض حیاط خلوت آبشار چند سطحی و نورپردازی زیر آب

نقطه کانونی این آبنما، آبشار چند سطحی است. آبشارها منظره و صدای آب جاری را که مردم هنگام دریافت آب نما می خواهند، اضافه می کنند. باعث آرامش و آرامش بیشتر می شود. همچنین می توانید چراغ های LED زیر آب را ببینید که کف و کناره های حوض را روشن می کنند. بهتر است اینها را زمانی که مردم در حال ساخت حوض شما هستند نصب کنید.

طراحی های متفاوت برکه کوی369

استخرهای کناره‌ای سنگی

نمای سنگی انباشته از ویژگی های مورد توجه این آب نما است. ظاهری منحصر به فرد می بخشد که در حوض های زیاد دیده نمی شود، و آن را به یکی از جذاب ترین طرح های حوض حیاط خلوت تبدیل می کند. بالای صاف آنها مکانی عالی برای ایستادن در کنار آنها فراهم می کند.

گیاهان آبزی در داخل و اطراف حوض ایده فوق العاده ای هستند. آنها جذابیت بصری را افزایش می دهند و حوضچه ها را طبیعی تر و سرزنده تر می کنند. در برکه ماهی کوی شما هیچ گوشه ای نمی خواهید، بنابراین برکه ماهی باید با گوشه های گرد شکل بگیرد. همه اینها به فیلتر کردن و اکسیژن رسانی به آب استخر ماهی بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155958384   092052958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟