آکوا سرویس

طراحی و اجرای جکوزی شیشه ای

طراحی و اجرای جکوزی شیشه ای

جکوزی، وان تولید شده یا استخر کوچک پر از آب گرم است که برای آرامش، ماساژ یا آب درمانی استفاده می شود. در بیشتر موارد، آنها هدفی برای ماساژ دارند. ارزش جکوزی های خوش ساخت و با کیفیت بالا غیرقابل اندازه گیری است. آنها طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهند و در زمان و تلاش مورد نیاز برای نگهداری صرفه جویی می کنند. آنها همچنین می توانند برای چندین دهه دوام داشته باشند، که باعث می شود هزینه ها ارزش آن را داشته باشد. اگر می خواهید سرمایه گذاری محکمی داشته باشید، روی یک وان با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

فرو رفتن در وان جکوزی فوق العاده راحت و قدرتمند فواید زیادی دارد. و این علاوه بر احساس آرامش است. وان به سبک جکوزی که کمی لوکس تر از یک وان معمولی ارائه می شود، با چرخش مجدد آبی که قبلاً در آن غوطه ور شده اید کار می کند. هنگامی که اثر گرداب پمپ را فعال می کنید، آب را به داخل محفظه می کشد، آن را فشرده می کند و سپس آن را از طریق جت ها به عقب می راند. این همان چیزی است که اثر ماساژ را فراهم می کند، چیزی که لذت یک وان حمام معمولی نمی تواند فراهم کند.

جت های تعبیه شده به لطف آبی که به آرامی در اطراف حمام جکوزی به گردش در می آید، اثری ملایم و حباب دار ایجاد می کنند. این نوع حرکت می تواند به ارائه یک ماساژ تسکین دهنده کمک کند، که همچنین می تواند به گردش خون در اطراف بدن شما کمک کند. بنابراین ترکیب گرما و حرکت حباب زا می تواند به افزایش گردش خون کمک کند.

وان آب گرم شیشه ای

اگرچه همیشه به عنوان یک هدف لوکس در نظر گرفته می شود، اما وان آب گرم معمولی از نظر تنوع، انتخاب یا شخصی سازی برای مصرف کنندگان تفاوت کمی دارد. جکوزی های شیشه ای هم به صورت تمام شیشه و هم به صورت دیوار شیشیه ای اجرا میشوند.

طراحی و اجرای جکوزی شیشه ای

یک تجربه جدید در وان آبگرم

جکوزی ها گران هستند و هنوز هیچ مدلی وجود ندارد که الزامات طراحی مدرن را برآورده کند. یا دارای پلاستیک بیش از حد هستند یا وان آب گرم باید روی زمین قرار گیرد. راه‌حل‌های طراحی هوشمند آن‌ها در ورزش‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر طبقات رویدادها مرزها را افزایش می‌دهند و بوم‌های مقاومی را ایجاد می‌کنند که حتی می‌توانند به عنوان نمایشگر عمل کنند.

طبیعت تمام شیشه ای وان آب گرم تضمین می کند که طراحی به طور هماهنگ و بدون مزاحمت با محیط اطراف خود ترکیب می شود، چه در بیرون و چه در فضای داخلی. چهار طرف آن از شیشه ایمنی ساخته شده است تا همیشه شفاف بماند، به علاوه پنل ها برخلاف نمونه های پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند.

هم چنین جکوزی ها به صورت دیوار شیشه ای هم قابل اجرا هستند، که در یک یا دو دیواره جکوزی شما میتوانید دیواره های شیشه ای داشته باشید، این نوع از جکوزی های شیشه ای در عین لوکس و زیبا بودن قیمت کمتری داشته و نیاز به نگهداری های آسانتری خواهد داشت.

در کنار طراحی جدید و تعیین مرز، جکوزی نیز خدمات، نصب و تجربه کاربری قابل توجهی را ارائه می دهد. در مدت زمان کم  مونتاژ می شود، محصول توسط کامیون تحویل داده می شود، در فضای تعیین شده خود قرار می گیرد و تنظیم می شود. پله ها، پوشش، واحد گرمایش قدرتمند و سیستم فیلتر همگی گنجانده شده است. همه عناصر را می توان از طریق یک برنامه برای یک جلسه اسپا کاملاً مناسب کنترل کرد، از گرما و قدرت حباب ها گرفته تا نورهای رنگی و محتوای نمایش داده شده.

طراحی و اجرای جکوزی شیشه ای

نگهداری

علاوه بر خرید بالقوه گران قیمت، این جکوزی های مجلل به مقدار زیادی تعمیر و نگهداری بسیار بالاتر از وان معمولی شما نیاز دارند. در واقع، پیشنهاد می‌شود که تمیز کردن کامل حداقل یک بار در ماه، ترجیحاً دو بار انجام شود. پس از تخلیه وان، آب می‌تواند در لوله‌ها، جت‌ها و نازل‌ها بنشیند، بنابراین تمیز کردن کامل آن برای جلوگیری از نشستن هر گونه باکتری در اطراف مهم است. آنها همچنین مستعد جلبک هستند، به دلیل آب راکد که تمایل دارد در شبکه داخلی آن بنشیند، که اجازه رشد آن را می دهد.

البته جایی برای نگرانی نخواهد بود، چون شما میتوانید با کمک گرفتن از یک متخصص تمامی این مشکلات را برطرف کنید و فقط از جکوزی آب گرم خود لذت ببرید. تیم آکوا سرویس میتواند با ارائه بهترین خدمات توسط کارشناسان خود، این اتفاق را برای شما رقم بزند.

طراحی و اجرای جکوزی شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟