آکوا سرویس

استخر با دیواره های شفاف ،سبکی نوین بجای کاشی

گروه آکوا در دیواره استخر نوآوری های بسیاری دارد. اولین آن ها بحث دیواره های شفاف است که میتوان در دیواره ها یا کف وجوه شفاف ایجاد کنیم. در اجرای وجه های شفاف هیچ محدودیتی وجود ندارد. میتوان با طول زیاد اجرا شود یا با استفاده از اکرلیک میتوان فرم های خاص و خمیدگی عجیب و غریب و چند محوره و چند کانونه داشته باشد و در نهایت پروژه ای شود که متفاوت و در عین حال مطابق سلیقه ی معمار باشد.

دومین نوآوری گروه آکوا در دیواره های استخر، اجرای پنل های شیشه ای دکوراتیو به جای سرامیک سنتی است. میتوان با اجرای این پنل های شیشه ای دکوراتیو، نمایی کاملا متفاوت از استخر داشته باشید. این پنل ها میتوانند در ابعاد بزرگ نیز اجرا شوند و تمامی سوراخ کاری ها و لوله های سیستم فیلتراسیون نیزدر آن ها در نظر گرفته شود و نهایتاً یک استخر مینیمال و زیبا را داشته باشید.استخر با دیواره های شفاف ،سبکی نوین بجای کاشی756

انواع استخر شیشه ای

از انواع استخر شیشه ای، می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام از این مدل ها به نوبه خود زیبایی را به محیط می بخشند. بر اساس مقدار شیشه هایی که در این نوع استخر به کار می رود و محل قرار گیری شیشه ها در آن، استخر شیشه ای به دسته های مختلفی تقسیم می شود.

استخر با دیوار شیشه ای

استخر با دیوار شیشه ای، همان طور که از نامش پیداست استخری می باشد که دیوار های آن از شیشه ساخته شده است. اجرای دیوار شیشه ای در ضلع های مختلف استخر بسته به سلیقه کاربر متغیر می باشد. ایجاد یک فضای مدرن و لوکس، بزرگ دیده شدن فضا، کاهش هزینه ها از ویژگی های استخر دیوار شیشه ای می باشد.

استخر با دیواره های شفاف ،سبکی نوین بجای کاشی757

استخر کف شیشه ای

استخر کف شیشه ای، به ایجاد یک فضای لوکس و مدرن کمک می کند و زیبایی بصری را برای بینندگان و استفاده کنندگان از استخر به وجود می آورد. استخر کف شیشه ای، به استخر شیشه ای معلق نیز شناخته می شود و در ارتفاعات و طبقات و در مکان هایی که بخشی از استخر به صورت کنسول بیرون زده است احداث می شود. نور طبیعی فضای زیر استخر، نمایش بی وقفه از استخر، صرفه جویی در مصرف فضا، نصب راحت و نظافت بسیار آسان از جمله ویژگی های استخر کف شیشه ای می باشند.

استخر تمام شیشه ای

استخر تمام شیشه ای، یکی از جذاب ترین استخر های شیشه ای می باشد که چهار ضلع و حتی کف آن از شیشه ساخته شده است. استخر تمام شیشه ای، در ابعاد و اشکال مختلف قابل اجرا است و در هر فضایی که احداث شود باعث بالا رفتن ارزش ملک و ایجاد یک فضای زیبا می شود.

استخر با دیواره های شفاف ،سبکی نوین بجای کاشی758

استخر شیشه ای پنجره ای

استخر شیشه ای پنجره ای، یکی از انواع استخر های شیشه ای به حساب می آید که در آن برای ایجاد نورپردازی و یک فضای زیبا از چند کادر شیشه ای که اصطلاحا به آنها پنجره می گویند استفاده می شود. جایگذاری پنجره های شیشه ای در اضلاع استخر باعث کاهش هزینه های مربوط به ساخت استخر می شود.

شیشه جدا کننده استخر

شیشه جداکننده استخر، در پروژه هایی که استخر کودک و استخر اصلی در امتداد هم هستند و در یک جا قرار دارند برای جداسازی فضا بکار می رود. استفاده از شیشه در این محیط ها به این منظور انجام می شود که دو محیط از هم مجزا باشند تا هم ایزولاسیون در دو محیط برقرار باشد و هم دید بصری استخر محدود نشود و به راحتی نظارت روی کودکان توسط والدین وجود داشته باشد.استخر با دیواره های شفاف ،سبکی نوین بجای کاشی759

اجرای پنل های شفاف دکوراتیو در دیواره استخر چند مزیت دارد 

1. شما میتوانید دیواره استخر را به صورت یکپارچه و بدون درز کنید در حالی که در سرامیک معمولا درز زیادی داریم.
2. آب بندی بسیار مهم است و باید به صورت اساسی انجام شود.
3.اگر مشکلی در آب بندی استخر به وجود بیاید به  راحتی پنل ها قابل برداشت هستند و مثل سرامیک، نیازمند تفکیک نیست.
4.امکان نورپردازی به طور حرفه ای و چند حالته پشت شیشه ها با تم های مختلف وجود دارد که شما بتوانید به راحتی تم نوری استخر خود را تغییر دهید.

5.قابلیت چاپ روی پنل شیشه ای وجود دارد که شما می توانید هر طرح، منظره یا هر عکسی که برای شما خاطره ساز است وجود دارد.

استخر شیشه ای

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند. استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟