آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای جنگلی ۴ خوابه

محیط زیست خالص در Tirta Ening Residence، ملکی 4 خوابه و غرق در آب‌های آرام است. آلاچیق‌های شناور توسط حوضچه‌های درخشان احاطه شده‌اند، استخری بی‌نهایت منعکس‌کننده شاخ و برگ‌های استوایی است و آبشارها به صورت آبشاری در استخرها قرار می‌گیرند و جلوه‌ای آرام‌بخش ایجاد می‌کنند.

این اقامتگاه بخشی از برنده جایزه COMO Shambhala Estate است، یک استراحتگاه سلامتی جامع که در آن مهمانان می‌توانند برنامه‌های تندرستی سفارشی را که شامل درمان‌های اسپا آرامش‌بخش، آب درمانی، کلاس‌های یوگا، جلسات مدیتیشن، غذاهای کامل سالم و غیره می‌شود، انجام دهند.استخر بی نهایت ویلای جنگلی 4 خوابه (5)

استخر شیشه ای

رزیدنس تیرتا انینگ که در لبه دره‌ای پوشیده از جنگل و در فاصله کوتاهی از مرکز فرهنگی و هنری بالی در اوبود قرار دارد، مکانی آرام است که به نظر می‌رسد استرس‌های دنیا از بین می‌رود. مواد طبیعی مانند سنگ و چوب به محیط استوایی ادای احترام می‌کنند، و اثاثیه امروزی، فناوری پیشرفته، و خدمات 24 ساعته دربان تضمین می‌کنند که شما هیچ چیزی را نمی‌خواهید. میهمانان می توانند سوئیت های یک نفره را رزرو کنند و امکاناتی مانند استخر بی نهایت طولانی و قسمت های بزرگ نشیمن و غذاخوری را به اشتراک بگذارند یا کل اقامتگاه را برای تجربه ای منحصر به فردتر رزرو کنند.

استخر شیشه ای بی نهایت

غرفه اصلی نشیمن و ناهار خوری در رزیدنس Tirta Ening مساحت چشمگیر 113 متر مربع دارد و دارای فضاهای باز است که امکان مشاهده باغ های سرسبز و دره جنگلی را فراهم می کند. لمس‌های لوکس مانند درهای حکاکی شده با دست و عتیقه‌های چینی، فضایی شیک به آن اضافه می‌کنند.

در داخل نیز یک کتابخانه با تهویه مطبوع و یک مطالعه زیبا با حمام اختصاصی خود وجود دارد. از یک پل سنگی بر روی حوض عبور کنید و به سالن سرپوشیده ای می رسید که توسط آب و درختان خوشبوی فرانجیپانی احاطه شده است.استخر بی نهایت ویلای جنگلی 4 خوابه (6)

استخر کف شفاف

سه سوئیت تراس در Tirta Ening Residence نسبتاً یکسان هستند و مساحتی بین 63 تا 68 متر مربع دارند. هر کدام دارای یک تخت پادشاه یا ملکه، کف‌های چوبی صاف و صیقلی، و درهای بزرگ کشویی گازی هستند که با پرده‌ها و صفحه‌های رول رول برای حفظ حریم خصوصی تکمیل می‌شوند.

سوئیت ها همچنین دارای حمام اختصاصی با دوش بارانی و محصولات لوکس COMO هستند.استخر بی نهایت ویلای جنگلی 4 خوابه (7)

استخر اصلی

استخر اصلی نقطه کانونی Tirta Ening Residence است، زیرا بر فراز دره جنگل می نگرد و فضای زیادی برای پخش شدن بر روی سکوهای آفتابی چوبی اطراف ارائه می دهد. صندلی‌ها کاملاً برای تابش نور خورشید قرار گرفته‌اند و اگر مهمانان بخواهند فضایی برای صرف غذا و سرگرمی در فضای باز ایجاد کنند، می‌توانند جابجا شوند.

مهمانان این املاک همچنین به استخر اصلی، باشگاه بدنسازی، سونا و اتاق‌های بخار دسترسی دارند و می‌توانند برای فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، رفتینگ در رودخانه، پیاده‌روی در مزرعه برنج و مراسم تصفیه آب ثبت‌نام کنند.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟