آکوا سرویس

استخر شیشه ای در پنت هاوس

در محله لوکس itaim، در سائوپائولو، برزیل، معماران rogério gurgel و caio d’alfonso بازسازی یک پنت‌هاوس بزرگ را تکمیل کرده‌اند و به دنبال ایجاد محیط زندگی دلپذیرتر و کارآمدتر هستند. بازسازی بر روی یک سری تغییرات اساسی در چیدمان متمرکز است، با مواد و مبلمان جدید که ظاهر کلی پیچیده ای را ارائه می دهد. یک راه پله فولادی و یک استخر تمام شیشه ای روی پشت بام به عنوان عناصر اصلی داخلی عمل می کنند و طراحی منحصر به فرد و متمایز را ایجاد می کنند.

بازسازی پنت هاوس در برزیل

بازسازی توسط rogério gurgel و caio d’alfonso فضای داخلی را به منظور تضمین فضایی شیک و راحت برای سرنشینان بازآرایی می کند. رنگ‌ها، متریال‌ها و بافت‌ها با دقت انتخاب و قرار داده شدند تا یک فضای داخلی هماهنگ با جزئیات بصری جالب ایجاد شود. راه پله فولادی جدید طراحی شده به طور یکپارچه با میز گرانیتی آشپزخانه ادغام می شود و اتصال بین این دو قطعه به یک نقطه کانونی مجسمه سازی برای اتاق نشیمن تبدیل می شود.

استخر شیشه ای در پنت هاوس

دکوراسیون خانه

در همین حال، یک پانل چوبی ریتمیک تاواری، فضای اتاق خواب را در بر می گیرد و باعث وحدت و سازماندهی بصری فضا می شود. نوارهای چوبی تضاد زیبایی با کف و دال های سیمانی دارند و به دسترسی اصلی آپارتمان گرما می بخشند. سوئیت اصلی دارای یک تخته سر چرمی و یک صندلی راحتی مخملی سبز است، رنگ‌های گرمی که آرامش را به محیط کاملاً بتنی می‌آورد. در حمام، یک سنگ آهکی خاکستری مانند اسپا، فضای یکنواخت آرامش‌بخش را تکمیل می‌کند. اتاق نشیمن در طبقه اول، نزدیکتر به سوئیت اصلی، به عنوان یک اتاق تلویزیون بزرگ با یک کاناپه مدولار عمل می کند که ساکنان می توانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند.

استخر شیشه ای در پنت هاوس

استخر شیشه ای در پنت هاوس

استخر تمام شیشه ای در طبقه بالا، با ساختاری که در طبقه پایین قابل مشاهده است، نور را به روشی ملایم فیلتر می کند و در عین حال کنجکاوی بازدیدکنندگان را در مورد طبقه بالا تحریک می کند. مبلمان با رنگ های خنثی و فرش در سایه های مختلف سبز همگی فضای شگفت انگیز زیر استخر را تقویت می کنند. در طبقه فوقانی، دستشویی برجسته شده است، با پیشخوان مرمری فوق‌العاده rosso lepanto قرمز، که به صورت سفارشی در ساختار فولادی شناور طراحی شده توسط خود rogério gurgel و caio d’alfonso ساخته شده است.

در بیرون، منظره دلپذیر توسط leticia bonomi طراحی شده است، با یک باغ عمودی بزرگ درست در کنار استخر، در حالی که مبلمان راحت مکمل فضا است. کانتر در فضای باز از بازالت برزیلی به عنوان یک منطقه پخت و پز با چندین وسیله کار می کند و این پشت بام را به فضایی ایده آل برای تماشای افق شهر تبدیل می کند.

استخر شیشه ای در پنت هاوس

برای داشتن یک استخر شیشه ای و زیبا، اول از همه باید ایمنی آن را در نظر گرفت. پس حاضر نشوید به هر قیمتی یک استخر شیشه ای داشته باشد و به امنیت و جان خودتون اهمیت بدهید. پس اگر یک استخر شیشه ای زیبا و در عین حال ایمن می خواهید باید یک تیم متخصص و ماهر را انتخاب کنید و با پرداخت یکبار هزینه، طی مدت ها، مجبور به پرداخت هزینه دوباره و تعمیر آن نشوید. پس حتما باید تیمی را انتخاب کنید که در عین زیبایی کار، اولویت آن ایمنی و خیال آسوده شماست. آکوا سرویس اینجاست تا بهت توی ساخت لوکس ترین خانه، کمک کنه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره استخر و جکوزی های شیشه ای با شماره تلفن 02155958384 تماس بگیرید و یا از طریق شماره موبایل 09205958384 به صورت آنلاین با پیام رسان های تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما با مشاوره رایگان و تخصصی، پاسخگوی تمامی سوال و ابهامات شما خواهند بود.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟