آکوا سرویس

دمای ایده آل جکوزی چقدر است؟

هنگامی که یک آبگرم یا جکوزی را انتخاب می کنید، فقط یک جکوزی نمی خرید، بلکه سرمایه گذاری بلندمدتی روی سلامت، سرزندگی و رفاه خود انجام می دهید. مانند هر وسیله تناسب اندام، وان آب گرم شما زمانی که به طور منظم از آن استفاده می کنید، حداکثر سود را به همراه خواهد داشت. وقتی همیشه آماده است و روی دمای عالی تنظیم می شود، جکوزی شما می تواند به بخشی ضروری از روال روزانه شما تبدیل شود.

تعیین دمای ایده‌آل شما کلیدی است که می‌توانید بیشترین بهره را از تجربه جکوزی خود ببرید. متغیرهای مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد. برای اطمینان از اینکه شما همه حقایق را دارید، ما برخی از سوالات متداول که صاحبان چشمه های آب گرم درباره دمای آب پرسیده اند را همراه با پاسخ های کارشناسان خود گردآوری کرده ایم:

یک جکوزی باید چه دمایی داشته باشد؟

در حالی که دمای ایده آل جکوزی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عواملی مانند سن، سلامتی و ترجیحات شخصی بستگی دارد، برخی از دستورالعمل های توصیه شده وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

دمای ایده آل جکوزی چقدر است؟

درجه حرارت را برای بزرگسالان روی 104 درجه فارنهایت یا کمتر از آن تنظیم کنید.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده تشخیص داده است که دمای بالای 104 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد) برای بزرگسالان خطرناک است زیرا می تواند منجر به گرمازدگی شود. برای خیساندن راحت، اکثر مردم جکوزی خود را بین 100 درجه فارنهایت و 102 درجه فارنهایت (37.5 درجه سانتیگراد تا 39 درجه سانتیگراد) تنظیم می کنند. بزرگسالان سالم می توانند هر بار بیست دقیقه در این دماهای متوسط خیس بخورند.

کم شروع کنید، سپس به تدریج دمای آبگرم خود را افزایش دهید.

کنترل‌های اسپا خود را روی 98 درجه فارنهایت یا 99 درجه فارنهایت تنظیم کنید و در حین خیس شدن، دما را به تدریج افزایش دهید تا بتوانید بدون احساس گرمای بیش از حد از یک ماساژ نیروبخش لذت ببرید. اگر بعد از چند دقیقه میل به بیرون آمدن یا نشستن روی پله خنک کننده دارید، این نشانه آن است که دمای آب شما برای راحتی بیش از حد بالا است.

ترجیحات همه افراد حاضر در وان را در نظر بگیرید. هنگام غوطه ور شدن با دوستان یا اعضای خانواده، سن و سلامت همه افراد داخل وان را در نظر بگیرید و دمایی را تنظیم کنید که برای همه افراد گروه مناسب است.

دمای ایده آل جکوزی چقدر است؟

چه مدت طول می کشد تا آبگرم من برای استفاده از آن آماده باشد؟

پس از پر کردن آبگرم برای اولین بار، 18 تا 24 ساعت فرصت دهید تا دمای آب شما به 100 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) برسد. بعد از اینکه راه اندازی اولیه شما کامل شد و از استفاده روزمره از جکوزی لذت بردید، باید مطمئن شوید که جکوزی شما همیشه آماده ارائه بهترین آب درمانی است.

برای انجام این کار، کافی است آبگرم خود را روی دمای ایده آل خود تنظیم کنید، سپس آن را ببندید و ترموستات را در آن سطح قرار دهید. چشمه های آب گرم دارای کابینت های عایق بندی شده، روکش های سفارشی و پمپ های گردشی کم مصرف هستند که برای حفظ دمای ثابت و در عین حال صرفه جویی در انرژی با هم کار می کنند.

قبض آب و برق من چقدر افزایش می یابد؟

هزینه های آب و برق بسته به مدل و استفاده متفاوت است، اما می توانید مطمئن باشید که آبگرم چشمه آب گرم شما به گونه ای ساخته شده است که انرژی کارآمدی داشته باشد.

چه زمانی باید تنظیم دمای معمولی خود را تغییر دهم؟

در حالی که رویکرد «تنظیم کن و فراموشش کن» برای راحتی، بهره وری انرژی و طول عمر آبگرم توصیه می شود، در اینجا چند زمان وجود دارد که باید دمای آب را چند درجه کاهش دهید:

  • وقتی در جکوزی ورزش می‌کنید – حرکات کششی یا یوگا انجام دهید.
  • وقتی دمای هوای بیرون زیاد است، یا اگر خودتان به دلیل ورزش یا بیماری دچار گرمازدگی شدید.
  • اگر افراد دیگری در وان وجود داشته باشند که به دمای پایین تری نیاز دارند.

چه دمایی برای آب درمانی برای تسکین آرتریت بهتر است؟

یک حمام آب گرم برای شما خوب است! گرمای وان آب گرم شما جریان خون را بهبود می بخشد و می تواند به بهبود انعطاف پذیری مفاصل کمک کند و می تواند درد آرتریت را تسکین دهد. حتی برای تسکین ورم مفاصل، حرکات کششی وان آب گرم و تمرینات آبی توصیه می شود. شما می توانید این مزایا را در دمای نسبتاً پایین تجربه کنید – بنابراین آبگرم خود را برای شروع در حدود 100 درجه تنظیم کنید و آن را متناسب با سطح راحتی خود افزایش دهید.

آیا می توانم از جکوزی برای خنک شدن استفاده کنم؟

اگر دمای آب  را کمتر از میانگین دمای بدن تنظیم کنید، اسپای شما مطمئناً یک پاتوق محبوب در ماه‌های گرم تابستان خواهد بود. از آنجایی که آبگرم شما طوری طراحی شده است که هنگام پوشاندن، گرما را حفظ کند، حتماً پوشش خود را باز بگذارید زیرا اجازه می دهید دما به دمای خنک تری کاهش یابد.

با یک روال روزانه که بهترین راه را برای شما به ارمغان می آورد، خود را برای موفقیت قرار دهید. با یک اسپای آبگرم گرم و منتظر در حیاط خلوت خود، می‌توانید از خیساندن روزانه لذت ببرید که به شما کمک می‌کند تا با طراوت و شادابی ظاهر شوید تا بهترین باشید! اگر از قبل صاحب آب گرم هستید، برای اطلاعات بیشتر در مورد یافتن دمای مناسب جکوزی، کتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید. برای جزئیات بیشتر، کتابچه راهنمای را بررسی کنید.

دمای ایده آل جکوزی چقدر است؟

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟