آکوا سرویس

آکواریوم در رستوران های چینی

هیچ چیز در چین بدیهی تلقی نمی شود. هر مرحله، طراحی و دکوراسیون قبل از شکل گیری در واقعیت به دقت مورد توجه قرار می گیرد. دلیل این امر این است که مردم چین به همه چیز معنا می دهند. از نحوه رها شدن چاپستیک ها در پایان غذا گرفته تا گنجاندن آب های پر از ماهی در بسیاری از مکان ها.

دلیل وجود آکواریوم در رستوران

اگر «چرا رستوران‌های چینی آکواریوم ماهی دارند» را در گوگل جستجو کنید، حدود 1.3 میلیون نتیجه وجود دارد. پس چرا در رستوران های چینی مخازن ماهی وجود دارد؟ شما می توانید آنها را در رستوران های چینی در سراسر جهان پیدا کنید. از پاریس و لندن، بمبئی تا کوالالامپور و مونته ویدئو تا سن خوزه، حداقل یک آکواریوم در رستوران های چینی پیدا خواهید کرد.

طبق فرهنگ چینی و فنگ شویی، ماهی نماد ثروت است و آب باعث جذب شانس، پول و ثروت می شود. چشمان ماهی همیشه باز است و این توانایی دیدن موانع و بدی ها را نشان می دهد. بیشتر این مخازن در ورودی رستوران های چینی یافت می شوند.

آکواریوم در رستوران های چینی

پس تکلیف همه ماهی ها چیست؟

همه اینها به تمرین سنتی چینی فنگ شویی برمی گردد. یک فلسفه باستانی مبتنی بر ایده مبادله انرژی. اعتقاد بر این است که آگاهی از انرژی های طبیعی در زندگی می تواند با مهار انرژی مثبت، خوشبختی و هماهنگی را برای فرد به ارمغان بیاورد.

آب یکی از پنج عنصر کلیدی در فنگ شویی است که نشان دهنده تجدید و رهاسازی است. ماهی نماد ثروت است. تصور می شود که افزودن ماهی به حوضچه یا آکواریوم به خانه ثروت می آورد. گاهی اوقات تعداد ماهی های موجود در حوضچه یا آکواریوم نیز معنی دارد. تصور می شود که هشت ماهی طلایی و یک ماهی سیاه در یک آکواریوم خوش شانس هستند، زیرا ماهی طلایی ثروت را تشویق می کند، در حالی که ماهی سیاه شرارت را دفع می کند.

مخازن ماهی فنگ شویی یک درمان فنگ شویی زیبا و قوی برای جذب انرژی ثروت و فراوانی است. آکواریومی که درست قرار گرفته و به طور عاقلانه از آن مراقبت شود، انرژی را در هر خانه یا دفتری تقویت می کند و ثروت چی را جذب می کند. آکواریوم ها خوش شانس هستند زیرا ترکیبی هماهنگ از چندین فاکتور فنگ شویی و همچنین یک عنصر آب فنگ شویی (آب موجود در آکواریوم) را به ارمغان می آورند.

آکواریوم در رستوران های چینی

چگونه می توان از مخازن ماهی در رستوران ها استفاده کرد؟

مخازن ماهی سفارشی برای رستوران ها عالی هستند زیرا گونه های مختلف آبزیان نقطه کانونی و سرگرمی جذابی را ارائه می دهند. شما همچنین می توانید از آکواریوم ها به روش های منحصر به فردی استفاده کنید. می توان از آنها به عنوان ابزاری هوشمندانه برای جداسازی فضاها استفاده کرد. آکواریوم ها همچنین افراد را در حالی که منتظر غذا یا زمان تحویل غذا هستند، راحت و سرگرم می کند.

هنگام نصب آکواریوم خود، درک فضای مورد نیاز ضروری است. شما می خواهید مطمئن شوید که فضای کافی برای عبور افراد بدون احساس شلوغی وجود دارد و همچنین اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند به اندازه کافی نزدیک شوند تا ماهی هایی را که در اطراف شنا می کنند تماشا کنند. مهمترین جنبه طراحی مخزن شما این است که تصمیم بگیرید که آیا یک مخزن شیشه ای با کیفیت عالی می خواهید یا یک مخزن اکریلیک.

مزایای داشتن ماهی در اطراف چیست؟

ماهی یکی از آرام بخش ترین حیواناتی است که می توانید داشته باشید. مزایای رستوران‌های دارای مخزن ماهی شامل افزایش هزینه‌های مشتری، افزایش بهره‌وری کارکنان و تجربه کلی بهتر رستوران است. ثابت شده است که آکواریوم باعث کاهش استرس، افزایش آرامش و کاهش اضطراب می شود. مطالعات نشان داده است که مردم تمایل به خوردن بیشتر دارند زمانی که چیزی در کنار دیوار وجود دارد تا به آن نگاه کنند. افزودن این ویژگی به رستوران شما نیز می تواند منجر به افزایش درآمد شود.

آکواریوم در رستوران های چینی

هزینه یک آکواریوم برای کسب و کار من چقدر است؟

هزینه های اولیه باز کردن آکواریوم در رستوران شما بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. نوع مخزن، انتخاب دکوراسیون، تعداد ماهی هایی که باید خریداری شوند، دستگاه های فیلتر و غیره. تا زمانی که همه چیز متعادل به نظر برسد، هیچ راه درست یا غلطی برای این کار وجود ندارد. دو نوع مخزن معمولا در رستوران ها استفاده می شود: شیشه ساده یا اکریلیک. مخازن شیشه ای گران تر هستند اما محکم تر نیز هستند. اکریلیک سبک‌تر است و فضای کمتری می‌گیرد اما استحکام کمتری دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟