آکوا سرویس

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

ایده شما در مورد سرمازدگی ممکن است با بسیاری متفاوت باشد ، و ممکن است ترجیح دهید یک استخر شناور شیشه ای را نصب کنید. وقتی در لبه استخر دیواری شیشه ای می نشینید و استراحت می کنید ، احساس می کنید در کنار پنجره ها نشسته اید. این امر به شما امکان می دهد بدون ترک امنیت خانه ، زیبایی طبیعی را در خارج مشاهده کنید.

این نوع استخر بسیار شبیه به استخر پانل اکریلیک یا آبگرم است و اخیراً محبوبیت خود را کسب کرده است. در اینجا ، شما باید یک لیوان شفاف بلند نصب کنید تا قسمت استخر داخل و خارج از آن وصل شود.

این استخرها پس از یک روز طولانی و خسته کننده یا برای ورزش برای یک جلسه آبگرم عالی هستند. و امروز ، ما قبل از نصب استخر شناور شیشه ای ، همه آنچه را که باید بدانید به شما خواهیم گفت. بنابراین ، بدون تأخیر بیشتر ، اجازه دهید به درستی شیرجه بزنیم!

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای مانند استخر شنا است که دارای یک پنجره زیر آب است. این احساس آب را آزادانه در یک فضای شفاف و محصور شناور می کند. پنجره های شیشه ای از همه طرف نصب شده اند تا این تصور را ایجاد کنید که در یک خلاء شنا می کنید.

و از آنجا که هیچ پرتویی وجود ندارد ، تصور بصری می گیرید که اصلاً دیوار وجود ندارد. بنابراین ، می توانید از هر طرف به آن نگاه کنید و قسمت داخلی استخر را بدون هیچ گونه تحریف مشاهده کنید. قابل درک است که تلاش زیادی برای نصب چنین استخر انجام می شود و به معماران آموزش دیده با مهارت های مهندسی خوب نیاز دارد.

اما بدون شک ، شما قادر خواهید بود از همه طرف استخر شنا عکسهای خوبی بگیرید. شما حتی می توانید خود را از نیمی از داخل استخر و نیمی در قسمت بیرونی عکاسی کنید ، درست از آب بیرون می آیید! با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که طرف استخر برای جلوگیری از سرریز آب در هنگام شنا ساخته شده است. هنگامی که یک استخر با دیوار شیشه ای دارید ، باید در مورد حفظ آن به خوبی محتاط باشید.

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

چیزهایی که باید هنگام انتخاب استخر شنای شیشه ای بدانید

  1. در صورت لزوم کمک بگیرید

استخر با دیوارهای شیشه ای یا پانل ها می تواند به راحتی تمام ویژگی های یک استخر معمولی را در خود جای دهد. اگر می خواهید چیزی اضافی داشته باشید ، همیشه می توانید برای نصب سفارشی بروید. و اگر می خواهید برخی از ویژگی های “سرگرم کننده” را به استخر خود اضافه کنید ، تعجب نخواهیم کرد.

اگر با تکنیک های نصب آشنا نیستید ، یک سرویس حرفه ای را استخدام کنید که بتواند این کار را برای شما انجام دهد. پس از اتمام درست ، استخرهای شیشه ای مانند استخرهای بی نهایت به نظر می رسند. شما می توانید یک نقطه از زیبایی و تجربه منحصر به فرد در خانه خود ایجاد کنید.

هنگامی که با بهترین معماران تماس می گیرید ، آنها استخر را مطابق نیاز شما طراحی می کنند و آن را عملاً در هر جای خانه نصب می کنند. اگر مواد و لوازم جانبی مناسب را انتخاب می کنید ، امکانات بسیار زیاد است.

  1. استخر دیواره شیشه ای داخلی و در فضای باز

قبل از نصب استخر با دیوار شیشه ای ، باید بدانید که می توانید آن را در بالا و زیر زمین قرار دهید. اگر می خواهید آن را در زیر زمین نصب کنید ، برای ساخت آن باید از بتن استفاده کنید ، اما پروژه هایی از این دست کمی وقت گیر خواهند بود. پس از اتمام ، می توانید از استخرهای شیشه ای برای نشستن در آب و لذت بردن از منظره استفاده کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از اشکال مشترک مانند مستطیل ، با شکل ها و طرح های مختلف آزمایش کنید. در این رابطه ، شما می توانید گرد ، دراز یا حتی ترکیبی از اشکال مختلف داشته باشید. اگر شیشه شفاف و شفاف باشد ، استخر شما بسیار عالی به نظر می رسد.

  1. امکانات

می توانید هنگام قرار دادن تمام ویژگی های مناسب در استخر شیشه ای ، از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. این می تواند مقدار قابل توجهی از آرامش و دور خوب شنا را به شما فراهم کند.

اگر فضای بیشتری دارید ، حتی می توانید ترتیب دادن مهمانی های استخر در منطقه سرپوشیده برای همسایگان ، دوستان و خانواده را برای جشن پایان تابستان در نظر بگیرید. به سختی دلیلی وجود ندارد که کسی بخواهد از زیبایی های منحصر به فرد دیوارهای شیشه ای لذت ببرد.

  1. شیشه گرم شده برای استخرها

استخرهای شیشه ای گرم امروز توسط بسیاری از صاحبان خانه ترجیح داده می شود ، بنابراین می توانید با معماران مشورت کنید تا ببینید آیا می توانید یکی را نصب کنید. در حالی که در آن هستید ، فراموش نکنید که از آنها سؤال کنید که آیا سیم های موجود در خانه شما با خیال راحت ساخته شده اند تا پروژه هایی مانند این را اداره کنند.

اگر تعجب می کنید که چرا یک استخر گرم ایده خوبی است ، بگذارید آن را تجزیه کنیم. هنگامی که یک پوشش اکسید فلزی مخصوص روی شیشه ای که برای ساخت استخر استفاده می شود ، استفاده می شود ، هر بار که برق از آن عبور می کند گرم می شود.

در نتیجه ، احساس می شود که کنار پنجره در یک آبگرم نشسته اید و در هیچ زمان احساس آرامش نخواهید کرد. در حاشیه استخر بنشینید و بعد از یک روز کاری طولانی از نوشیدنی سرد لذت ببرید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای این طرح اقدام کنند زیرا این ویژگی تراکم شیشه ای را آزاد می کند. داستان کوتاه ، این یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ دید روشن دیوارها است.

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

استخرها با کف شیشه ای

اگر ماجراجویانه است ، حتی می توانید استخر شنا را با کف شیشه ای انتخاب کنید. به جای ساختن فقط دیوارها از شیشه ، قرار دادن یک شیشه پایین باعث می شود احساس کنید که در بی نهایت شنا می کنید. نه تنها ظاهر خانه شما را تقویت می کند ، بلکه ارزش قابل توجهی را نیز به ملک کلی می افزاید. مطمئناً ، این یکی از جاه طلب ترین پروژه هایی است که شما انجام خواهید داد ، اما با معماران مناسب یک چالش نخواهد بود.

این امر به شما کمک می کند اگر در نظر داشته باشید که این یکی از آن پروژه هایی با یک راه حل یک اندازه مناسب نیست. این طرح باید سفارشی باشد و راه حل های چالش ها باید بی نظیر باشد. بنابراین با یک متخصص تماس بگیرید تا برنامه ها و اجرای آن را به درستی دریافت کنید.

استخرهای شناور شیشه ای

این تنها چیزی است که امروز برای شما در دیوارهای استخر شیشه ای داریم! همانطور که اشاره کردیم ، یک استخر شیشه ای می تواند به نقطه نهایی حیاط خلوت شما برای آرامش و سرگرمی تبدیل شود. اما برای این اتفاق ، شما باید اطمینان حاصل کنید که شیشه از کیفیت خوبی برخوردار است و پانل ها به درستی نصب شده اند. پس از آماده شدن استخر ، فریم ها را نمی بینید زیرا آب آنها را نامرئی می کند. بنابراین ، نشستن در لبه استخر خود احساس می کند که در افق گسترش می یابد.

آیا می خواهید در مورد استخرهای دیواری شیشه ای اطلاعات بیشتری کسب کنید یا علاقه مند به نصب یکی هستید؟ امروز با سازندگان حرفه ای ما در شرکت آکوا سرویس صحبت کنید. تیم باتجربه ما می تواند اطمینان حاصل کند که استخر شما از انتظارات شما فراتر رفته است!

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟