آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای ساحلی لوکس ۴ خوابه

استخر بی نهایت

ویلای شیک و شیک Tropical یک ویلای ۴ خوابه فوق‌العاده است که در بالای یک صخره در زمین‌های وسیع املاک کلیف کلیف قرار دارد. مناظر اقیانوس تقریبا از هر یک از اتاق‌ها و مناطق نیمه باز پر از هوای آزاد به وفور دیده می‌شود و یک استخر درخشان ۱۷ متر بر لبه صخره به خود می‌بالد. ویلا در جنوبی‌ترین ساحل بالی واقع شده‌است و در فاصله چند دقیقه از ماسه‌های سفید ساحل Pandawa قرار گرفته‌است و یک حرکت کوتاه از بهترین زمین‌های گلف بالی، معابد، باشگاه‌های ساحلی و سالن‌های موج‌سواری وجود دارد.

استخر بی نهایت
ویلا رز با توجه به خانواده‌هایی که در ذهن خود قرار دارند، بر روی دو طبقه منتشر می‌شود که دارای اتاق‌های روشن است که دارای سقف بلند و یا پیکره بندی‌های تخت پادشاهی یا تخت دو تخت است. خطوط سفید تمیز با انفجارهای گاه و بیگاه فیروزه‌ای، روحیه را تمیز می‌کنند، در حالی که پنجره‌های طبقه به سقف و در شیشه‌ای کشویی، مناظر آسمان و اقیانوس آبی را به حداکثر می‌رسانند. راحتی کلید انتخاب شما از فضای خنک، تهویه مطبوع و یا هوای آزاد است، و کارکنان ویلای اختصاصی در اطراف ساعت هستند تا مطمئن شوید که تمام نیاز شما برآورده شده‌است. ویلا رز را می توان به عنوان یک ملک واحد اجاره کرد یا همراه با سه ویلای دیگر در املاک Pandawa برای رویداده‌ای خاص مانند retreats یا عروسی استفاده کرد.
استخر بی نهایت

استخر شیشه ای بی نهایت

از میان دره‌ای دو طرفه با gold طلایی و قرمز حکاکی شده قدم بردارید و خود را در سالن طبقه فوقانی عالی ویلا رز پیدا کنید که روی همه طرف با یک بالکن شیشه‌ای در امتداد محیط باز است. شش صندلی راحت و راحت روی کف مرمر خنک، با تنه‌های درخت fossilised به عنوان میزه‌ای جانبی و ستون‌های چوبی عتیقه سقف بلند را حمایت می‌کنند. از پلکان به طبقه همکف بروید و وارد یک سالن غذاخوری با یک میز شیشه‌ای و یک سالن استراحت دیگر شوید که به باغ باز می‌شود. در پشت اتاق غذاخوری یک اتاق تلویزیون راحت با یک مبل نیمه گرد و وسایل سمعی بصری، و کنار سالن تلویزیون یک آشپزخانه حرفه‌ای وجود دارد.
استخر بی نهایت
چهار سوئیت میهمان در ویلا رز در دو طرف اتاق‌های بالای زمین و طبقه همکف قرار دارند و تقریبا از نظر طراحی و طراحی تقریبا یک‌سان هستند. در هر طبقه یک اتاق پادشاه و یک اتاق دوقلو وجود دارد که این مجموعه کامل را برای خانواده‌ها و کودکان تشکیل می‌دهد. هر اتاق کف teakwood صاف با یک مرز سنگ مرمر دارد، یک تخت نرم با پارچه ikat رنگارنگ، و یک حمام ensuite با یک وان حمام بدون حمام، حمام و ناحیه پوشیدن شیک. اتاق‌های طبقه بالا در شاه‌نشین (entranceway)قرار دارند و دره‌ای شیشه‌ای کشویی هستند که به روی بالکن‌ها باز می‌شوند، در حالی که اتاق‌های طبقه همکف دره‌ای شیشه‌ای را به روی terraces باز کرده‌اند. اتاق‌های طبقه همکف نیز بارانی در فضای باز دارند.
استخر بی نهایت
از طریق سالن نیمه باز ویلا رز روی زمین مسطح و فضای باز به سمت چمن وسیعی باز می‌شود که در بالای صخره به سمت استخر ۱۷ ۱۷ متر حرکت می‌کند. اطراف استخر یک تراس چوبی با نور خورشید و daybeds دایره‌ای است و در یک طرف استخر دو دستشویی مهمان و یک حمام آب وجود دارد. مهمان ها همچنین می‌توانند زمین‌های گسترده املاک Pandawa را مورد بررسی قرار دهند و از زمین تنیس مشترک، باشگاه ورزشی و آب‌گرم استفاده کنند. برای افرادی که در حال برنامه‌ریزی رویداده‌ای خاص هستند، “ویلا رز” می‌تواند به طور مشترک با Pala door (Pala door)اجاره شود و باغ می‌تواند برای ایجاد فضایی خیره‌کننده و spacious باز شود.
استخر بی نهایت
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟