آکوا سرویس

استخر بی نهایت ویلای بایو گیتا

بایوگیتا یک ملک ۹ خوابه بزرگ است که شامل دو ویلا دیدنی، هر یک در باغ خصوصی خودشان، واقع در روستای زیبای ساحلی در ساحل جنوب شرقی بالی است. با ترکیب دو ویلا، زمین‌بازی کامل برای خانواده‌هایی که با هم سفر می‌کنند، گروه‌های بزرگ و وقایع، باغ‌های سرسبز با فضاهای باز در هوای آزاد و فضای داخلی خنک با تهویه مطبوع که شامل یک سینما خانه، سالن ورزش، رسانه‌ها و اتاق‌های بازی و تعداد زیادی مکان برای معاشرت و یا رهایی از انزوا هستند.

استخر بی نهایت ویلای بایو گیتا

Bayu گیتا بر روی شن‌های سیاه ساحل Pabean با Bayu گیتا بر روی نزدیک‌ترین ساحل قدم می‌گذارد و مناظر خیره‌کننده از اقیانوس و Bayu گیتا را در حدود ۱۰۰ متر از ساحل در باغی زیبا محصور کرده‌است. هر دو ویلا ترکیبی از طراحی استوایی سنتی و معاصر با مواد طبیعی مانند چوب ساج و ماسه‌سنگ، دره‌ای شیشه‌ای کشویی هستند که به نسیم اقیانوس اجازه می‌دهد تا از آن عبور کنند و مناطق مختلف را صرف استراحت و صرف غذا در داخل و خارج کنند.

در طی اقامت خود، یک تیم از کارکنان فداکار هر نیاز شما را از پختن غذاهای عالی برای حفظ اتاق‌ها و طول عمر تامین می‌کند و به شما کمک می‌کند تا ماجراهای اطراف بالی را برنامه‌ریزی کنید.

با ۶ اتاق‌خواب زیبا، Bayu گیتا بزرگ‌تر از دو ویلا است و دیدگاه‌های باورنکردنی در سراسر تنگه Badung تا Nusa Lembongan ارائه می‌دهد. استخر رو به اقیانوس، jacuzzi و sundeck گسترده مکان‌هایی هستند که آفتاب و نسیم دریا را جذب می‌کنند، در حالی که مناطق زنده داخلی شیک شامل یک اتاق غذا خوری، سالن ورزش، سالن ورزش، سینما و سالن ورزش است.
دو اتاق‌خواب اصلی وجود دارد که هر کدام دارای استخر شیشه ای  شیرجه خصوصی، مناطق آزاد در فضای باز، و دوش داخلی و بیرونی هستند. اتاق‌های مهمان در طبقه همکف و طبقه بالای ساختمان اصلی خانه پخش شده‌اند و دارای حمام‌های زیبایی زیبا با tubs گرانیت فرورفته می‌باشند.
استخر بی نهایت ویلای بایو گیتا
اقامت Bayu گیتا اندکی کوچک‌تر از ویلای خواهرش است، اما هر یک از آن‌ها لوکس. ویلایی که توسط یک باغ استوایی سرسبز احاطه شده‌است، یک استخر آبی ۱۱ متری، یک فضای باز فضای باز، و ۳ اتاق‌خواب زیبا از جمله یک اتاق‌خواب اصلی بر روی زمین بالایی که مناظر اقیانوس را ارایه می‌دهد، قرار دارد. طرح Balinese به فرهنگ سنتی جزیره احترام می‌گذارد، در حالی که دستگاه‌های مدرن مانند تلویزیون‌های ماهواره‌ای مسطح، docks، و دسترسی به یک ماشین ۷ صندلی برای سفرها در اطراف جزیره با هر هتل پنج‌ستاره رقابت می‌کنند.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟