آکوا سرویس

استخر کف شیشه ای هتل هوبرتوس

استخر کف شیشه ای هتل هوبرتوس

بین آسمان و زمین، در مکانی زیبا در میان دولومیت ها، هتل منحصر به فرد هوبرتوس در اولنگ قرار دارد. هتل پانورامای آلپین هوبرتوس: قله‌های دولومیت باشکوه با چهره‌های صخره‌ای چشمگیرشان که شاهدان خاموش نیروهای طبیعت هستند که این منطقه خاص را شکل داده‌اند. مرزها در این پس زمینه ناپدید می شوند. مرزهای بین معماری و منظر، آسمان و زمین، انسان و طبیعت در این پس زمینه ناپدید می شوند.

ساختمان آلپاین یک شاهکار معماری با تیرهای چوبی غول پیکر است که نما را تزئین می کند و راه خود را به داخل می کند تا پارکت های طبیعی باشکوه را تکمیل کند. اما این چیزی نیست که ابتدا متوجه خواهید شد. چشمان مشتاق شما به حوض معلق غیر واقعی که به سمت کوه ها می رسد خیره شده است. یک پانل لعابدار در پایه این استخر شنای کنسولی توسط استودیوی معماری NOA، منظره‌ای شگفت‌انگیز از دولومیت‌های تیرول جنوبی را به شناگران می‌دهد.

استخر کف شیشه ای هتل هوبرتوس

استخر شگفت انگیز

استخری به طول 25 متر را برای هتل هوبرتوس، یک استراحتگاه تفریحی برای اسکی بازان و کوهنوردان در استان تیرول جنوبی ایتالیا ایجاد کرد. این کوه در پای کوه Kronplatz با مناظر چشمگیر دولومیت های اطراف واقع شده است – رشته کوهی که بخشی از آلپ را تشکیل می دهد. این سازه مستطیلی در فاصله 17 متری از جلوی هتل، 12 متر از سطح زمین توسط تنه درختان بومی کاج اروپایی بدون پوست بلند شده است.

استخر در یک ساختار بزرگتر قرار دارد و دارای اضلاع کمی برآمده به جای مانعی است که جلوی دیدها را می گیرد، در حالی که قسمت جلویی دارای یک دیوار شیشه ای زاویه دار است. یک دهانه لعابی در قسمت زیرین سازه با هدف ارائه احساس شناور بودن به مسافران آرامش بخش است. این استخر به طور استعاری یادآور یک دریاچه کوهستانی است که در منظره کوهستانی حیرت آور سایت میراث جهانی یونسکو، دولومیت ها قرار گرفته است.

معماران می گویند: «موقعیت استخر که 12 متر بالاتر از سطح زمین شناور است، در لبه شدید آن، به شناگر احساس شناور بودن – بی وزنی بین زمین و آسمان را می دهد. این تصور با جلوی شیشه‌ای و پنجره‌ای لعاب‌دار در پایین استخر بیشتر تقویت می‌شود.»

صفحات سنگ خاکستری تیره هم داخل و هم بیرون سازه را می پوشاند و به رنگ های کوه های اطراف در نظر گرفته شده است. این استودیو گفت: «لبه‌های پنهان استخر، که در سنگ‌های آنتراسیتی نگهداری می‌شوند، شکاف بین استخر و منظره را از بین می‌برند، و این تصور را ایجاد می‌کنند که آب به هیچ چیز می‌ریزد و بین استخر و منظره ناپدید می‌شود».

استخر کف شیشه ای هتل هوبرتوس

درباره هتل

این یکی از مجموعه‌ های طرح‌های افراطی، از جمله استخری که از آسمان‌خراش امتداد می‌یابد، استخری که از یک دره بیرون می‌آید و ساختاری با کف شیشه‌ای که شبیه آکواریوم است. استخر شنا بخشی از یک گسترش منحنی به هتل هوبرتوس موجود است. برای یکسان کردن ظاهر ساختار جدید و قدیمی، تیم بیرونی را با تنه‌های درختان زاویه‌دار پوشاند که به‌عنوان پرده‌های آفتاب، تقسیم‌کننده اتاق و محافظ باران نیز عمل می‌کنند.

جلوی ساختمان با بالکن های نیم دایره ای با نرده های فلزی سوراخ دار ساخته شده است. معماران توضیح دادند: “عناصر نمای چند منظوره تنه های کاج اروپایی بدون پوسته، یک پیوند نوری بین موجود و جدید ایجاد می کند و ظاهر همگن پروژه را حفظ می کند.”

یک اتاق تناسب اندام و آرامش با پنجره های بلند، و یک سقف لعابدار با تیرهای چوبی پراکنده، قسمت داخلی را اشغال می کند. 16 سوئیت، با مبلمان به سبک کلبه، از جمله اجاق گاز، و پارتیشن های چوبی و کف وجود دارد. همچنین یک سالن مشترک جدید، یک آشپزخانه، رستوران و یک محوطه ورودی جدید نیز وجود دارد.

استخر کف شیشه ای هتل هوبرتوس

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟