آکوا سرویس

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

استخرهای پشت بام اغلب استخرهای بی نهایت درست در لبه هستند و به عنوان بهترین نقطه دید در تراس پشت بام عمل می کنند. برخی از آن‌ها در شهرهای بزرگ مانند بانکوک و نیویورک، جایگزین‌های عالی برای سواحل هستند، در حالی که برخی مکمل‌های بیشتری برای ساحل و اتصال به اقیانوس هستند.

با یک استخر، تراس های طبقه بالا به یک استراحتگاه روی پشت بام تبدیل می شوند: برای ساعات استراحت و شنای با طراوت زیر آفتاب در طول روز، و همچنین شام، نوشیدنی ها و مناظر در شب عالی است. تقریباً 24/7 کامل. در اینجا لیستی از 5 استخر برتر روی پشت بام جهان در سال 2022 آمده است. از دیدن آنها خوشحال خواهید شد.

Marina Bay Sands / SINGAPORE

استخر بی نهایت روی پشت بام هتل مجلل مارینا بی سندز در سراسر جهان شناخته شده است. و به دلایل خوب! این طولانی‌ترین استخر مرتفع جهان است که 150 متر طول دارد و در ارتفاع 200 متری از سطح دریا قرار دارد.

مارینا بی سندز که در سال 2010 افتتاح شد، یک استراحتگاه تمام عیار شامل یک کازینو، یک مرکز خرید و یک هتل 2 561 اتاقه است که معروف ترین هتل سنگاپور با استخر روی پشت بام است. و در حالی که چند استخر فوق العاده روی پشت بام در سنگاپور وجود دارد، این استخر همه آنها را شکست می دهد.

احاطه شده با درختان نخل بلند، چندین سطح از صندلی‌های آفتاب‌گیر راحت و (بیشتر از همه) برخی منظره‌های شگفت‌انگیز از افق سنگاپور، استخر روی پشت بام به سه بخش تقسیم می‌شود: یک منطقه مخصوص بزرگسالان، یک بخش مناسب برای خانواده و یک استخر اختصاصی کودکان.

در مقابل استخر بی‌نهایت بزرگ، چند جکوزی کوچک‌تر با چشم‌اندازی از اقیانوس نیز پیدا می‌کنید، که کمک می‌کند این مکان دیدنی روی پشت‌بام به یکی از نمادین‌ترین مکان‌ها برای عکاسی در سنگاپور تبدیل شود. استخر روی پشت بام فقط برای مهمانانی که در هتل اقامت دارند باز است، اما چندین بار و رستوران روی پشت بام در همان طبقه وجود دارد که برای همه باز است.

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

137 Pillars / BANGKOK

137 Pillars Suites & Residences حدود پنج سال است که باز است و به سرعت به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها در بانکوک برای اقامتی مجلل جایگاهی کسب کرده است. با تشکر فراوان از 2 استخر فوق‌العاده روی پشت‌بام که در این مکان مدرن و شهری که در قلب منطقه سوخومویت-تونگلر قرار دارد، یافت می‌شود.

یک استخر روی پشت بام در طبقه 27 قرار دارد که برای همه مهمانانی که در هتل اقامت دارند باز است. دیگری که در طبقه 30 و بالای آن قرار دارد، خصوصی تر است و فقط برای مهمانان سوئیت در دسترس است. هر دو استخر، استخرهای بی نهایت با منظره های شگفت انگیز خط افق هستند.

استخر سوئیت در طبقه 30 واقعا چیز اضافی است. این استخر با 360 منظره گسترده از بانکوک و لبه های بی نهایت در 3 جهت، یکی از بهترین و مجلل ترین استخرهای پشت بام بانکوک و همچنین در جهان است.

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

Address Beach Resort / DUBAI

با اخلاق دبی «بزرگ برو، یا برو به خانه»، جای تعجب نیست که این شهر اکنون یک استخر روی پشت بام دارد که به رکوردهای جهانی گینس راه پیدا کرده است.

در 77 طبقه در هتل افسانه ای Address Beach Resort در جمیرا بیچ رزیدنس، بلندترین استخر بی نهایت جهان را پیدا می کنید که دقیقاً 293.906 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد. و نه تنها ارتفاع، استخر بی نهایت نیز 95 متر طول و 16.5 متر عرض دارد.

استخر روی پشت‌بام که با چشم‌اندازی به ارتفاعات جدید شنا کنید، با تخت‌های آفتاب‌گیر و آلاچیق‌های راحت، و همچنین مناظر شگفت‌انگیز بر فراز نمادین عین دبی و سراسر خلیج‌عربی احاطه شده است.

محوطه استخر یک واحه انحصاری برای مهمانانی است که در هتل اقامت می‌کنند، یا هر کسی که کابانای مجلل و مجهز به تهویه مطبوع را رزرو می‌کند، اما هر کسی می‌تواند از بار پشت بام کناری به نام ZETA Seventy Seven بازدید کند.

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

The Silo Hotel / CAPE TOWN

هتل سیلو که در آب‌نمای V&A در کیپ تاون قرار دارد، یک جواهر معماری است که در سال 2017 افتتاح شد. مکانی دیدنی برای اقامت است و این هتل همچنین یکی از جالب‌ترین استخرهای بینهایت پشت بام جهان را ارائه می‌کند.

این استخر که در طبقه یازدهم قرار دارد با “پنجره های آجری” باز قاب شده است که به مناظر پانوراما از سراسر شهر، بندر، اقیانوس و کوه ها باز می شود. از همه لحاظ شگفت انگیز!

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

Aguas de Ibiza Grand Luxe Hotel / IBIZA

هتل گرند لوکس آگواس د ایبیزا یک هتل نوآورانه و جاه طلبانه سازگار با محیط زیست است که راحتی و سبک را به سطحی کاملاً جدید می آورد. این شامل مجموعه ای فوق العاده از استخرها است که برای هر موقعیتی مناسب است.

دو تا از آنها استخرهای روی پشت بام هستند، بنابراین شنا با منظره تقریباً در اینجا به وفور ارائه می شود. یکی از آنها استخر بی‌نهایت شگفت‌انگیز است که درست در کنار بار روی پشت بام هتل می‌مانتا، مشرف به یکی از شلوغ‌ترین بندرهای ایبیزا و اقیانوس قرار دارد.

هر یک از استخرهای هتل با انواع کاناپه های استراحت راحت و صندلی های آفتابگیر و همچنین چترهای غول پیکر برای مهمانانی که مشتاق دور شدن از آفتاب ایبیزا هستند احاطه شده است.

بهترین استخرهای روی پشت بام دنیا

استخر شیشه ای

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.

استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟