آکوا سرویس

ویلا با استخر بی نهایت مشرف به دریا؟

ویلای Ambar در بالای صخره‌ای که مشرف به اقیانوس هند است ویلا Ambar یک ویلای زیبای ۵ خوابه در تفریحگاه prestigious Ungasan است. این طراحی از Balinese موجود در فضای باز الهام‌گرفته است، بنابراین در سراسر ویلای there وجود دارند که پذیرای طبیعت و مناظر باورنکردنی گیاهان گرمسیری و دریایی هستند.
ویلا با استخر بی نهایت مشرف به دریا؟ (6)
این ویلا می‌تواند در سه، چهار یا پنج پیکربندی اتاق‌خواب و یا با ویلاهای همسایه Pawana، Tamarama، Jamadara و Santai Sorga اجاره شود تا یک عقب‌نشینی عظیم بالی برای گروه‌های بزرگ‌تر با ۲۵ اتاق‌خواب ایجاد کند.
ویلا Ambar (Villa Ambar)به گونه‌ای طراحی شده‌است که زیباترین مکان خود را بسازد، بنابراین هر اتاق‌خواب چشم‌انداز اقیانوس را دارد و مکان‌های زیادی برای لذت بردن از آفتاب و نسیم دریا وجود دارد. کف سنگی سفید و اثاثیه مدرن مینیمالیستی به شما این امکان را می‌دهد که بر افسردگی عمیق آسمان، اقیانوس و استخر شنای بیکران تمرکز کنید.
در مدت اقامت شما، شما به تمام امکانات تفریحی شامل زمین تنیس، قرار دادن چمن، رستوران، اسپا و باشگاه ساحلی Sundays دسترسی دارید. البته، با یک پیشخدمت خصوصی که خدمات اتاق ۲۴ ساعته را فراهم می‌کند، ممکن است شما هرگز نمی‌خواهید ویلایی را ترک کنید.
ویلا با استخر بی نهایت مشرف به دریا؟ (7)
ویلای بزرگ living Ambar به طور کامل در یک طرف باز است تا مناظر وسیعی از اقیانوس، چمن‌های خانگی، و استخر بی نهایتی را ارائه دهد. فضای داخلی دارای کف سنگی صاف و سقف بلند با طرفداران است. یک بخش اتاق استراحت با نیمکت‌های دراز که به شکل U شکل گرفته‌اند، که برای مهمانی‌ها و اجتماعات بزرگ با خانواده‌ها و دوستان خوب است.
فضای غذاخوری دارای دو میز غذاخوری گرد است که هر کدام می‌تواند شش نفر را جا به جا کند. پشت تابلوهای چوبی حکاکی شده، یک آشپزخانه کاملا مجهز وجود دارد. ویلای Ambar همچنین دارای یک اتاق رسانه دارای تهویه مطبوع با کاناپه‌های بزرگ و یک شبکه تلویزیونی بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای است.ویلا با استخر بی نهایت مشرف به دریا؟ (8)
محل زندگی در ویلای Ambar به طور مستقیم به چمن باز می‌شود که دارای علف نرم، درختان بلند پایه و یک استخر بیکران باشکوه است که به نظر می‌رسد بر لبه صخره می‌ریزد. در یک طرف استخر یک بسته چوبی چوبی با daybeds قرار دارد که بر روی یک دیوار سنگی طبیعی قرار دارد.
این یک مکان عالی برای صبحانه مشرف به اقیانوس، یک چرت بعد از ظهر و یا ماساژ تسکین‌دهنده است. نمازگزاران آفتاب می‌توانند در یکی از the sun کنار استخر استراحت کنند.
بسیاری از اتاق‌های خواب نیز دارای مناطق آزاد از جمله terraces با daybeds و حمام باغ هستند.
ویلای Ambar ” بر روی سطح جداگانه‌ای که از لبه صخره ساخته شده‌بود قرار دارد و به سادگی خیره‌کننده و خیره‌کننده است. آن دو دیوار پنجره دارد و دره‌ای شیشه‌ای کشویی دارد که به یک عرشه چوبی بزرگ با a مشرف به اقیانوس باز می‌شود.
داخل آنجا یک تخت پادشاهی، تلویزیون صفحه تخت، میز تحریر، و کمدها با فضای ذخیره کافی وجود دارد. حمام بزرگ دارای vanities دوقلو، وان حمام سخاوتمندانه و دو حمام در فضای باز با دیواره‌ای سنگی طبیعی برای حفظ حریم خصوصی است.
هر مجموعه مهمان در ویلا Ambar دارای ویژگی خاص خود و فضای استراحت است. همه of دارای نظراتی از اقیانوس، تخت پادشاه، تلویزیون صفحه تخت، پنکه، تهویه مطبوع و حمام ensuite با حمام بزرگ و بارانی در فضای باز هستند. برخی سوئیت در چمن باز هستند، در حالی که برخی دیگر terraces مخصوص باغ خود را دارند.
علاوه بر این، برخی از the می‌توانند از طریق راهروهای مشترک به هم متصل شوند که برای خانواده‌ها ایده‌آل است.
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟