آکوا سرویس

استخر سرپوشیده شیشه ای

استخر های شنا هم در واحد های مسکونی قابل استفاده می شود هم در واحد های تجاری. که می توانیم برای تمیز ماندن آب استخر از سقف های شیشه ای استفاده کنید. طرفداران استخر سرپوشیده شیشه ای زیاد است زیرا در فصل تابستان می توانید به راحتی سقف را ببندید و بدون مزاحمت آفتاب از استخر خود استفاده کنید.

اما استخرهای که برای آن از سقف شیشه ای استفاده نمی شود فقط می توان از آن در تابستان استفاده کرد. که چند ماه بیشتر نمی توانید از استخر بدون سقف استفاده کنید. یکی از خوبی هایی که سقف شیشه ای دارد این است که می توانید از آن در تمام فصل ها و در تمام ساعات روز استفاده کرد.

مزایای استخر با سقف شیشه ای

  1. استفاده از استخر در تمام ساعت و فصل ها
  2. ظاهری زیبا و مدرن
  3. نظارت در باغ و دید داشتن به اطراف
  4. کنترل دمای استخر شنا
  5. احساس آرامش در حین شنا
  6. تامین نور مناسب درروز
  7. جلوگیری از آلودگی هوا و کثیف شدن آب استخر 

استخر سرپوشیده شیشه ای

فواید استخر سر پوشیده

محفظه های موتوری و یا دستی در لحظه باز و بسته می شود و در مواقعی که هوا ابری باشد می توانید سریع آن را ببندید تا آب استخر کثیف نشود. برخی از سقف های سر پوشیده می توانند در برابر برف، باران، یخ وباد مقاوم باشند و آنها را تحمل کنند. و از افتادن هر گونه زباله در استخر جلوگیری کنند.

سقف های استخر شیشه ای گرمای خورشید را حفظ می کند. و در ماه های سرد سال استخر شما به طور طبیعی گرم می ماند. و در فصل زمستان وقتی که استخر شما گرم باشد، باعث گرم شدن فضای خانه هم نیز می شود و فضای ویلای شمارا چندبرابر و چشم گیر می کند.

وقتی از سقف شیشه ای برای استخر داخل ویلا استفاده می کنید.حتما در فصل زمستان اگر بخواهید به استخر های عمومی بروید برایتان مشکل است آن وقت به راحتی می توانید در ویلای خود در استخر سر پوشیده به راحتی شنا کنید و لذت ببرید.

 

استخر سرپوشیده شیشه ای

نوع سقف شیشه ای برای استخر

استخر های مسکونی سقف شیشه ای از یک مستطیل یا هر شکلی که مد نظرتان است قابل سفارش می باشد. سقف های شیشه ای را می توانید هم در محوطه سطح زمین یا بالای زمین شروع به ساخت کرد. شما می توانید حتی در مکان های کوچک و غیر قابل استفاده از استخر استفاده کنید و از فضای آن به طور گرم و صمیمی استفاده کنید. با استفاده از سقف سرپوشده می توانید در تمام فصل ها مخصوصا فصل زمستان از آن استفاده کرد.

تهیه شیشه برای استخر سرپوشیده

برای ساختن هر چیز جدیدی در خانه و ویلای خود بهتر است به دنبال سازنده ای بروید که سابقه کار بالا دارد و از ساختن هر چیزی که شما می خواهید اطمینان کامل به شما می دهد که هیچ گونه مشکلی پیش نیاید. قبل از تهیه ی یک سقف شیشه ای برای استخر خود به مجموعه ای مراجعه کنید که کاربلد و حرفه ای باشد.

اگر هنگامی که استخر شیشه ای می سازید همزمان هم سقف شیشه ای برای آن در نظر بگیرید در قیمت و وقت صرفه جویی می کنید. اما اگر بودجه شما به اندازه کافی نمی باشد می توانید با برنامه ریزی در آینده آن را انجام بدهید.

برای اطمینان از اینکه روند کار در آینده به درستی پیش می رود. از کمک سازنده استخر و یک متخصص محفظه جمع شونده سقف شیشه ای برای استخر استفاده کنید. چند نکته که باید به آن دقت داشته باشید. طراحی مکانیکی، دسترسی به محیط و موارد دیگر از این جمله خواهد بود. محفظه باید در نظر گرفته شود. و احتمالاً از قبل در حوضچه نصب شود. و نوع و زاویه آن نیز در نظر گرفته شود.

استخر سرپوشیده شیشه ای

اگر شماهم می خواهید در خانه مسکونی و ویلای خود برای استخر هایتان  از سقف سرپوشیده استفاده کنید. می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان آنها استفاده کنید. و در آخر هر نوع مدلی که بخواهید با ضمانت چند ساله برای شما آماده می کنیم. راهای ارتباطی ما از طریق شماره های 02155958384  و 09205958384  می باشد.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟