آکوا سرویس

استخر شیشه ای در ارتفاع؟

امروزه در بیشتر برج و ساختمان هایی که تعداد طبقات بالایی دارند باب شده است که در پشت بام خانه  از استخر های شیشه ای استفاده کنند. علاوه بر راحتی ساکنین برج ، ساختمان ها و ویلا ها یک حس لذت بخش و خاصی دارد که در ارتفاع بالا و با فضای باز بتوانید از آرامش خاصی استفاده کنید. اما سوال اصلی چگونگی ساخت استخر شیشه ای در ارتفاع؟ است.

برای ساخت استخر های شیشه ای از مدل های کاسه ای بتن یا فلزی استفاده می کنند. که برای ارتفاعات بالا از مدل کاسه ای تمام فلز که  بسیار سبک بوده و مقاوم تر است.( شما می توانید با خیال راحت ساخت استخر های شیشه ای خودتان را به ما بسپارید با ضمانت و گارانتی 50 ساله).

استخر شیشه ای امروزه در بین خانه های ویلائی و غیره.. پر طرفدار شده است. همچنین برای شما یک فضای زیبا و دلنشین می سازد و در نشون دادن نمای لاکچری ویلا بسیار موثر است و ارزش زیادی به ملک شما می دهد. علاوه بر آن استخر شیشه ای را می توانید در برج های بزرگ، باغ تالار ها، تراس منزل و فضا های مناسب دیگر بسازید. ا

برای ساخت این نوع استخر ها که در ارتفاع ساخته می شوند بهتر است در اطراف استخر شیشه ای یک فضای خاص و آرامش بخشی فرا بگیرد. برای این فضا می توانید در اطراف آن از چمن های مصنوعی و آلاچیق هایی که برای سایه بان در نظر گرفته می شود استفاده کرد.

طراحی و اجرای استخر شیشه ای بالای برج

در ساخت استخر شیشه ای در بام برج ها حتما باید از شیشه هایی استفاده شود که مقاومت کافی داشته باشند  و بتوانند در برابر شرایط بد آب هوایی استحکام خود را حفظ کنند. و ایمنی کامل پروژه را تضمین کنند. معمولابرای ساخت این سبک استخر  از شیشه های ضد ضربه سوپرو یا در پروژه های خاص از آکریلیک استفاده می شود .

استخر شیشه ای در ارتفاع؟

نکات ایمنی ساخت استخر شیشه ای در ارتفاع

اسنخر های شیشه ای که در باغ ها، ویلاها، و مناطق مختلف ساخته می شوند. ساخت استخر های شیشه ای بر روی پشت بام و استفاده از آن می تواند یک تجربه بی نظیر برای هر فردی باشد. اما برای ساختن استخر شیشه ای در ارتفاع آن هم بالای برج یا بام ، نیازمند یک طراحی و رعایت نکات ایمنی می باشد. که شما باید حتما تمام نظرات و سوال های مرتبط به ساخت استخر شیشه ای را با مهندسانی که در کارشان دقیق هستند و تمام نکات ایمنی را رعایت  می کنند بیان کنید تا بهترین استخر شیشه ای در برج و ویلای خود داشته باشید.

ویزگی استخر های شیشه ای در ارتفاع

استخر های تمام شیشه که در ارتفاعات برج ها ساخته می شوند، به استخر های معلق شناخته شده اند و در ارتفاعات که بخشی از استخر به صورت کنسول بیرون زده احداث می شود. نور طبیعی فضای که در استخر است و نمایش بی وقفه از تمام استخر و اطراف آن، صرفه جویی در مصرف فضا، نصب راحت و نظافت آسان آن از جمله ویژگی های استخر شیشه ای می باشد.

هزینه استخر شیشه ای در ارتفاع

هزینه ساخت و اجرای این سبک استخر با توجه به نوع استخر و تجهیزاتی که در آن استفاده می شود متفاوت است. هزینه هر استخر شیشه ای  نسبت به مکان و طراحی آن متفاوت بوده و پس از بررسی کارشناسی دقیق محاسبه میشود .

استخر شیشه ای در ارتفاع؟

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای در ارتفاع؟

اگر شماهم به فکر لذت بردن از تابستان خود هستید و یک استخر شیشه ای رویایی میخواهید همین الان با مشاوران حرفه ای ما  تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

مشاوران آنلاین   09205958384

پرزنت حضوری    02155958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟