آکوا سرویس

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل

معماری اوپنهایم و استودیو آرتور کاساس این هتل را در ریودوژانیرو طراحی کرده اند تا مهمانان بتوانند در حین شنا کردن در یک استخر روی پشت بام از ساحل معروف کوپاکابانای شهر مشرف شوند. هدف معماری و استودیو اوپنهایم آرتور کاساس از هتل امیلیانو ایجاد “واحه ای آرام از تجمل در انرژی پر جنب و جوش” محله اطراف کوپاکابانا و گردشگاه پر جنب و جوش روبروی آن بود که رستوران ها، بارها و کلوپ های شبانه فراوان را در خود جای داده است.

ویژگی های هتل امیلیانو

تیم برای استفاده حداکثری از مناظر ساحل و در عین حال حفظ حریم خصوصی مهمانان، جلوی ساختمان را با کرکره های سفیدی که با سوراخ های لوزی شکل سوراخ شده اند پوشاندند. هنگامی که به طور کامل باز می شود، صفحه های لولایی بالکن ها و پنجره های بزرگ سوئیت های پشت را نشان می دهند، در حالی که بسته شدن پانل ها یک جلوی همگن ایجاد می کند که سایه ای از آفتاب قوی برزیل ایجاد می کند.

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل

اوپنهایم می‌گوید: «با تلاش برای ایجاد یک حضور خنثی در بلوار بی‌نظیر معماری، نما با صفحه‌های قابل اجرا پوشیده شده است که از آفتاب استوایی محافظت می‌کند و امکان مدولاسیون سفارشی فضا، آب و هوا و حریم خصوصی را فراهم می‌کند.»

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل، ویژگی تاج این هتل است، استخر باریک با یک طرف لعاب است که در امتداد بالای ساختمان قرار دارد و به شناگران اجازه می دهد از زیر آب به منظره نگاه کنند. رستورانی در پشت استخر روی عرشه ای باز می شود که با تخت های حمام آفتاب و چترهای بزرگ مبله شده است.

اوپنهایم ادامه داد: یک استخر روی پشت بام با لبه‌های شیشه‌ای حس شناور شدن در آسمان بر فراز یکی از زیباترین مکان‌های روی زمین را فراهم می‌کند.

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل

هتل امیلیانو در امتداد خیابان آتلانتیکا، جاده اصلی که در آن یک ساختمان آپارتمان 11 طبقه توسط معماران زاها حدید نیز در حال ساخت است، واقع شده است و رو به جنوب شرقی به سمت ساحل است.

سه ضلع دیگر هتل توسط ساختمان های آپارتمانی بلند و فرسوده ای که قدمت آنها به دهه 1950 باز می گردد، احاطه شده است. در پاسخ، تیم یک جفت پاسیو در پشت هتل در طبقه همکف معرفی کرد که دارای سقف‌های لعابدار و پوشش گیاهی طبیعی است که دیوارها را رشد می‌دهد و به مهمانان اجازه می‌دهد بدون نادیده گرفتن از فضای باز لذت ببرند.

اوپنهایم گفت: «هتل از طریق دستکاری‌های فضایی ساده و در عین حال قدرتمند می‌تواند ویژگی‌های مفید خود را بهینه کند و در عین حال نیروهای منفی خود را زیر و رو کند. میهمانان می توانند در خلوت کامل و به دور از عموم مردم در هتل گردش کنند و در آن ساکن شوند.

دو حیاط با درهای کشویی بزرگ قابل دسترسی است. یکی گسترش منطقه رستوران را تشکیل می دهد و نمای بیرونی آن توسط یک نیمکت بلند که رو به میزها و صندلی های ناهار خوری قرار دارد پیچیده شده است.

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل

دیگری در مجاورت کتابخانه قرار دارد و با مبل‌ها و میزهای سطح پایین مناسب برای مطالعه، با کفپوش‌های چوبی پوشیده شده است. در داخل، دیوارهای کتابخانه با پوشش هندسی که با نورهای صلیب شکل طرح ریزی شده است، پوشانده شده است.

یک پالت مواد ساده اما گرم برای تزئین داخل انتخاب شد. سایر قسمت‌های عمومی هتل شامل فضای کاری با پارتیشن‌هایی شبیه نمای سوراخ‌دار، صندلی‌های چوبی با صندلی‌های چرمی قهوه‌ای و چراغ‌های ایستاده بلند است. یک اسپا نیز وجود دارد.

کفپوش ترازو کم رنگ لابی طبقه همکف را می پوشاند، جایی که یک عرشه پذیرایی سنگی یکپارچه در مقابل یک نقاشی دیواری آبی قرار دارد. اتاق خواب ها دارای روکش های ساده و خنثی هستند، مانند کفپوش های پارکت کم رنگ، پرده های توری و ملافه های سفید.

داشتن یک استخر شیشه ای فضای شمارو خاص و منحصر به فرد می کند. پس اگر به فکر خاص بودن هستید، برای داشتن این آیتم حتما اقدام کنید. تیم آکوا سرویس میتواند به زیبایی فضای شما کمک زیادی بکند. 

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

استخر شیشه ای هتل امیلیانو در برزیل

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟