آکوا سرویس

کف شیشه ای در کافی شاپ

امروزه معماری از مصالح و آیتم های جدیدی استفاده می کند که کاملا متفاوت و خاص هستند. از آیتم های جدید آن میتوانیم به کف شیشه ای اشاره کنیم. از کف شیشه ای علاوه بر بیرون ساختمان، در درون سازه نیز می توان استفاده کرد. کف شیشه ای با منعکس کردن نورمحیط شما را فوق العاده می کند علاوه بر این شما می توانید متریال شیشه را با متریال های دیگر ترکیب کنید و به یک کف پوش فوق العاده برسید.

انواع شیشه برای کف شیشه ای

هر روز در کافی شاپ ها افراد زیادی رفت و آمد میکنند در این صورت شیشه ای که برای کف شیشه ای در کافی شاپ انتخاب می کنید باید نشکن باشد، انواع شیشه نشکن مانند شیشه سکوریت و لمینت که این شیشه ها در برابر ضربه و فشار مقاوم و محکم هستند که هنگام راه رفتن بر روی سطح شیشه باعث آسیب به شیشه نشود. در شیشه های لمینت، مقاومت هر لایه 5 تا 10 برابر بیشتر از شیشه های دیگر است. به دلیل استفاده از لایه PVB، در صورت شکستن شیشه به راحتی فرو نمی ریزد.

کف شیشه ای در کافی شاپ

انواع کفپوش شیشه ای

کفپوش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند.

  • کفپوش لمینت شیشه ای

این کفپوش از دو لایه شیشه سکوریت ساخته شده است و توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند. این شیشه ها در صورت شکستن ذرات آن از هم جدا نمی شوند و باعث آسیب و ضرر نمی شوند.

  • کفپوش شیشه ای کریستال

شیشه های سکویت به سه دسته تقسیم می شوند: فلوت، سوپر کلیر و کریستال. بیشترین میزان شفافیت را کریستال یا اکسترا کلیر دارد و برای اجرای کف پوش شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها است.

  • کفپوش شیشه ای اسید کاری شده

کفپوش شیشه ای اسید کاری شده، دارای طرح های خاصی هستند که در ساخت این کفپوش ها از اسیدهای مخصوصی استفاده شده و این طرح ها بعد از پاشیدن این اسیدها ایجاد می شوند.

کف شیشه ای در کافی شاپ

مزایای استفاده از کفپوش شیشه ای

  • زیبایی فوق العاده

شیشه یکی از متریال های شفاف و زیبا در معماری است که در کفپوش ها نیز کاربرد دارد، استفاده از شیشه در کف جلوه بی نظیر را ایجاد می کند که خاص و متفاوت است. زیبایی یکی از مزیت های کفپوش شیشه ای است.

  • نظافت آسان

نظافت آسان کفپوش های شیشه ای مانند هرآیتم شیشه ای دیگر، یکی از مزیت های مهم آن است که شما می توانید با یک دستمال و شوینده، سطح صاف شیشه را به راحتی در مدت زمان کمی تمیز کنید.

  • مقاومت بالای شیشه

شیشه های که در ساخت کفپوش شیشه ای استفاده می شوند از مقاومت بالایی برخوردارند و در برابر ضربه و فشار و خراش مقاومند .

  • تنوع در اندازه و اشکال

از بهترین مزایای کفپوش شیشه ای، تنوع در اشکال و اندازه است که میتوانید در اندازه ها و اشکال مختلف سفارش بدهید.

کف شیشه ای در کافی شاپ

کاربرد کفپوش شیشه ای

کفپوش های شیشه ای نیز کاربردهای متفاوتی دارند از جمله:

  • کفپوش شیشه ای در منزل

کفپوش های شیشه ای را نیز می توان در بخشی از سالن پذیرایی نیز استفاده کردو همچنین در دیگر نقاط منزل مانند: آشپزخانه و اتاق خواب.

  • کفپوش شیشه ای در محیط های اداری

برای اینکه محیط کار شما خسته کننده نباشد و محیط خاصی را داشته باشید می توانید از کفپوش شیشه ای در محیط کار خود استفاده کنید.

  • کفپوش شیشه ای در کافی شاپ ها

از دیگر مکان های که کفپوش شیشه ای آن را زیبا و فوق العاده می کند، کافی شاپ ها هستند که این مکان ها به دلیل رفت و امد زیاد افراد، باید از نظر دکوراسیون زیبا و جذاب باشند، استفاده از این کفپوش ها در کافی شاپ ها باعث جذاب شدن محیط کافه شما شده و مشتریان شما علاوه بر لذت بردن از قهوه از دکور زیبا نیز لذت می برند.

  • کفپوش شیشه ای در ویلا

ویلاها از جمله مکان هایی هستند که دارای دکوراسیون فوق العاده ای هستند و با استفاده از کفپوش شیشه ای می توان جذابیت آن را افزایش داد.

نتیجه گیری

برای نصب بهتر کفپوش شیشه ای شما به یک گروه حرفه ای برای نصب نیاز دارید که به بهترین روش کفپوش شما نصب شود. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می توانید از طریق شماره های زیر اقدام بفرمایید.

02155958090  09205958191

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟