آکوا سرویس

استخر کف شیشه ای

استخر های شیشه ای طرح و مدل های مختلفی دارند که یکی از آنها به استخر کف شیشه ای معروف است. استخر های کف شیشه ای را می توانید به صورت کنسول هم طراحی کنید به صورتی که قسمتی از استخر به سمت بیرون باشد و زیر آن خالی باشد و هنگام شنا کردن باعث می شود هیجان داشته باشید و یک شنا لذت بخش را تجربه کنید.

ساخت استخرهای کف شیشه ای

استخر های کف شیشه ای را بیشتر در ارتفاعات بالا و در روف گاردن می سازند تا کف شیشه ای آن از قسمت پایین ویلا پیدا باشد و وقتی در ویلا نشستید بتوانید از شنا کردن دوستان لذت ببرید.حالت دوم کف شیشه ای به صورت کنسول می باشد که در روف گاردن و ارتفاعات بیشتر کار می شود و قسمتی از استخر از ساختمان بیرون کار گذاشته می شود و تمام آن را از شیشه کار می کنند.

استخر کف شیشه ای

استخر های شیشه ای یک نمای بسیار جذاب هستند که می توانید از آنها به جای استخر های سنتی و قدیمی استفاده کنید. علاوه بر کف استخر می توانید تمام دیواره های استخر را از شیشه کار بگذارید و هنگام شنا کردن می توانید تمام محیط اطراف را زیر نظر داشته باشید و با خیال راحت به شنا خود ادامه بدهید.

اگر استخر های کف شیشه را در بالای پشت بام ویلا می سازید وقتی از کف شیشه ای استفاده می کنید باعث می شود نور طبیعی خورشیداز آب عبور کند و به داخل خانه از طریق کف شیشه ای استخر وارد شود.

استخر کف شیشه ای

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

بیشتر افراد هستن که نمی توانند به استخر های عمومی بروند برای همین ترجیح می دهند در ویلای خود از استخر های شیشه ای مدرن استفاده کنند تا بتوانند در هر فصلی از سال می خواهند از استخر خود برای شنا کردن استفاده کنند و آموزش ببینند. بعضی ها به این فکر می کنند که خانه برای خودشان نیست و احتمال دارد بعد از چند وقت امکان جابه جایی داشته باشند به همین خاطر در ساخت استخر شیشه ای تردید دارند.

اما باید بگم که شما می توانید از استخر های پرتابل شیشه ای برای ساختمان خود خریداری کنید که در اصل با استخر هایی که می سازید فرق چندانی ندارد و تنها مزیت اصلی آن این است که هر موقع که بخواهید نقل مکان کنید و جابه جا شوید می توانید آن را به راحتی حمل کنید و به مکان جدید ببرید.

استخر کف شیشه ای

اگر شماهم یک استخر با کف های شیشه ای می خواهید می توانید طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنید و از کارشناسان ما مشاوره های رایگان دریافت کنید.پس برای داشتن یک استخر رویایی خاص می توتنید از طریق شماره های زیر با در ارتباط باشید.

09205958384   02155958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟