آکوا سرویس

استخر شیشه ای در برج

در جهان امروزه یکی از طراحی های مدرن شرکت های مهندسی ساختن استخر بر روی پشت بام یا بالای برج است. بیشترمجتمع های مسکونی و برج ها در شهرهای بزرگ یک استخر در بالای پشت بام دارند که ساکنین مجتمع می توانند در فصل های مختلف از آن استفاده کنند. استخر شیشه ای در برج به دو صورت بی نهایت و کنسول می باشند که اگر برج شما فضای کافی داشته باشد می توانید از استخر شیشه ای کنسول استفاده کنید که قسمتی از نمای استخر از لبه برج به بیرون زده است و جذابیت زیادی را به برج شما می دهد و از بیرون نمای فوق العاده ای دارد.

استخر شیشه ای بی نهایت مدلی است که ضلع روبه رو استخر به صورت شیشه ای می باشد و می توانید هنگام شنا کردن از فضای روبه رو لذت کافی را ببرید. ساخت و راه اندازی این استخرها کار دشواری نیست وبهتر است یک فضای آرامش بخش مثل چمن مصنوعی و آلاچیق هایی برای سایه بان در نظر گرفته شود.

استخر شیشه ای در برج

طراحی و اجرای استخر شیشه ای روی پشت بام برج

مهندسان و طراحان استخرهای شیشه ای در ارتفاع بالا باید از روش های ایمن برای ساخت آن ها استفاده کنند و از فضای که در اختیار دارند نهایت استفاده را ببرند. برای ساخت اتاق های شیشه ای و اجرای استخر شیشه ای روی پشت بام باید از شیشه هایی استفاده شود که مقاومت کافی داشته باشند و در برابر شرایط بد آب و هوایی استحکام خود را از دست ندهند. معمولاً شیشه های لمینت سکوریت به صورت شفاف یا رنگی برای ساخت این نوع از استخرها و سقف های شیشه ای استفاده می شود.

شیشه های سکوریت دوجداره در برابر ضربه مقاومت دارند و در مقایسه با شیشه های خام مقاوم ترند و براثر ضربه ایمنی دارند. ساختن یک اتاقک شیشه ای به همراه استخر روی پشت بام یا بالای برج می تواند به قیمت یک ساختمان بیافزاید. به همین دلیل بهتر است از این گزینه برای بالا بردن قیمت ساختمان خود استفاده کنید و لذت کامل را ببرید.

نکات ایمنی ساخت استخر شیشه ای در ارتفاع

استخر های شیشه ای بر روی پشت بام و استفاده از آن ها می توانند یک تجربه بی نظیر برای هر فردی باشد. استخرهای شیشه ای در باغ ها، ویلاها و مناطق مختلف ساخته می شوند، اما ساخت یک استخر شیشه ای در ارتفاع آن هم بالای پشت بام یا بالای برج، نیازمند طراحی و رعایت نکات ایمنی می باشد. مهندسانی که در زمینه ساخت استخرهای شیشه ای تجربه و تخصص دارند، باید نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار خطا نشوند.

محاسبات دقیق قبل از ساختن استخر شیشه ای بالای برج باید انجام شود و وزن استخر به همراه آب و اسکلت بندی آن به طور دقیق محاسبه شوند. در غیر این صورت  ممکن است پروژه با مشکلاتی  مواجه بشود. پس از انجام تمام استانداردها و رعایت قوانین و اصول ساخت استخرمی توانید استارت پروژه را بزنید.

استخر شیشه ای در برج

هزینه استخر شیشه ای در ارتفاع

هزینه استخرهای شیشه ای در ارتفاع نسبت به نوع و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. ضخامت شیشه، تعداد لایه های شیشه، جنس آن و کیفیت شیشه روی قیمت تأثیر دارد. برای اطلاع از هزینه ساخت استخر شیشه ای در ارتفاع می توانید با گروه آکوا در ارتباط باشید .از طریق مشاوره های آنلاین و حضوری اطلاعات موردنیاز خود را کسب نمایید.

استخر شیشه ای در ارتفاع برج

استخرهای شیشه ای  که در ارتفاعات و پشت بام یک برج است  باعث می شود وقتی به پایین نگاه می کنید سرتان گیج برود و حفاظ یا پنجره ای که از آن پایین را نگاه میکنید محکم تر بگیرد تا تعادل خودتان را حفظ کنید. تصور کنید همین حس را با مشخصات بیشتر در یک استخر شیشه ای پر از آب لمس کنید چه هیجان بی نظیری است، ساخت این نوع استخر به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد، که می توانید با ساخت استخر شیشه ای در بالای برج این حس را تجربه کنید.

استخر شیشه ای در برج

گروه آکوا می تواند این حس بی نظیر را برای شما فراهم بسازد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان آنلاین      09205958384

کارشناسان حضوری   02155958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟