آکوا سرویس

دریا رو بیار کنار استخرت

استخر بدون سوال کالایی است که زیبایی و اعتبار را به باغ و خانه می بخشد و علاوه بر آن ارزش خانه را غنی می کند، همانطور که قبلاً در مقالات دیگر بیان کردیم. در دنیای بزرگ و متنوع طراحی استخر، استخرهای شیشه ای نقشی معتبر را نشان می دهند و به سمت دنیای لوکس پیش می روند. علاوه بر دلایل زیبایی، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا می توان شفافیت را در استخر درخواست کرد.

شفافیت در استخر

  • منظره به سمت یک نقطه پانوراما را ارزش گذاری کنید، که با شفافیت یکی از طرف های استخر برجسته می شود.
  • نور و روشنایی را به استخر هدیه دهید
  • استخر را حتی مینیمال تر و مدرن تر کنید (حتی اگر شیشه با هر سبکی مطابقت دارد)
  • اگر یکی از طرفین استخر به خانه متصل باشد، درخشندگی اتاق مجاور و نمای اصلی را تضمین می کند.
  • همچنین یک لمس باکلاس و لوکس را تضمین می کند.

دریا رو بیار کنار استخرت

در مورد شیشه، برای اطمینان از نیازهای ساختاری، از پانل های شیشه ای لمینت معتدل (آن نوع شیشه ای که بدون ایجاد تکه های برش می شکند) استفاده می کنیم. همچنین می توان آن را با استفاده از پانل هایی به طول حداکثر 6 متر نصب کرد (بنابراین برای دیوارهای بلندتر لازم است برخی از اتصالات ایجاد شود یا پنل های سفارشی خریداری شود که بسیار گران تر هستند).

 در حالی که این مشکل با استفاده از اکریلیک رخ نمی دهد، زیرا پانل ها می توانند طراحی و برش با ماشین آلات خاص. اکریلیک برای دیوارهای گوشه ای نیز مناسب است و می توان آن را در ارتباط با هر نوع معماری طراحی کرد. مزایای آن متفاوت است. بهتر است آنها را در لیستی قرار دهید تا به راحتی قابل درک باشد.

دریا رو بیار کنار استخرت

مزایای اکریلیک در استخرهای شفاف

وزن: پنل های اکریلیک به اندازه نصف شیشه وزن دارند و این امر حمل و شکل دادن به آن را آسان تر می کند.

مقاومت: اکریلیک تا 17 برابر مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد!

اتصالات: به لطف فناوری های مدرن، ترکیب پانل های شکل های مختلف امکان پذیر است. این اتصالات نیز در مقایسه با اتصالات شیشه ای کمتر دیده می شوند.

انعطاف پذیری: از آنجایی که این یک ماده پلاستیکی است، در نتیجه انعطاف پذیری بیشتری نسبت به شیشه دارد و به لطف این عامل در مقایسه با مواردی که روی شیشه در هنگام سفارشی کردن آن ظاهر می شود، کمتر در معرض شکستگی و شکنندگی است.

تراکم: اکریلیک ضریب هدایت حرارتی کمتری دارد. این بدان معنی است که سرما یا گرمای کمتری را هدایت می کند (مثلاً اگر به دیوار خانه متصل باشد). معمولاً رطوبت کمتری ایجاد می کند، از ریزش گرمای آب جلوگیری می کند و ایزوله بهتر را تضمین می کند.

شفافیت: ممکن است فکر کنید که اکریلیک کاملاً شفاف نیست، اما در اشتباهید! در واقع این شیشه از ورقه های مختلفی ساخته شده است که در کنار هم قرار گرفته اند و توسط یک فویل پلاستیکی از هم جدا شده اند که پس از مدت ها تماس با آب، مواد شیمیایی و عوامل جوی مات می شود و با گذشت سال ها شفافیت خود را از دست می دهد.

دریا رو بیار کنار استخرت

در هر مورد، چه برای کل محیط، فقط برای یکی از اضلاع، برای دیوار مجاور یا برای پایین استفاده شود، نتیجه نهایی یک بازی شگفت انگیز از شفافیت است که با طبیعت و مناظر اطراف در تعامل است و ایجاد یک جلوه مدرن، مینیمال و کاملاً جذاب.

این استخرهای شیشه ای با یک تکنیک واقعاً نوآورانه ساخته شده اند که به شما امکان می دهد دیواره های شیشه ای نشکن را با سایر مصالح ساختمانی ادغام کنید. نتیجه نهایی یک تعامل شگفت انگیز از شفافیت ها است که با طبیعت و محیط اطراف ترکیب می شود و جلوه ای ظریف، مینیمال و جذاب ایجاد می کند!

البته شیشه ای که برای استخر استفاده می شود بسیار خاص است و دقیقاً به دلیل عملکردی که انجام می دهد بسیار دقیق است. معمولاً لعاب چند ورقه ای است که از اتصال بیشتر ورق های شیشه سکوریت شده با یک لایه پلاستیکی به دست می آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟