آکوا سرویس

نورپردازی در کنار استخر های شیشه ای

استخر های شیشه ای یک بهانه ای برای جمع بودن خانواده و دوستان در روز های تعطیل در کنار هم است که فضای دل نشینی را ایجاد می کنند. حالا فکر کنید در شب در کنار نورپردازی در کنار استخر های شیشه ای وجود داشته باشد که فضای شما را چندیدن برابر جذاب می کند و می توانید این نور ها را با توجه به محیط دور استخر رنگ هایش را تنظیم کنید و هرکدام را که دوست داشته باشید می توانید برای نمای خارجی استخر استفاده کنید.

چراغ های هالوژنی

از این لامپ های هالوژنی برای درخت های اطراف استخر و آب نما ها استفاده می شوند.می توانید آنها را به مدل های مختلفی از درخت های اطراف آویزان کنید یا در روی آب نما های استخر قرار بدهید تا نور آن پخش شود.

نورپردازی در کنار استخر های شیشه ای

چراغ های توکار

از چراغ های توکار در جایگاه بتونی و سنگی در مسیر برای دلایل ایمنی و همچنین زیبایی کار می برند. بخاطر ظریف بودن این لامپ ها بیشتر در مسیر های اطراف استخر و پله های آن کار گذاشته می شود.

چراغ های ریسه ای

از چراغ های ریسه ای برای زیباتر دیده شدن اطراف استخر استفاده می شود و هیچ ارتباطی با خود استخر ندارند. و صرفا جهت نمای جذابی که به روشن شدن آنها در شب به اطراف می دهد آنها را خریداری می کنند و نصب می کنند.

چراغ های دفنی

چراغ هایی که شما در زمین در اطراف استخر می بینید ،به این مدل چراغ ها دفنی می گویند که در زمین کار گذاشته می شوند.از این لامپ ها بیشتر برای جلب توجه در جاهایی که نور بسیار کمی کارشده و تاریک هستند استفاده می شود.

نورپردازی در کنار استخر های شیشه ای

کدام یک از چراغ ها برای نورپردازی محیط استخر مناسب تر هستند ؟

برای استفاده از چراغ های نورپردازی بهترین گزینه چراغ های LED هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای نورپردازی های حرفه ای از آن استفاده می کنند.در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. برای نصب هم خیالتان راحت باشد زیرا نصب این گونه چراغ ها راحت و از نظر ایمنی مطمئن است و دیرتر از مدل های دیگر از کار می افتد.

رنگ های انتخابی لامپ ها و چراغ ها

بهتر است برای انتخاب نورهای منظره ای رنگ های آنها یکسان نباشد و برای هر قسمتی که می خواهید برجسته به نظر برسد از رنگ های مختلف استفاده کنید. برای مثال برای قسمت های نشیمن از نورهای گرم استفاده کنید و برای پیاده رو ها از نورهای مهتابی که با نور مهتاب شب تلفیق می شوند.

لامپ های زیرین استخر

بیشتر افرادی که در استخر شنا می کنند تمایل دارند نور را ببینند. چراغ هایی که برای زیر آب در استخر استفاده می شوند گزینه بسیار خوبی است.این مدل طوری طراحی شده اند که مخفی باشند و نور را به سمت پایین بکشند. روشنایی ایمن و بدون تابش خیره‌کننده و چشم‌آزار را فراهم می‌کند.

می توانید از راه دور لامپ هارا کنترل کنید

شاید بعضی وقتا کلید برق لامپ ها به جایی که شما نشسته اید دور باشد و نتوانید به آن دسترسی داشته باشید.برای این مورد کنترل از راه دور بهترین گزینه می باشد. که آنها طوری برنامه ریزی شده اند که با اتصال بلوتوث از طریق تلفن همراه خود می توانید کنترل کنید.

نورپردازی در کنار استخر های شیشه ای

تجهیزات نوری آب نما

اگر استخر شما آب نما دارد بهتر است از لامپ های مخصوص آب نما ها استفاده کنید . که در بعضی از استخر ها نور لامپ طوری با آب هماهنگ می شود که باعث می شود حرکت آب روی فواره رقصان باشد.

برای دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02155958384  و  09205958384  با ما در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟