آکوا سرویس

مزایا نرده شیشه ای دور استخر

استفاده کردن از یک نرده مطمئن در یک استخر که سلامت جانی و آرامش خیال شما را فراهم می کند، دلیل اصلی نصب نرده شیشه استخر نسبت ‌به نرده های فلزی و چوبی قدیمی برتری هایی دارد که مزایا نرده شیشه ای دور استخر به صورت زیر می باشد :

  • نرده های شیشه ای استخر در برابر رطوبت هوا مقاوم هستند.
  • نرده های شیشه ای استخر ایمنی و امنیت لازم را در برمی گیرند.
  • نرده های شیشه ای استخر ظاهر مدرن و متفاوتی را به فضای شما می دهد.
  • نرده های شیشه ای استخر وسعت دید را افزایش می دهد.

نکات ساخت نرده های شیشه ای

یکی از اصلی ترین نکته در اجرای این مدل از حفاظ‌های شیشه‌ای کیفیت اتصالات آن است به دلیل وجود مواد کلر و رطوبت آب اگر اتصالات نرده شیشه‌ای کیفیت و دوام کافی نداشته باشند، خیلی زود استاندارد اولیه که باید در این مدل رعایت شود از بین می‌رود و ایمنی نرده کم کم از بین می رود.

نرده های شیشه ای به استخر زیبایی و همراه آن ایمنی را به محیط دور استخر می دهد. این شیشه ها به ‌سبب ظاهر جذاب و کارکرد حفاظتی بسیار بالایی که دارند، مورد استقبال زیادی در ساختمان‌های مختلف ویلایی هتل‌ها و منازل شخصی قرار گرفته‌است .

نرده شیشه ای که دور استخر کار گذاشته اند از اتصالات و اجزای فلزی با آلیاژ مقاوم در برابر رطوبت با ظاهری جذاب به‌همراه شیشه‌های مقاوم سکوریت و لمینت با ضخامت‌های متنوع تشکیل شده است. هر اندازه کیفیت اتصالات نرده شیشه استخر بالاتر و ضخامت شیشه‌های محافظ آن بیشتر باشد ایمنی و مقاومت این محصول افزایش می‌یابد .

نرده شیشه دور استخر یک مانع شیشه‌ای شفاف در اطراف استخر ایجاد می‌کند که از ورود ناگهانی کودکان و حیوانات به داخل استخر می‌شود . بعضی از مدل‌های نرده شیشه استخر دوجداره و یک عایق حرارتی و صوتی نیز هستند. به دلیل استفاده از شیشه‌های سوپر کلیر شفاف در ساختار نرده‌ای شیشه‌ای استخر نور طبیعی به‌راحتی از آن عبور می‌کند.

مزایا نرده شیشه ای دور استخر

اهمیت نرده شیشه ای دور استخر

همانطور که در امروزه مشاهده کرده اید، نرده شیشه استخر از نظر زیبایی و استحکام جزء رتبه‌های بالای حفاظ ساختمان است برای همین استفاده گسترده از این محصول هر روز افزایش پیدا می‌کند . شفافیت شیشه‌های سوپر کلیر در نرده شیشه استخر مزیتی است که باعث شده توجه بیشتری به آن شود، اهمیت به جنبه‌های ظاهری و استحکام و ماندگاری و ایمنی نرده شیشه استخر باعث شده بسیاری از معماران توجه ویژه‌ای به این محصول در طراحی خود داشته باشد .

مزیت نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه دور استخر به دلیل وجود طیف گسترده‌ای از شیشه‌های شفاف و رنگی در هماهنگی با طراحی کلی نمای خارجی حیاط یا تکمیل طراحی داخلی ساختمان گزینه‌های متنوع و کاربردی را در اختیار طراحان نرده شیشه ای قرار می‌دهد .

شیشه‌های مقاوم و نشکن سکوریت و لمینت نرده شیشه ای ، سقف یک عایق مناسب حرارتی و صوتی است که مانع ورود گردوخاک به داخل استخر می‌شود مزیت دیگر نرده شیشه‌ای دور استخر توان بالای حرارتی آن در مقابل تغییرات ناگهانی آب‌وهوایی محیط است که استفاده از آن را در هر منطقه جغرافیایی امکان‌پذیر کرده‌است .

به‌طورکلی مزیت‌های نرده شیشه دور استخر به‌قرار زیر عبارت است از :

  • ایمنی و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • شفافیت ذاتی شیشه‌ها
  • عایق حرارتی و صوتی
  • ظاهر مدرن و جذاب
  • سهولت در نگهداری
  • ماندگاری و دوام طولانی‌مدت

انواع مدل های نرده استخر

سیستم‌های نرده شیشه‌ای دور استخر انواع زیادی دارند. که از نظرتفاوت ظاهری  به جذابیت بیشتر در انتخاب مناسب ‌ترین سیستم برای هر سبک معماری کمک کرده‌است . به‌صورت کلی از نظر فنی انواع نرده شیشه استخر به دو دسته تمام شیشه‌ای و ترکیب فلز و شیشه تقسیم‌بندی می‌شود .

مزایا نرده شیشه ای دور استخر

نرده تمام شیشه دور استخر

در این مدل نرده شیشه‌ای بدون استفاده  به ستون یا قاب فلزی و تنها به وسیله اتصالات شیشه گیر روی کف و داخل زمین حفاظ‌های شیشه‌ای دور استخر اجرا می‌شود. در این مدل هیچ پایه یا فریم فلزی اطراف شیرها وجود ندارد و نرده تمام شیشه استخر نصب می‌شود . ویژگی اصلی این مدل عدم وجود هیچ قاب یا ستون نگهدارنده در بین پنل های شیشه‌ای است که باعث شده یک نمای کاملاً شیشه‌ای یکدست با ظاهر شفاف و بدون مانع دید را به محیط استخر اضافه کند .

انواع مدل‌های نرده تمام شیشه استخر :

  • نرده شیشه ای استخر دفنی

در این مدل پایه‌ها یا کمپوت‌های یو شکل آلومینیومی نگهدارنده پنل های شیشه‌ای داخل زمین کار گذاشته می‌شوند. نرده شیشه‌ای توکار استخر از نظر ظاهری یکی از مدرن‌ترین و مینی‌مال ترین سیستم‌های حفاظ استخر است، زیرا دیواره های شیشه‌ای از داخل زمین بیرون آمده و به‌تنهایی در جای خود ایستاده‌اند .

  • نرده شیشه ای استخر اسپیگات

یکی ازمهم ترین و رایج‌ترین مدل‌های نرده دور استخر این سیستم است به دلیل فاصله چند سانتی‌متری که پنل های شیشه‌ای از کف زمین دارند امکان عبور آب به‌راحتی در نرده شیشه استیل استخر وجود دارد سرعت و سهولت نصب این مدل به‌همراه ظاهر ساده و امروزی آن با ایمنی و استحکام کم‌نظیر علت توجه زیاد به این حفاظ شیشه‌ای استخر است .

  • نرده شیشه ای ترکیبی استخر

در این مدل یک قاب یا ستون‌های عمودی پنل های شیشه‌ای را نگاه می‌دارد جنس پایه‌ها از فلز استیل و آلومینیوم است و در برابر رطوبت استخر دوام داشته باشد نرده شیشه‌ای ترکیبی با نام نرده استیل شیشه‌خور نیز شناخته می‌شود .

مزایا نرده شیشه ای دور استخر

انواع شیشه به کار رفته در نرده شیشه ای استخر

در نرده های شیشه استخر از دو نوع شیشه مقاوم با درصد استحکام متفاوت استفاده می‌شود . به طور استاندارد شیشه سکوریت با ضخامت ده و دوازده میلی‌متر در مدل نرده ترکیبی فلز و شیشه برای حفاظ دور استخر استفاده می‌شود. ویژگی شیشه سکوریت کم‌خطر بودن آن در زمان شکستن است زیرا به قطعات بسیار ریز تبدیل‌شده که خطر برندگی ندارد .

اگر به ایمنی بیشتری نیاز دارید. می‌توانید از شیشه سکوریت و لمینت دولایه در ضخامت‌های دوازده چهارده و شانزده میلی‌متر استفاده کنید شیشه لمینت بیشتر در مدل‌های بدون قاب کاربرد دارد .

قیمت نرده شیشه ای استخر

تفاوت کیفی و فنی اجزای نرده شیشه استخر باعث شده تا قیمت آن تنها با بازدید کارشناسی امکان‌پذیر باشد، زیرا  شما خریداران محترم می‌توانید، برای کسب اطلاعات کامل این طرح در مورد قیمت نرده شیشه ای استخر با کارشناسان ما در ارتباط باشید وبا مشاوره کامل و رایگان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

09205958384

02155958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟