آکوا سرویس

وان و جکوزی شیشه ای

شیشه، یکی از پرکاربردترین متریال ها در سازه های مدرن امروزی می باشد که تمام مزایای زیبایی، ارامش بخش وعبور نور طبیعی، سلامت و پاکیزگی را برای افراد تهیه می کند. در امروزه می توان گفت یکی از مهمترین گزینه هایی که در حال مطرح شده است  و با زمان جای خود را در ساختمان های معاصر پیدا می کند، وان و جکوزی شیشه ای می باشد. این المان ها در کنار دردوش شیشه ای، معماری این قسمت از فضای خانه را به حداکثر می رسانند و لذت استفاده و بودن در چنین محیطی را چندین برابر می کند.

استفاده از وان شیشه ای برای اتاق خواب

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی  به سمت روشنایی، درخشندگی و وسعت بخشیدن به مکان پیش می روند. طراحی های باز، نورپردازی های قوی، سهولت استفاده و ایجاد راحتی و آرامش در این رابطه بسیار پررنگ شده اند. حمام های جدید می توانند به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهمترین بخش های خانه، با وجود وان و جکوزی شیشه ای مستطیلی یا منحنی شکل، ساخته شوند.

وان و جکوزی شیشه ای

دیزاین سادگی در طراحی حمام، از مهمترین مزایای نصب و راه اندازی وان و جکوزی شیشه ای می باشد. در این صورت، فضای دوش گرفتن بزرگتر می شوند، بدون این که بزرگی فضا  توی ذوق بزنند. در اصل  در چنین ساختارهایی، گرایش به سمت ترفند های است که به طور یکپارچه با معماری ترکیب شوند. وان شیشه ای بزرگ، با اجرای فریم لس و مینیمالیستی و پنل شیشه ای که جلوی دید را نمی گیرد و به لحاظ بصری با سایر بخش های این محیط ادغام می شوند.

حتی می توان در ساخت آن از رنگ استفاده کرد و لذت برد همچنین می توانید  برای ایجاد هیجان و شادابی، نورپردازی های رنگی و شیشه های رنگی را در این فضا استفاده  کرد.

حمام می تواند جایی باشد که آرامش و تمیزی در آن حرف اول را می زند. شیشه وان و جکوزی شیشه ای، به راحتی تمیز می شوند و جایی برای رشد باکتری ها، قارچ ها و کپک در این محیط مرطوب باقی نمی گذارد. به همین دلیل، امنیت و جو سالم تری را برای استفاده کنندگان در نظر می گیرد. می توان گفت  باید وان و جکوزی شیشه ای، برای تمام افراد با هر سلیقه و در هر رده سنی جذابیت دارد و لذت برخورداری از زیبایی را به آنها هدیه می دهند.

وان و جکوزی شیشه ای

شیشه مورد استفاده برای وان شیشه ای

شیشه ای که بر ای ساخت وان و جکوزی شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، باید نشکن باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشند تا در برابر فشار آب و هر نوع ضربه ای  بتوانند مقاوم باشند. همچنین بهتر است که از ضخامت لازم و کافی در این رابطه بهره مند باشد.

بدون تردید  هیچ شیشه ای به اندازه شیشه سکوریت، برای این کار مناسب نیست. در واقع از شیشه سکوریت در ساخت درب دوش شیشه ای، وان و جکوزی شیشه ای و استخر شیشه ای استفاده می شود تا ضمن ایجاد درخشندگی و وسعت و زیبایی بسیار بالایی که دارد، امنیت را برای صاحبان و استفاده کنندگان فراهم می سازد.

استفاده از شیشه سکوریت در وان و جکوزی شیشه ای، در فرآیند ساخت تحت حرارت بسیار بالایی در کوره قرار می گیرد و بعد بلافاصله اقدامات لازم برای خنک سازی متعادل آن انجام می شود. به همین دلیل سطح بیرونی شیشه بسیار فشرده و محکم شده و فضای درونی شیشه کمتر خنک شده و حالتی کشسانی پیدا می کند.

وان و جکوزی شیشه ای

راهنمای نصب و راه اندازی وان و جکوزی شیشه ای 

وان و جکوزی شیشه ای، در فضای حمام مثل قطعه ای هنری به نظر می رسند.ولی برای برخورداری از تمام مزایای آنها لازم است که در نصب و استفاده، نکات و جزئیاتی را حتما در نظر داشته و رعایت کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید

کارشناسان آنلاین 09205958384

مشاوره و بازدید حضوری  0215958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟