آکوا سرویس

استخر زیبا در ویلای ساحلی ۵ خوابه

استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه

ویلا Markisa یک ویلای ۵ خوابه با شکوه است که در لبه صخره‌ای که مشرف به اقیانوس هند و ماسه‌های سفید ساحل Pandawa است قرار دارد. ویلای یکی از جدیدترین addition to کلیف است که یک ملک وسیع است که چهار ویلای خصوصی منحصر به فرد دارد. در مجموع، این ملک می‌تواند تا ۴۲ بزرگ‌سال را با فضای اضافی برای کودکان در نظر بگیرد، که این کار را به دنبال محلی برای عروسی و رویداده‌ای خاص می‌کند.
ویلا Markisa به خاطر مجموعه‌های وسیع خود که اتاق‌های نشیمن و استخرهای مخصوص به خود را دارند، قرار دارد و مجموعه اصلی آن در لبه صخره قرار گرفته‌است و مناظر زیبای اقیانوس آن را تماشا می‌کنند.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه

ویلا

ویلا Markisa برای زوج‌ها و خانواده‌هایی که با هم سفر می‌کنند و همچنین حریم شخصی و حریم خصوصی را می‌خواهند، ترکیبی از suites آرام و نواحی شهری شیک را ارایه می‌دهد که بیشتر مناظر clifftop را می‌سازند. گروه‌ها می‌توانند برای کباب کردن غذاهای دریایی در محل زندگی باز یک طرفه در چمن جمع شوند، از نوشیدنی‌های sundowner در بالکن شیشه‌ای لذت ببرند یا برای استراحت  به سوییت لوکس بروند.

استخر خاص

در طول اقامت خود، پرسنل حرفه‌ای مطمئن می‌شوند که تمام نیاز شما برآورده می‌شود، و مطمئن شوید که اگر نمی‌خواهید یکی از انگشتان خود را بلند کنید و یا ویلای خود را ترک کنید. با این حال، انواع ماجراجو می‌توانند پیاده شوند و ساحل Pandawa را مورد بررسی قرار دهند، و در یکی از دوره‌های زمین گلف در بازار قرار بگیرند، یا به دنبال برخی از بهترین surf بالی هستند که در کنار آن‌ها است.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه

استخر شیشه ای بی نهایت

ورود ویلا Markisa به طبقه بالای یک هتل با نمای مهمان با دو آپارتمان دو خوابه منتهی می‌شود. هر آپارتمان دارای entranceway، یک اتاق نشیمن شیک با دکوراسیون و اثاثیه، و یک اتاق‌خواب ensuite شیک با یک بالکن شیشه‌ای است که مشرف به اقیانوس در طبقه بالا است. پله‌ها به سطوح پایین‌تر منتهی می‌شود که در آن هر آپارتمان یک اتاق غذاخوری با یک میز شیشه‌ای دارد که می‌تواند شش، به اضافه یک اتاق‌خواب ensuite دیگر با دره‌ای شیشه‌ای کشویی که به یک استخر خصوصی باز می‌شود.
آپارتمان‌ها برای خانواده‌ها و گروه‌ها جذاب هستند چون هر اتاق‌خواب یک تخت پادشاهی دارد که می‌تواند به عنوان یک پادشاه یا دو قلوها پیکربندی شود و دره‌ای مخفی وجود دارند که می‌توانند آپارتمان‌ها را وصل یا جدا کنند.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه

استخر شیشه ای

در لبه صخره که درست زیر زمین اصلی ویلا پنهان شده‌بود، مجموعه اصلی مجلل در ویلا Markisa به حد کمال آرامش و عشق را ارائه می‌دهد. این ویلا در کنار باغی پر از سرسبزی که مشرف به اقیانوس است، یک استخر شنای آزاد خصوصی دارد و فضای زیادی برای پخش آن وجود دارد.
داخل آن اتاق نشیمن پر از نور مزین به عتیقه‌جات، از جمله یک تخت‌خواب عروسی چینی مطلا، یک اتاق غذاخوری با یک تخت پادشاهی، و یک حمام ensuite مرمر با حمام باران و حمام terrazzo که با دریا رو به رو است، وجود دارد.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه
جایگاه مرکزی در چمن طولانی ویلا یک غرفه زندگی باز است با صندلی‌های راحتی بزرگ بزرگ و یک میز غذا خوری که می‌تواند به هشت نفر برسد. این مکان ایده‌آل برای ناهار فراغت در میان نسیم دریا، پیش‌غذا در غروب، یا شام گروهی است.
با این حال، برای بهترین مناظر ساحل و اقیانوس، راه خود را به بالکن شیشه‌ای تماشایی که از لبه صخره بیرون‌زده است، هدایت کنید. همچنین seating با نمای اقیانوس در روی عرشه که بر روی سقف مجموعه اصلی قرار دارد، وجود دارد.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه
مهمان های ویلا Markisa نیز از امکانات مشترک در املاک Pandawa از جمله زمین‌های اسکواش و تنیس، باشگاه کاملا مجهز و آب‌گرم و آب‌گرم استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید بیرون بروید و بوکیت و مناطق دیگر بالی را کشف کنید،
ساحل Pandawa می‌تواند از طریق یک راه جدید که به صخره کاهش پیدا می‌کند قابل‌دسترسی باشد و ماشین‌هایی با رانندگان در حال آماده‌باش هستند که برای استخدام در دسترس هستند.
استخر زیبا در ویلای ساحلی 5 خوابه
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟