آکوا سرویس

استخر شیشه ای مدرن در ویلای خاص

استخر شیشه ای مدرن در ویلای خاص

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است. حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.

بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند. استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

ساخت استخر شیشه ای در ایران امروزه به یک کالای خیلی لوکس و مدرن در خانه های جدید تبدیل شده است و اکثر معماران و سازنده ها ترجیح می دهند در صورتی که مالک بتواند از پس هزینه های مالی پروژه بر بیاید برای زیبایی کار خود این استخر زیبا را پیاده سازی نمایند.

استخر شیشه ای

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در تهران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای

ویلا

 شکوه استوایی در Villa Jemma، یک پناه‌گاه آرام که در منطقه انحصاری منطقه Laksmana واقع شده‌است، در انتظار است. این ویلای لوکس چهار خوابه برای زوج‌ها، خانواده‌ها یا گروه‌هایی از دوستان که می‌خواهند خرید کنند، غذا بخورند و با لباس‌های شیک بازی کنند و یک محل امن و خصوصی داشته باشند تا بعد از یک روز یا شب در شهر باز گردند. با این حال، با باغ‌های شاداب، یک استخر آبی درخشان، اتاق‌های روشن و روشن، و خدمات پنج ستاره از کارکنان ویلای اختصاصی، ممکن است برای ترک پناه‌گاه ویلا Jemma مشکل پیدا کنید.

استخر شیشه ای
به زمین‌های ویلا Jemma می‌روید، و با چمن‌های سبز، درختان frangipani احاطه شده‌اید، و تاک‌ها را آویزان کرده و دیواره‌ای سفید و تمیز ویلا را زیر و رو می‌کنند. شما احتمالا بیشتر وقت خود را در فضای باز در باغ به دقت در کنار استخر و یا چرت زدن در the هوای آزاد صرف خواهید کرد. با این حال، فضای داخلی به اندازه سقف بلند، دره‌ای شیشه‌ای بزرگ است که مستقیما بر روی باغ و استخر باز می‌شوند، و اتاق‌های خنک و تهویه مطبوع با امکانات مدرن مانند تلویزیون‌های ماهواره‌ای و دی وی دی تزئین می‌شوند. اضافه کردن به محیط یک تیم با استعداد از پرسنل است که شما را به وعده‌های غذایی خوش‌مزه درست می‌کنند، دقت کنید که ویلا بدون لکه نگهداری شود، و هر نوع تور و یا فعالیت‌هایی را که می‌خواهید ترتیب دهید.
استخر شیشه ای مدرن
در طبقه همکف ویلا Jemma، شما سالن را با نیمکت بزرگ U شکل که رو به استخر و باغ است پیدا خواهید کرد. این اتاق یک میز چوبی بزرگ دارد که می‌تواند به هشت نفر برسد، و دره‌ای شیشه‌ای که به طرف استخر روی یک طرف و یک حیاط مبله با یک استخر آرام آرام در طرف دیگر باز می‌شوند. درها را می توان باز گذاشت تا به نسیم اجازه ورود به داخل را بدهد، و طرفداران سقف به خنک کردن فضا کمک می‌کنند.
استخر شیشه ای مدرن
از پله‌های سفید به طبقه بالا بروید و به اتاق‌خواب اصلی که پناه‌گاه صلح و خلوت است خواهید رسید. این اتاق یک تخت پادشاه، تلویزیون ماهواره‌ای و دی وی دی و یک حمام ensuite دارد که با یک وان حمام نیمه باز است و یک حمام باران. اتاق‌خواب اصلی نیز بالکن اختصاصی خود را دارد که مشرف به استخر است.
استخر شیشه ای مدرن
دو اتاق‌خواب مهمان در کف زمین قرار دارند و آن‌ها تخت‌های تخت به اندازه شاه، تلویزیون ماهواره‌ای، دی وی دی و bathrooms باغ دارند. هر دوی این اتاق‌ها درهایی دارند که مستقیما به باغ و استخر ختم می‌شوند. اتاق‌خواب چهارم دارای دو تخت دوقلو است که می توان آن‌ها را برای تشکیل یک تخت پادشاهی و حمام مجاور با دوش حمام باز کرد. این اتاق هم به عنوان اتاق مطالعه و اتاق تلویزیون نیز هست.
استخر شیشه ای مدرن
این ویلا یک استخر ۱۶ متری است که در دو طرف آن یک بسته استراحت نرم و نرم در یک طرف و حیاط پر شاخ و برگ در طرف دیگر قرار دارد. این استخر همچنین دارای یک ناحیه پر از پاشیدن آب برای کودکان کوچک است. کنار استخر، یک تراس کوچک و سفید با نور خورشید بزرگ و چترهای بزرگ و بزرگ قرار دارد.
استخر شیشه ای مدرن
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟