آکوا سرویس

استخر اینفینیتی با دیواره شیشه ای

با فرآیندهای تکنولوژیکی، انواع مختلفی از شیشه تولید شده است که استحکام، چقرمگی و دوام بی نظیری را ارائه می دهد. استخر شنا همیشه یک افزودنی عالی برای هر خانه ای است و نه فقط به دلیل تفریح و آرامشی که ارائه می دهد. یک استخر شنا با طراحی خوب می تواند زیبایی خانه شما را نیز ارتقا دهد و در نتیجه به افزایش ارزش ملک کمک کند.

محبوبیت استخر های شیشه ای

این روزها استخرهای شیشه ای محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. علیرغم آنچه مردم ممکن است فکر کنند، شیشه از مواد شکننده دور است. با فرآیندهای تکنولوژیکی، انواع مختلفی از شیشه تولید شده است که استحکام، چقرمگی و دوام بی نظیری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، از شیشه می توان برای ساختن لعاب برای استخرهای شنا، یا تبدیل آنها به استخرهای بی نهایت که در آن آب از لبه جریان می یابد، استفاده کرد و تصور یک استخر بدون مرز را ایجاد کرد. اگر از خود می پرسید که کدام نوع شیشه برای لعاب استخر شما مناسب است، پاسخ شیشه لمینت است.

استخر اینفینیتی با دیواره شیشه ای

استخرهای بی نهایت به عنوان یکی از جذاب ترین استخرهای شنا که می توانید بسازید، شهرت پیدا کرده اند. لبه ناپدید شدن آن باعث می شود که به نظر برسد که گویی استخر در حال جاری شدن به منظره است و ظاهری بدیع از آب را بدون مرز ارائه می دهد.

البته، تنها چیزی که واقعاً اتفاق می‌افتد این است که آب آبشاری روی لبه در یک استخر پایین‌تر گرفته می‌شود که مانند یک ویژگی آبشار دوباره به سمت بالا تغذیه می‌شود. این لبه صفر ظاهری زیبا ایجاد می‌کند که به ویژه هنگامی که نمای خوبی از لبه وجود داشته باشد عالی است.

استخر بی نهایت به خوبی روی بلوک های شیب دار کار می کند. یکی از موقعیت‌هایی که مقررات حصار استخر بر روی استخر بی‌نهایت تأثیر نمی‌گذارد، یک بلوک شیب‌دار است. از آنجایی که می‌توان آن‌ها را تا حدی بالای خط حصار ساخت، استخر اینفینیتی با دیواره شیشه ای می‌توانند با مقررات مطابقت داشته باشند و نماهایی را که برای بهینه‌سازی ساخته شده‌اند حفظ کنند. با تیم مناسب سازنده استخر، می توانید به استخر لوکس نهایی در خانه دست پیدا کنید.

استخر اینفینیتی با دیواره شیشه ای

نصب استخر بی نهایت

سیستم های آبگیر و گردش مجدد در یک استخر بی نهایت درجه ای از دشواری را فراتر از یک استخر شنای اصلی اضافه می کند. یک لبه ناپدید تقریباً 30 درصد به هزینه نصب استخر اضافه می کند. با این حال، همه اینها تحت تأثیر جزئیات یک پروژه خاص است. برای جلوگیری از جریان یافتن آب استخر در جهت اشتباه، به یک حوضچه خلاء و یک سیستم فیلتراسیون ویژه نیز نیاز دارید تا برگ‌ها، حشرات و دیگر زباله‌ها را در لبه استخر جمع‌آوری کنید.

نگهداری از استخر بی نهایت

استخرهای بی نهایت پیچیده تر از استخرهای معمولی حیاط خلوت شما هستند، بنابراین برای نگهداری کمی بیشتر آماده باشید. به عنوان مثال، حوضه آبریز یک منطقه اضافی برای تمیز کردن است. فیلتراسیون و پمپ آب نیز باید تحت نظارت باشد زیرا اگر یکی مسدود شود یا دیگری خراب شود، بر گردش مجدد تأثیر می گذارد. همانطور که آب از لبه استخر و به یک حوضچه پایین تر جریان می یابد، سریعتر از یک استخر معمولی تبخیر می شود.

با ما تماس بگیرید

در آکواسرویس، سازندگان استخر سفارشی لوکس ما در چند دهه گذشته استخرهای شیشه ای و بی نهایت خیره کننده ای را برای مشتریان در سراسر ایران و حتی خارج از کشور ساخته اند. پروژه های قبلی ما را در سایت ببینید یا امروز با تیم ما تماس بگیرید تا درباره ساخت یک استخر شیشه ای بی نهایت در خانه خود بحث کنید. با شماره 02155958384 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با شماره 09205958384 در تماس باشید.

استخر اینفینیتی با دیواره شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟