آکوا سرویس

فواید محفظه استخر

محفظه های موتوری را می توانید در لحظه باز و بسته کنید. یکی از فواید محفظه استخر این است که در فصل زمستان وقتی هوا بارانی یا خراب باشد با خیال راحت با وجود محفظه ها می توانید شنا کنید و لذت ببرید.

علاوه بر این ، محفظه استخر شیشه ای گرمای خورشید را حفظ می کند. و به طور طبیعی در ماه های سرد استخر شما را گرم می کند. در زمستان ، گرمای استخر باعث گرم شدن اتاق می شود. بنابراین ، وقتی از استخر خارج می شوید. هرگز با سرما مواجه نمی شوید.این محفظه ها باعث ارزش بخشیدن به ملک شما نیز می شود.

نوع طراحی سقف شیشه ای برای استخر

نوع طراحی سقف شیشه ای برای استخر شما بستگی به ابعاد استخر و طرح آن دارد. بعد از بررسی اندازه های استخر با توجه به سلیقه شما می توانید هر طرح و مدلی که می خواهید برای سقف شیشه ای استخر خود پیاده کنید. این یک ایده مناسب و جذاب می باشد که سقف استخر را با استفاده از این کار بسته نگه دارید و هر زمان که می خواهید بتوانید در هر فصلی در استخر خود شنا کنبد.

فواید محفظه استخر

طراحی استخر شنای مدرن

استخر های مدرن برای کسانی که می خواهند ویلای لوکسی داشته باشند بسیار مناسب است زیرا به نمای ویلا یک رخ جذابی می دهد که باعث می شود همه به آن خیره شوند. شما می توانید همراه با استخر های شیشه ای از نورهای تزئینی استفاده کنید تا نمای استخر شما را چندین برابر کند. مانند نور LED.

فواید محفظه استخر

 

استفاده از سقف شیشه ای برای استخر

اگر بودجه شما به مقداری می باشد که می توانید هزینه ساخت استخر را با سقف شیشه ای آن در یک زمان انجام بدهید بهتر است این کار را بکنید. زیرا هزینه حمل و نقل و مابقی برای شما یکباره حساب می شود. در صورتی که ساخت همزمان استخر و محفظه جمع شده سقف در یک زمان برای شما مقرون به صرفه تر است. اگر بودجه شما اجازه نمی دهد. می توانید در آینده برنامه ریزی کنید. که استخر خود را با دیوارهای شیشه بپوشانید.

گرچه این کار همیشه توصیه نمی شود. ممکن است هزینه های اضافی نیز به همراه داشته باشد. اما در واقع یک گزینه است. برای این کار باید اطمینان حاصل کنید. که استخر خود را با در نظر گرفتن این موضوع طراحی کرده و ساخته اید. برای اطمینان از اینکه روند کار در آینده به درستی پیش می رود. از کمک سازنده استخر و یک متخصص محفظه جمع شونده سقف شیشه ای برای استخر استفاده کنید.

مواردی مانند طراحی مکانیکی، دسترسی به محیط و موارد دیگر از این جمله خواهد بود. محفظه باید در نظر گرفته شود. و احتمالاً از قبل در حوضچه نصب شود. و نوع و زاویه آن نیز در نظر گرفته شود. محل قرارگیری تجهیزات استخر نسبت به استخر نیز در این سناریو و همچنین نصب لوله کشی و اتصالات برقی مهم است. و در آخر بازسازی استخر را نیز باید در نظر بگیرید.

فواید محفظه استخر

مجموعه آکوا با ارائه بهترین خدمات برای شما مکانی دلشین و آرام بخشی را فراهم می سازد. برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام بفرمایید.

02155958384

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟